{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Hvorfor!!! {{forumTopicSubject}}

Hvorfor skal bilister køre som om de ejer hele vejen?
Hvorfor tager man ikke hensyn?
Ikke kun til biler, cykler, fodgængere!
Hvorfor skal der køres så stærkt?
Hvorfor skal det gå ud over dyrene?
Hvorfor stopper man ikke op når man kører et dyr ned?

Ja sikke mange hvorfor'er.

Men i dag så jeg en hund lige på midterstregen på vejen. Død. Tænkte ved mig selv, hvis den stadig ligger der når vi kommer hjem, så går jeg de 15 min. det tager, ned og fjerner den. Men.... må indrømme at jeg ombestemte mig, kunne simpelthen ikke klare det da vi kom kørende forbi igen senere. Der lå kun en halv hund med indvolde over det hele, og jeg blev så dårlig og samtidig så gal. Ja i må meget undskylde, men hvorfor stopper folk ikke når de kører et dyr over, og så enda en hund. Jeg bliver ved med at have det billede for øjnene, og undrer mig samtidig. Hvorfor savner ejerne den ikke ?

Og ja, vi burde have holdt ind med det samme og have fjernet hunden fra vejen da vi så den. Hader også mig selv for det nu!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor!!!
  • #1   4. jul 2006 Ja det er gode spørgsmål du stiller, og jeg tror desværre at vi er blevet en flok egoister der ikke kan tage hensyn til andre end os selv.
    Grim oplevelse du har været ude for, men det nytter jo ikke noget at du hader dig selv det bliver hunde jo ikke levende af. Så jeg håber du kan ryste den grimme oplevelse af dig.

/ Trine

• #2   4. jul 2006 ja nogle mennesker er total egoistiske...

jeg tror simpelthen ikke de mennesker har lært noget om respekt for andre i trafikken, eller for dyr for den sgas skyld...

Det med hundene i vejkanten... -Jeg syntes også det er helt utroligt.. Man kan jo ikke påstå man ikke lægger mærke til man kører hunden ned.. Det kan jo ligesom mærkes i bilen!!!... -Jeg tror dog disse mennesker køre afsted fordi de er bange for de konsekvenser det har, at køre en hund ned med en total stor fart. De kan jo få et klip i kortet eller en bøde, hvis det viser sig de kørte for hurtigt, da de drønnede hunden ned...

Jeg har, pga. min alder, endnu intet kørekort. Men jeg ved hvertfald at jeg selv, ikke vil blive en fartbølle. Og skulle jeg endelig komme til at køre en hund ned, ville jeg sku stoppe op, og tjekke hundene. Og så selvfølgelig ringe til dyrehospitaet, falk eller andre der kan atge sig af hunden... -almindleig sund fornuft og respekt for dyrene...

Kommentér på:
Hvorfor!!!

Annonce