2.689 visninger
|
Oprettet:
kat og kanin sammen? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har en kanin som jeg gerne vil bruge lidt mere tid på, end jeg egentlig gør, men problemet er at jeg har en kat også
Jeg er lidt bange for om katten vil gøre kaninen noget, hvis de begge render løs på gulvet? Kaninen har været her siden katten var killing, og de har altid været gode venner gennem buret, men det betyder jo ikke at de også er det udenfor buret.
Hvad er jeres erfaringer med kat og kanin sammen?
synes det er lidt synd at der altid er en der skal lukkes væk.
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Det kan godt være at din kat vil løbe lidt rundt efter kaninen, men så længe at den ikke river/biden den, er der ikke noget at være nervøs for.
Du skal bestemt holde øje og se hvordan dyrene regerer på at være sammen og være klar til at tag kaninen væk, hvis din kat skulle få "rovdyrstendenser". Du kender vel din kat så godt at du sagtens kan aflæse den ?
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
Men den har en tendens til at angribe mig, i leg - og det er jeg lidt bange for at den også kunne finde på med kaninen - altså katten gør ikke noget, men kaninen bliver nok forskrækket.
Men jeg må prøve at lukke dem sammen, når kæresten også er her ...heldigvis har kaninen INTET imod hundene, eller omvendt
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
Har nu flere gange set kaniner gå bananas på katte...
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.013
Men har aldrig oplevet de gjorde hinanden - udover den overdrevede ugengældte kærlighed
kat og kanin sammen?