{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Go'morgen {{forumTopicSubject}}

Go'morgen HG smiley
Nogen som er stået op???
Hvorfor er i så tidlig oppe på en lørdag???

Ja jeg har været oppe siden kl 4..
Vi fik jo 7 dejlige buller basser i torsdags ved kejsersnit..
Dina ville ikke have dem ved sig de første 18 timer så der skulle de små have hjælp til a ligge til Pat..
Nu vil hun ikke forlade dem men hun overser nemt lige en basse også gisper hun sååå meget så vi er ikke trygge endnu så vi sover på skift for lige a have et øje åbent...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Go'morgen
  • #1   3. mar 2012 G'morgen

Ja jeg er oppe fordi jeg har problemer med at sove om natten. Min allergi gør jeg ikke kan trække vejret ordentligt, og så ligger jeg bare og vender og drejer mig. Så kan jeg lige så godt stå op.

• #3   3. mar 2012 Anne k: puhaa det lyder ikke godt... Er det astma eller ligende du har??
    Min datter på 9 år har også haft alt det allergi med astma..
    Hun kunne hellere ikke sove om natten men i år er første gang der ikke har været noget voldsomt med hende...

Anita: ja jeg var der inde igår den gik bare i 0 så det er dejligt a jeg ikke skal betale noget tilbage...
    Håber din så dejlig fornuftig ud..
    Vors buller står altid op sammen med os men nu har Dina for travlt og Zille er taget på ferie til i næste uge så den nybagte mor kunne få lidt fred:)

• #4   3. mar 2012 Nej det er allergi.. KUN allergi. Jeg kan ikke tåle husstøvmider, og hver gang jeg rammer puden får jeg problemer. Uanset hvor jeg sover og om jeg har rent sengetøj på en nyvasket pude... men tror grunden til allergien er så voldsom,er fordi jeg er gravid.

• #6   3. mar 2012 Goooodmorgen :O)

Og tillykke med de små buller-babyer :O)

Jeg har været oppe siden kl 05.45 og skal på arbejde inden længe. Elsker simpelthen at have morgenvagt, hundene på mit arbejde er så dejligt fjollede om morgenen :O)

• #7   3. mar 2012 Anne K
    Stakkels dig, kender det alt for godt, jeg får nældefeber af husstøvmider.

Her er vi oppe fordi vi pt har hvalpe, dem er der gang i døgnet rundt.

• #8   3. mar 2012 Lena:

Det lyder som en fantastisk måde at blive vækket på ;O)

• #9   3. mar 2012 Tillykke med dem. Jeg har vågnet 5-6 gange i nat fordi jeg fik min buller basse blanding igår på 8 uger. Hun har ligger og møffet mange gange i nat for at ligge så tæt ind til mig som muligt og næsten under mig smiley hehe.
    Så Kl.6.30 stod vi op og gik ud for at tisse. Nu ligger vi og ser fjernsyn eller det vil sige, maggi sover smiley

• #10   3. mar 2012 Tak alle sammen...
    hvor er det rart a vide a jeg ikke er den eneste der er tidlig oppe...
    Den store er også stået op så det er bare dejligt a vi kan sidde og morgenhygge:)

• #11   3. mar 2012 Godmorgen, ja jeg var faktisk oppe kl. 6:30 men det er jeg altid. Har et glimrende indre ud der vækker mig på det tidspunkt uanset ugedag. Så Magni er luftet - hvor vi mødte en masse andre hunde han kunne tumle med - datteren har fået morgenmad, og nu sidder vi og hygger med morgenmad og en tegnefilm smiley
    Det bliver en smuk dag, så mon ikke det bliver til noget med udendørsaktiviteter idag....

• #12   3. mar 2012 tak Michael....
    Jeg tror også a jeg sender pigerne ud idag...
    Manden sover jo...
    Så jeg bliver inde til han er vågnet så han kan kigge efter de så buller basser:)

Kommentér på:
Go'morgen

Annonce