{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.731 visninger | Oprettet:

Vægtvogterne - hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hvordan er det med de der points hos vægtvogterne? jeg har set nogle eksempler på hvor mange points de forskellige retter indeholder i deres program, er der nogen af jer der har prøvet at følge deres program,? og hvor mange points har i måtte spise for?

min veninde var engang på det med stor succes , men det er nogle år siden, mener hun sagde hun måtte spise omkring 11 points om dagen, det giver bare ikke nogen mening for mig når der er over 11 points i mange af deres 1 potions aftens retter. måske jeg husker helt forkert? smiley

hun snakkede også noget om at man får en slags vægt som kan regne ud hvor mange points der er i fx 100g laks hvis man nu ikke lige vidste det. er det rigtigt?

kan ikke rigtig finde ud af hvad der er bedst og forskellen på vægtvogterne og de danske vægtkonsulenter?

håbe i kan hjælpe, og komme med lidt af jeres erfaring smiley

Knus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægtvogterne - hvordan?
  • #1   31. jan 2012 vægtvogterne tæller da ikke point?
    min mor fulgte det for et par år siden og tabte over 20 kg og jeg er ret sikker på hun ikke talte point smiley

• #2   31. jan 2012 det står der på hjemmesiden, noget der hedder propoints ?? smiley

er det så de danske vægtkonsulenter der tæller points?

• #3   31. jan 2012 jeg er vægtvogter medlem og jo det er points:-) det er vægtkonsulenterne der ikke kører med points system

• #4   31. jan 2012 nå for dælen da, min fejl smiley

• #5   31. jan 2012 Jo man tæller point hos vægvogterne. Jeg måtte spise omk 26 point og tabte ca 1 1/2 kilo i ugen... jeg kunne faktisk ikke spise alle pointene om dagen...

Og jeg vil gerne på det igen, da jeg trænger til at komme af med lidt smiley

• #6   31. jan 2012 du kan max komme ned på 26 points. så nej 11 er helt forkert:-) jeg må personligt selv få 32 points. man får ikke længere den computer der kan regne det ud. den skal man købe, men ved tilmelding får du rigtig mange gode og motiverende bøger

• #7   31. jan 2012 hvad koster den computer ca?

er det dyrt at være på? med møder og nyt materiale ? og hvad ligger madbudget ca på?

• #8   31. jan 2012 jeg har ingen problemer med at spise mine pints:-) det er super nemt. jeg har haft tabt 26 kg. på det. men desværre pga personlige oversager, dumme mig og jeg kom ind i en dårlig cirkel med at æde igen. har jeg taget det på igen;-( plus det stoppede i min by, så ingen "tjekkede" mig. men heldigvis er det startet igen:-D og nu synes jeg bare at jeg er sej at tage kampen op igen:-) i ved: gør ikke dit liv til en plage, fortryd derfor ikke dine fejl. men lær af dem. og jeg har lært hvad jeg gør for at holde det, når jeg igen er nede. det er så super nemt ved ww= weight watchers

• #9   31. jan 2012 vi bruger ikke mere på mad nu end før. det er jo ganske almindelig mad. vi bruger så en del på de bar, chips osv de har på møderne. men vi bruger faktisk mindre penge på det end hvis vi skulle købe rigtig chips, slik, cola osv som vi gjorde før hen. så jeg synes ikke det er dyre. det koster 85 kr. pr. gang at blive vejet. medmindre du får månedskort. mener computeren koster ca. 165 kr. kan ikke helt huske det. jeg er selv hjælper ved ww:-) men kan ikke helt huske prisen. men det bliver aldrig dyre end du gør det til. for du kan bare lade være med at købe bar, opskriftbøger, computer osv. det er jo op til dig. men det gør det tusind gange nemmere og så er det rart at kan spise en "pose ww chips" når de andre veninder er usunde til tøseaftenerne og man føler sig ikke udenfor. men det er op til den enkelte hvad man vil købe og ikke købe. men det koster 85 kr. pr. gang og det er det eneste du som så er nød til at betale. ja udover indmeldelsen på 100 kr.

• #10   31. jan 2012 hvor bor du??

