{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brug for et godt tøseråd
  • #1   3. mar 2012 Altså en man kun har snakket med på nettet? Man er vel nød til at mødes for at score.

• #2   3. mar 2012 Ikke en gang snakket med på nettet smiley

• #3   3. mar 2012 En man hverken har skrevet eller talt med?

• #4   3. mar 2012 Præcis smiley

I skal måske have situationen: Han bor i Århus, jeg i en lille by udenfor, han spiller håndbold her i byen, men jeg har ikke været til en eneste kamp, og kan heller ikke fordi jeg ikke har købt sæsonkort. Men har af omveje fået at vide, at hun skulle være rigtig sød og eftersigende noget for mig smiley

Kan bare ikke lige se hvordan vi skulle komme til at falde i snak

• #5   3. mar 2012 Hvordan har du fået det af vide? Så må i vel have fælles bekendte?

• #6   3. mar 2012 Igennem min chef, som er fotograf og har taget billeder af håndboldholdet et par gange

• #7   3. mar 2012 lær personen at kende hvis det er noget seriøst du vil..

ellers er det vel bare hoppe på ;S

• #8   3. mar 2012 Ok, så din chef kender ham heller ikke?

• #9   3. mar 2012 Kender du ikke nogen der har sæsonkort, eller er der et sted håndboldspillerne går hen og drikker en øl (eller spiser en gulerod) efter kampene?

• #10   3. mar 2012 Ved ikke hvor godt han kender ham, men går da ud fra at han kender ham bare lidt når han siger sådan smiley

Money - "hoppe på" ?

• #11   3. mar 2012 Så vidt jeg ved er det kun min chef der har det, og han bruger det i forb. med arbejde - men jeg kan vel evt. starte med at få ham til at lægge et godt ord ind

• #12   3. mar 2012 Ja, det er da en begyndelse - måske skal holdet ud og drikke en øl på et tidspunkt? Du kunne jo godt drikke en øl samme sted?

• #13   3. mar 2012 Det kunne jeg selvfølgelig

• #14   3. mar 2012 fang ham og sig han ser mega sød ud om du ikk må få hans nummer

eller bare giv ham dit nummer på et styk papir og sig du regner med han bruger det

så sender han sikkert en sms hvis han vil finde udaf hva du er for en

• #15   3. mar 2012 Money - Aah på den måde.. Tja hvorfor ikke? Hvis jeg kan fange ham kan jeg vel ligeså godt gøre det smiley

• #16   3. mar 2012 bare husk ikk for snobbet ikk for deperat smiley

• #17   3. mar 2012 Åh den har jeg lavet to gange..

Den ene var en musikker som min lillesøster ofte lyttede til.. Jeg var dybt forelsket i hans stemme og de tekster han kom med.. Aldrig set et billede af ham eller ligende.. Men var fuldstændig skudt i ham!
    Faldt over hans kunstnernavn på en profil på nettet med billeder af ham.. Og syntes han var en flot fyr også.. Men kunne regne ud mange piger skriver til ham pga musikken..
    Så var så flabet at skrive hvorfor han dog brugte farvede kontaktlinser.. (Sort hår, brun hud og lyseblå øjne)
    Dagen efter skrev han at det gjorde han faktisk ikke.. Og bad ham bevise det.. 14 dage senere havde vi skrevet sammen konstant og var allerede blevet kærester fra første gang vi mødte hinanden..
    Han var/er et super fantastisk menneske og forholdet holdt længe..

Anden gang:
    Igen en musikker.. (Ved ikke hvad der er med mig og musikkere)
    Havde set ham optræde og syntes han var vildt lækker.. Ligesom mange mange andre piger syntes!
    Fandt ham på facebook hvor han havde et profilbillede hvor man kunne se han havde mange tattoveringer..
    Ansøgte ham og forklarede at det var fordi jeg søgte en god tattovør og han da måtte vide hvor jeg kunne finde en..
    Han svarede hurtigt hvor hans lå og jeg fortalte jeg lige var flyttet til København og derfor ikke anede hvor det var.. Og han tilbød at vise mig det.. Så fik hans nummer og vi mødtes dagen efter hjemme ved ham.. Tattovøren kom vi aldrig ned til.. Men havde en skøn aften og vi så hinanden mange gange siden..
    Idag ses vi stadig som venner.. Og føler mig heldig at være i hans liv.. smiley

Så det er bare om at springe ud i det og gøre dig bemærket..

Kommentér på:
Brug for et godt tøseråd

Annonce