:'( Cille . :'( Døde . ? :'( Cille . :'( Døde . ?
DET HER FANDT JEG LIGE .
SYNDES LIGE I SKULLE SE DET .
Cille – Du gik fra miig bare såen lige . Jeg nåde ikke engang at sige farvel . Pludselig var du bare væk . Jeg kan ikke helt forstå at vi ikke skal se hinanden igen . Nu ligger du oppe i Hundehimlen . Du forladte miig bare såen . Jeg havde faktisk lige fået diig af miin mor . Du var bare såå dejlii . .Jeg husker diig tydeligt som hvalp . Du var den eneste der betød meget for mig . Jeg tænker tit på om du har det godt oppe i himlen . Du ligger bare der oppe og kikker ned på mig . Jeg ville hellere det havde været omvendt . Hvorfor skulle det gå ud over diig . ? Du blev ikke engang 2 år .
Cille – Jeg kan bare ikke forstå hvorfor fanden du bare såen gik . ? Du forladte miig og diin mor og min mor . Du legede med mine heste hele tiden . Vi nussede med diig hele tiden . Vi hyggede oss sammen ude på markerne – vi lege sammen i sneen . Vi hyggede i sofaen . Vi havde det fantastisk sammen . Lige ind til du løb ud foran den bil . Det skete bare såå hurtigt . Jeg ville gerne sige farvel til diig . Men det nåede jeg ikke . Jeg ville ikke engang med ud og begrave diig . Jeg skriver dette digt til diig – og læser det op for diig i diin grav . Og bær om aften for at gud passer på diig .
Cille – Jeg elskede diig så meget
Hvorfor lige diig
Hvorfor ikke en anden
Cille – Jeg savner diig bare så meget
Jeg forstår ikke hvorfor at jeg ikke skal se diig igen
Cille – du skal vide at jeg ALTID vil holde af diig og elske diig
At du altid vil være en del af MIT hjerte .
Cille – Du er ALT .
- Julie – Elsker Cille .
mar 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 3.415
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
Det var smukt skrevet *ss*
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 103 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.314
(link fjernet)
Knus Marianne og guldbasserne
:'( Cille . :'( Døde . ?