• #11   31. jan 2012 som sagt får du masser af matriale gratis, når du melder dig en. du får en helt mappe med bl. motiveringforslag, hvad points der er i de forskellige madvarer og motion og ja you name it. og umiddelbart vil jeg sige du ikke skal købe noget de første 14 dage. du skal først finde ud af hvad du har brug for. om du mangler inspiration til aftensmaden så kunne opskrifbøgerne være en ide eller du kan mærke du mangler chokolade efter arbejde eller motion så ville det være en ide med nogle bar. er du lige så slikken som mig om aftenen. så er ww slik eller chips en ide. man kan også købe en kæmpe bog med ALLE madvarer i og se deres points. ja du kan finde alt fra kims chips til frugt. og den anbefaler jeg meget. Jeg har fundet ud af at i en pakke gajol (de røde) er der 1 points i en hele pakke. og sådan en kan jeg have en hele dag, så tager jeg en når jeg er lidt slik sulten eller bare vil spise noget. der er også et points i de kaktus nogle fra lakerol og sådan en pakke har jeg også helst på mig i tilfælde af jeg bliver for lækker sulten, så hjælper det mig meget

• #12   31. jan 2012 nu skal jeg jo selvfølgelig sige ww er bedst:-) men det kan snart ikke blive nemmere og især når du begynder at kende points. jeg kan rigtig mange af madvarenes points i hovedet: 1 stk. kondikarl rugbrød =2 points 1 kogt æg til= 2 points og karse + salt + peber + tomat=0 points. det vil sige 4 points for en æggemad:-) og ved vægtkonsulenterne skal du veje maden, så vidt jeg har forstået. det er jo besværligt. det er meget lidt mad jeg lige er nød til at veje. jeg vejer kun pasta medmindere jeg "superflex" superflex betyder du må spise af en bestemt madvarer til du er mæt og for pasta er det 7 points. det er dog kun madvarer med mæthedsfaktor du må det ved og de er mærkeret med grønt i de bøger du får udleveret. så det er meget nemmere end det lige lyder:-D det vil sige hvis jeg laver kødsovs efter en af de opskriftbøger vi har. der står at der er til 4 mennesker i den potion og i hver potion er der 4 points. så laver jeg kødsovsen og deler den op i 4 (så er aftensmaden også reddet til dagen efter, da vi kun er 2:-D) det vil sige så står jeg tilbage med kødsovs for 4 points og hvis jeg så superflex pasta og det var jo 7. så har jeg aftensmad på 11 points. vil jeg have ketchup ovenpå er der 1 points i 2 spsk. ketchup. så putter jeg 2 spsk. ketchup ovenpå. har jeg aftensmad for 12 points

• #13   31. jan 2012 uhh jeg synes altså det lyder godt, hvad koster den store bog hvor man får det hele med? det jeg har lagt mærke på hjemmesiden er, at de opskrifter der bliver brugt er helt almindeligt mad, dvs at min kæreste som er helt normal vægtig men bare gerne vil være sund, kan spise præcis det samme som mig til alle måltiderne ikke?

hvad med de chips og bar'e , hvor mange points er der i dem? jeg er nemlig super slikken, og det er der mit problem opstår, jeg kan være ekstremt sund en hel dag, men så bliver kæresten og jeg lige lækkersultne efter aftensmaden og så står den på is og chokolade smiley

• #14   31. jan 2012 hov jeg bor forresten i Ballerup smiley

hvorfor jeg spørger hvad det koster, er fordi kæresten og jeg har et mad budget på 3000 + div hver måned. dvs toilet papir, køkkenrulle , opvaske middel osv. jeg må ikke overskride dette beløb jo, så hvis det er dyrer end det at komme til møder og købe bøger samt mad osv , så ved jeg ikek helt om jeg har råd til at følge det smiley

• #15   31. jan 2012 http://www.facebook.com/#!/groups/302766636423576/

her inde er der nogen gde opskrifter til at starte op med

• #16   4. feb 2012 Vi har også madbudget på 3000 kr. og vi kan få det til at fungere:-) Den koster 150 kr. men man kan købe en startpakke med mange forskellige ting, hvor den også er med og så er den billigere. Det er super normalt og lækkert mad. så din kæreste kan sagtens være med. Jamen i bars er der somregel mellem 2-3 points kommer an på hvilke du køber. i chips er der 3 points osv. men det står altid på pakken.

Kommentér på:
Vægtvogterne - hvordan?

Annonce