Kammeratens kæreste. Åhh ha. {{forumTopicSubject}}
Ej hvor er det træls.
Mig og min kærestes rigtig gode kammerat har en rigtig sød kæreste.
Og dejligt, at der endelig er en tøs med i gruppen, når vi ses
Men ej hvor er det træls altså. Synes godt nok der er meget drama i det forhold og det er på meget kort tid. Hver gang der er noget er det mig der får opkaldet fra hans kæreste.
Snakker virkelig godt med hende og hun er virkelig en dejlig pige.
Men hvor er det træls jeg skal i klemme hver gang der er noget med dem.
Selv om hun er en sød pige og er ikke i tvivl om, at hun kunne blive en god veninde, men uanset hvad der sker i deres fordholden og hvem der starter og hvem der er lorten, så vil jeg jo altid stå bag min kammerat' ryg og støtte ham. Betyder ikke, at jeg synes han altid gør det rigtige og han får også afvide, når jeg synes det er forkert det han gør, men derfor vil jeg altid støtte ham. Men hun prøver virkelig og få mig over på hendes side og ringer når der er noget galt. Åhh altså. Kan sagtens give hende ret, men hvordan fortæller man det til en sød pige, der er ny her.
Gud hvor er det træls, når man ender ud i og føle sig som mellem mand.
BØVS :o)
mar 2010
Følger: 15 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 122 Svar: 741
mar 2010
mar 2010
I går gik jeg tidligt i seng fordi hun begyndte igen og gad bare ikke hører på alt hendes snak om deres problemer. Tænkt og skal gå tidligt i seng for og slippe for al den negative snak. Puha..
Tør ikke tænke på hvordan min kammerat har det for jeg er sku allerede blevet godt og grundig træt af deres problemer. Hehe
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
mar 2010
Men hun må jo bare forstå og acceptere det
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 366 Svar: 1.817
det eneste jeg vil sige er a du skal passe på hvordan du siger det så hun ik føler i KUN snakker med hende pga ham . for så har hun nok ik super meget lyst til a ses på jer ....også KAN(sige´r ikke det gør) men kan det gå ud over jeres venskab med venner..
held og lykke:)
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.514
Så jeg ville nok istedet sige, at hun da er velkommen til at tale med dig, men at hun skal tænke på at du kan føle dig klemt, da du er hendes kærestes ven... Synes også du skal fortælle hende at du forholder dig til de ting hun fortæller ud fra hvad du virkelig finder rigtigt, men hvis det en dag virkelig brænder på, så er du først og fremmest hendes kærestes ven....
mar 2010
Dejligt lige og hører hvad i ville gøre for synes godt nok det er en træls situation, at stå i ..
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Og så når hun ikke engang kan holde sig på måtten :s ...
heldigvis er de skilt nu, og håber at de bliver ved med at være det - han har en tendens til at tage hende tilbage hele tiden....
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Jeg synes godt du kan sige, at det stiller dig i en tosset situation, når nu du holder af dem begge, på den måde at skulle blive brugt i deres uoverensstemmelser. At du kan lide at være sammen med dem, men at det dræber fornøjelsen når du skal høre om deres problemer.
Foreslå hende at tale med en veninde, der udelukkende er hendes og ikke også er involveret med kæresten
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.135
Men har selv en del venner, som har kærester. Har været mellem mand en gang, og det var godt nok også den sidste gang!
Hvis man siger øv ja hvor er han dum, så kommer han dagen efter hvor de er blevet venner og er tvær over man sagde det. Eller omvendt.
Så når mine venne par har problemer, så lytter jeg, kommer med trøstende ord. Og hvis jeg kan sige noget uden at hjælpe uden at træde nogen over tæerne så gør jeg gerne det.
Men selv det kan give problemer. Har en ven som har været mig og min kærestes fælles bedste ven lige fra starten. Han fik en kæreste, den skønneste og sødeste pige (mig og min kærestes nye nabo).
De blev hurtigt kærester og hun blev hurtigt min bedste veninde.
Desværre fik det mig til at se en ny side af min ven. En side ingen af kunne lide. Nu det noget så vidt at han er blevet så mærkelig, sur og nedværdiende over for alle i nærheden af ham, at vi næsten ikke orker at værre i nærheden af ham og ville vælge hans kæreste til hver en tid.
Kammeratens kæreste. Åhh ha.