Jeg har fået mig nogen dårlige vaner !! {{forumTopicSubject}}
Hey alle.. jeg har fået et par dårlige vaner over det sidste lange stykke tid som jeg bare ikke kan komem af med.
Den første: Jeg har fået en rigtig dårlig vane med at jeg simpelthen skal sove fra ca 18 til 19 hver dag, efter jeg har spist og før jeg tager ud og træner 2 timer. Jeg er ikke i stand til noget som helst hvis ikk ejeg får min "lur"
Jeg kan bare ikke komme af med den dumme times søvn, jeg kan ikke løfte det samme under træning hvis jeg er træt osv ..
Dårlig vane nr 2:
Jeg skal op og tisse om natten, nogen gange 2 gange.. det er SÅ belastende ! Jeg synes ikke altid det har været sådan.. men jeg synes da godt nok det er blevet træls at skulle op hele tiden.
Jeg har fået taget en prøve ved lægen men hun sagde at der ikke var noget betændelse eller lign.
Desuden drikker jeg ikke ret meget væste hver dag. jeg er heldig hvis jeg får 1 liter om dagen incl det mælk på min morgen mad osv. så det er ikke fordi jeg drikker meget væske inden jeg skal i seng.
Jeg forstår det ikke, og når jeg vågner om natten kan jeg jo ikke bare ligge mig til at sove igen for jeg skal jo virkelig tisse.. aj det er en mærkeligt problem, men kan jeg ha vænnet mig til at stå op hver nat nu og så er det bare umuligt at komme fra `???
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 632
Seriøst mit højdepunkt på dagen lige nu når jeg står på arbejdet er at jeg ved jeg snart kan komme hjem og få den lur.. jeg kan intet inden jeg lige har sovet lidt.. selvom jeg sover 8 timer hver nat..
Det kan godt være jeg skulle drikke noget mere så, så kroppen lige som er i balance ?!
Men hvor er det træls at falde i søvn i kærestens arme for så at skulle tisse 2 timer senere og så op igen kl 4 for at tisse, og igen kl 7... arrggh !
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.066
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 632
Isvand - Tjek, det må jeg prøve
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
Held og lykke
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.525
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Drik varme drikke, spar på alt koldt og råt.
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 201 Svar: 1.672
feb 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 29
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
Få lige målt blodsukker og tag en urinprøve med til/ved lægen...
Jeg har fået mig nogen dårlige vaner !!