432 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

december? ulykkes måneden? december? ulykkes måneden?

i min svigerfamilie har der vær december sket noget sørgerligt de sidste 6 år.. fx mormor fra rumænien som døde juleaften. ildebrand i hus 23 december. min kæreste og jeg kørte galt (ingen sne). min kæreste fik konstateret en fejl i hjernen. min svigermors frisørsalon fik oversvømmelse.. hmm. er det kun os/dem der er uheldige i december måned??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  december? ulykkes måneden?
  • #1   30. jan 2012 Min bror har os været lidt uheldig, først havde de indbrud og alle gaverne blev stjålet og året efter brandte deres hus ned..

• #2   30. jan 2012 hm.. F*** en bæ måned altsåå /:
    lige før man bliver bange i december.. hvad er det næste mon smiley

• #3   30. jan 2012 jeg har 2 år i træk været inde og få syet hundepoter sammen den 23. december (2 forskellige hunde)

• #4   30. jan 2012 Nej det er ikke kun jer, vores familie frygter altid december måned, for der sker altid noget dårligt, det hele startede i 97 da min morfar dør d.16/12 og så har den ellers kørt derefter de sidste 3 har været rigtig slemme det ene år får min mormor konstateret cancer i endetarmen, 2 uger efter får min onkel en anurisme i hovedpulsåren i hjertet der springer i det de åbner ham, han ligger så i koma resten af decmeber og er nu hjerneskadet imens alt det står på må jeg også pludselig aflive min ældste kat :-(( Den sidste december troede vi det gik ok, men nej 1 uge før jul mister vi en nær ven af familien 47 år gammel og mor til 3 samt min mormors lillebror dør også pludselig smiley Så december er en måned vi hader :-(((

• #5   30. jan 2012 Her er det oktober omkring min fødselsdag der frygtes mest faktisk.. På min 1 års fødselsdag kører min farmor galt og er tæt på ikke at overleve, hun overlever, dog er hun lam fra hoften og ned. 20 år senere IGEN på min fødselsdag dør hun så. Min bedste ven hængte sig selv 2 dage før min 25 års fødselsdag og dagen efter min fødselsdag også da jeg blev 25 blev jeg opereret for modermærkekraft. Så ja jeg hader at ha fødselsdag

• #6   30. jan 2012 Åh Nadja det var da frygteligt !!!! smiley det er jeg virkelig ked af at høre... smiley
    Håber godt nok på at december for engang skyld bare vil være en god måned næste gang!! smiley

Kommentér på:
december? ulykkes måneden?

Annonce