{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Luksus beslutning:) {{forumTopicSubject}}

I anledning af at jeg er færdig uddannet sosuhjælper på fredag sendte jeg ansøgninger rundt for nogle uger siden. I sidste uge var jeg til samtale på to stillinger. Begge lå med en transporttid på 1½ - 2timer, men det har jeg jo prøvet før:)

I går formiddags blir jeg så ringet op om en stillinger i den by jeg bor. Jeg var til samtale senere på dagen.

Igår havde jeg egentlig bestemt mig for at tage den stilling jeg først var til samtale om. Det er en fast stilling hvor den anden er tidsbegrænset et halvt år med mulighedfor forlængelse. Begge på samme timeantal.

Jeg lå vågen hele natten og kunne ikke få ro i hovedet fordi jeg spekulerede over, at det job jeg havde sagt ja til ville betyde at jeg ville få meget lange arbejdsdage. I løbet af dagen fik jeg et opkald og blev tilbudt at starte på jobbet her i byen, mandag morgen. Da jeg fik den besked var det som at miste en byrde fra mine skuldre:) Det vil betyde at jeg kan gå på arbejde på ca. 15 min så Prinsessen skal højst være alene hjemme i 8½time:)

En luksus beslutning og noget surrealistisk at opleve 3 jobmuligheder en uge inden man er færdig:)

Men Gud hvor er jeg glad:) Og jeg glæder mig sådan til at starte mandag:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Luksus beslutning:)
Kommentér på:
Luksus beslutning:)

Annonce