{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mistroisk.....
  • #1   13. feb 2012 tror bare vi skal regne med at de firmaer og lign har mange flere oplysninger om os end vi tror smiley

jeg synes bare det er ubehageligt at andre fortæller om mig, til mig :S

• #2   13. feb 2012 Overvågningssamfund ;o)
    Har nok bare ikke brug for at blive konfronteret med det.

• #3   13. feb 2012
    Hæ, Frankly, det er måske vejen frem, hvis man vil slippe for flere opkald,en hel masse modspørgsmål ;o)

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.070
    #4   13. feb 2012 Nu ved jeg ikke i hvilken sammenhæng du er blev ringet op om din citroen, men de kan sagtens finde på at videregive kundeoplysninger til eksempelvis et analyseinstitut, der hyres som en slags "kundeservice", for at tjekke op på om du er tilfreds med din nye bil eller den service du har modtaget hos deres forhandlere, måske bare for statistik, måske bare for selv at vende tilbage til de der måtte være utilfredse.

Men ja, de ligger vel inde med lige så mange oplysninger som de kan betale sig fra eller bliver betalt for at anvende i en eller anden sammenhæng...af samme grund indtaster jeg eksempelvis ikke mine oplysninger i forbindelse med noget som helst på nettet hvis det ikke er strengt nødvendigt...der er sgu penge i det.

• #5   13. feb 2012 Frankly - LOOL minder mig om den meget flinke sælger der snakkede med mig hele 3 km hjem på gåben fordi jeg var så sød *GGG*

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

#6   13. feb 2012 En anden vej frem er at påstå at man står på robinsonlisten, så skal i nok få fred, med mindre i i en eller anden forstand har "godtaget" at blive ringet op fra det pågældende sted...og at undlade at besvare den slags opkald hjælper sjældent, da det er automatiseret at der bliver ringet tilbage....og tilbage....og tilbage...ind til man kan klassificere folk som ikke interesseret og for mange er det slet ikke muligt at hindre dig i at blive ringet op igen nogensinde, derfor bør man enten blive skrevet på eller påstå at man er på robinsonlisten - sådan foregår det i hvert fald rigtig mange steder.

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

#7   13. feb 2012 (link fjernet)

Kommentér på:
Mistroisk.....

Annonce