{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.143 visninger | Oprettet:

Meget Akut BoligSituation.. (vestsjælland) {{forumTopicSubject}}

hej hundegalleri, jeg skriver af desperation nærmest.

vi flyttede for 2mdr. ind i et kæmpe stort lækkert hus på 252m2.
men det fandt vi hurtigt ud af var en for stor mundfuld, og mega dyrt at varme op, når det er så hullet som en si smiley

så vi sagde lejemålet op, og gik i krig efter noget nyt, vi kiggede på rigtig mange fede steder, men der var altid noget jeg ikke kunne se igennem fingre med.

så fandt vi et dejligt hus, hvor der skulle laves lidt, men aftalen var til gengæld rigtig god fra vores synsvinkel af, inge dep. og kun 4500kr. om måneden, for 121m2. hus m. kæmpe have til.

Men så den mandag, vi skulle gå igang med at flytte ind, siger udlejer til mig, gå lige ind og kig igen, der er noget vand der er sprunget. skynder mig der ind, og ser hele køkkenet i vand og is, m. åbent vindue, og vandet løber stadig ud over det hele.
siger til ham, det kan vi ikke det her, og hvorfor han ikke har slukket for vandet?
men det fint siger han, og giver os lejekontrakten tilbage.
men jeg tjekker den lige for at se at den hele er der, men Ja, siden med underskrifterne mangler, så den havde han tænkt sig at beholde. tsk tsk.

jeg får den til sidst udleveret, og brænder hele kontrakten, side for side.

så finder vi et nyt hus, vi skal kigge på.

da vi kommer her ud, har vi fået afvide hvor nøglen ligger så vi selv kan låse os ind og kigge, da udlejer bor et stykke væk.

jeg kommer ind, og det viser sig at der også er frostskader her, og vandet løber, men heldigvis lige ned i et afløb, så kun umiddelbare små skader at se.
(lidt nyt klik gulv, en liste hist og her, ikke noget vildt)

vi får lavet en aftale om at vi får en måned gratis husleje, og betalt matrialer, imod at jeg selv lige lægger de 12m2 klik gulv.

så vi underskriver kontrakten (har dog ikke betalt dep. endnu, skulle egentlig gøres idag)

MEN, jeg finder ud af hvem min udlejer er, en skidt karl, som har været i både: kontant & opretaion X.

ikke særlig fedt tænker jeg, men det kan jo være han er blevet klogere.

men ak nej, der skal laves for 60.000kr. - 70.000kr. her før der bare er varme på, vandet virker ordenligt, ulovlige installationer rettet.
dvs. ca. 65.000kr. før det er beboeligt igen.

og det har jeg ikke tænkt mig at betale, og ingen vil gøre det på udlejers regning, når de hører hvem han er.
kan ikke engang få leveret olie på kredit, pga. han har fucket det helt op her ude.

han skylder ialt, og hold nu godt fast: 22 MILLIONER DANSKE KRONER, væk til alle mulige kreditore.

men alle ejemdommene står i en anden mands navn, men vores udlejer som administrator.
dvs. ejer er en "ståmand"

så nu har vi valgt at flytte igen hurtigst muligt.

så vi beder alle om hjælp,
det skal være i vestsjælland,
3-4 vær.
100-125m2.
hus el. lejl. ligegyldigt.
pris max. 7000kr. + strøm.

vi har 2 dogo canario blandinger, som selvfølgelig skal kunne følge med.

Mvh. Den ForTvivlede Familie..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget Akut BoligSituation.. (vestsjælland)
Kommentér på:
Meget Akut BoligSituation.. (vestsjælland)

Annonce