3.443 visninger
|
Oprettet:
Hvor køber jeg kager? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der kan henvise til en på sjælland som laver og sælger kager til festlige begivenheder.?
En som er rigtig dygtig og kan arbejde med fondant/sugerpaste osv.
Skal have lavet 1 eller 2 kager til min datters fødselsdag (børnefødselsdag og familie fødselsdag)
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 10 Svar: 365
http://rebeccaskager.blogspot.com/
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
privat til nogle af dem der laver kager derinde, feks lene christensen er super dygtig og har vundet kageknkurrencer i danmark og i udlandet..
Ved ikke hvem der laver kager for andre men skriv privat til dem og spørg så kan du være heldig jo
maj 2004
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 672
Rotterne hmmmmm jamen hvad nu hvis jeg står lærer hvordan man laver kagen hjemme hos dig og så taber min pung på vej ud af døren? loooool
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 52 Svar: 1.323
Der er mange, mange ting som skal være på plads for div. myndigheder er tilfredse, den slags koster.. fks. er det aldeles forbudt at producere fødevarer til salg i et lokale hvor der er dyr.
Der er også krav til hygiegneforhold, udluftning, samt råvarer.
Mange af de råvarer som bruges i forbindelse med sugarpaste, må ikke anvendes til at producere kager til salg, da de ikke kan godkendes på en indholdsfortegnelse osv. osv.
Endelig er der også de nye sukker og fedt afgifter, som rammer bagere og konditorer specielt hårdt, så skal de have en chance for at overleve ved at følge reglerne, kræver det ligesom at andre også følger loven
jul 2009
jul 2009
jul 2009
MGMGB, -jeg er helt enig, der er en verden til forskel på smagen, MEN du kan ikke lave de samme figurer i marcipan, eller de samme stærke farver, marcipan er meget blødere at arbejde med, så figurerne holder ikke sig selv på samme måde som med fondant m.m.
Så det bliver ofte et kompromis
nov 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 26 Svar: 309
(link fjernet) Her kan du også bestille kager Hun er enormt god til de!t
Du kan se billeder af nogle af hendes kager inde på hjemmesiden
jan 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
Hvor køber jeg kager?