{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotosession med skægagamerne
  • #1   26. jan 2012 Nøøøøøj nogle dyr du har ! smiley wow hvor er de smukke !

Synes du har fanget lyset rigtig godt, Kan godt lide detaljerne på deres "hud"

Hvis jeg skulle ønske noget ville jeg gerne endnu tættere på - ved ikke hvilke objektiver du har, Men ville gerne tæt på øjne og mundvie, og takkerne på nakken osv.
    Ud over det tror jeg det kunne være rigtig cool med et front portræt i sort hvid - men det var bare lige en tanke jeg fik smiley

Lææækre billeder !! Du er skide sej til det ! smiley
    Tak for kigget !

• #2   26. jan 2012 Et par stykker her jeg lige fandt til inspiration http://www.flickr.com/photos/nicolas79/5999171420/lightbox/

http://www.flickr.com/photos/ccimaging/4355050275/lightbox/

men... havde faktisk svært ved at finde nogle der var MEGET bedre end dine *G* Så gav lidt op på den seach smiley Og det skal du tage som stor ros ;))

• #4   26. jan 2012 hvor er de flotte. Min kæreste har haft en det var bare en dværg, så den blev ik så stor.. den døde desværre en dag efter flytning, den blødte ud af munden og var iskold så jeg havde en dyrlæge der prøvede at hjælpe i tlf og den i hænderne for at give varme men der gik 5 min så døde den smiley og vi aner ik hvad den døde af udover den blødte ud af munden og jeg sys det var meget blod af det lille dyr, så mistænker lidt blodtab, men selve blødningen ingen ide smiley

Kommentér på:
Fotosession med skægagamerne

Annonce