{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Så har vi snart 1 års dag:-) {{forumTopicSubject}}

og derfor vil jeg gerne overraske kæresten. Han tror jeg skal på arbejde den lørdag. men jeg har taget fri i smug:-) Så han tror jeg skal møde kl. 15. Jeg vil gerne gøre det til en helt uforglemmelig dag. med morgenmad på sengen ud og have wellness og så hjem hvor han jo så finder ud af jeg ikke skal på arbejde. så havde jeg tænkt på champagne og lækker mad herhjemme. rosenblade i sengen osv. Jeg har fundet rigtig mange gode ting på coolstuff.dk jeg kan bruge. men har i andre steder, hvor man også kan købe noget rigtig romantisk:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så har vi snart 1 års dag:-)
  • #2   4. feb 2012 mmmm... kan godt se at jeg skal igang med at planlægge hvis det er sådan man holder 1 års dag *GGG*

Håber din kæreste bliver glad . Tror vi nøjes med en god middag og lidt loving smiley

• #3   4. feb 2012 Jeg har bare så meget lyst til det:-) Vi er igang med at renovere. er heldigvis færdig om små 14 dage. og vi har stort set kun været kærester, når vi kommer i seng og sådan rigtig kun snakket der. ja selv idag sidder jeg ude i køkkenet mens han er ved at vandskure stuen med nogle af hans andre murer venner (Han er murer:-)) Så selvom vi begge er hjemme, er vi alligevel ikke rigtig sammen. jeg har stået derinde lidt, men det er altså kedeligt og koldt bare at stå der. Så jeg synes vi fortjener 1 års dag med maner.-)

• #4   4. feb 2012 uhhh, sikke romantisk...
    Her er vi ikke så romantiske...
    vi kan ikke engang huske hverken dato for hvornår blev kærester, flyttede sammen eller blev forlovet..
    Kan dog huske vi flyttede i eget hus 8 maj 2010

Kommentér på:
Så har vi snart 1 års dag:-)

Annonce