2.160 visninger
|
Oprettet:
firmaudflugt. Nogle ideer? {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder i festudvalget på mit arbejde, og skal finde på noget at lave til sommerudflugt.. Det skal helst være på fyn og odense zoo, vissenbjergterrariet er udelukket...
Det behøver ikke være sådan museer/slotte eller i den dur, men noget anderledes, sjovt, hyggeligt
Budgettet er en smule stramt
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.483
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Jeg har været i sådan noget paintball-halløj et sted på Fyn. Man kunne også klatre, skyde med buer og pusterør, der var en forhindringsbane osv. Der kunne man tilrettelægge en dag eller nogle timer, som det passede både som en sjov oplevelse eller mere "teambuilding"-orienteret.
Vi var der en del timer, hvor vi både prøvede at skyde med forskellige våben og lavede diverse teambuilding øvlser bl.a. også på forhindringsbanen. Derefter spillede vi paintball og sluttede af med, at der blev grillet til os til frokost i kombination med noget ølsmagning fra det lokale bryggeri.
jeg kan ikke huske, hvad det hed, eller hvor det var udover at det vist tog en halv times tid i bus fra Nyborg strand. Hvis det overhovedet er noget, vil jeg gerne finde ud af, hvor det var henne.
De var ret fleksible mht indhold, så man bestemte selv, hvad dagen skulle gå ud på og hvor længe det skulle vare og man kunne vist både vælge at spise i terrænet og på en overdækket terrasse, hvis det var med noget mad
dec 2008
aug 2007
Følger: 80 Følgere: 106 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.848
Kigger lige på jeres bud...
dec 2008
aug 2007
Følger: 80 Følgere: 106 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.848
dec 2008
ja der var super fedt. jeg har også overvejet at tage dertil igen privat - sidst var med arbejdet. Vildt at du kom helt op, jeg tror, jeg nåede en fjerdedel :D, men vi havde så også været på orienteringsløb hele den foregående dag smat haft teambuilding og lidt billardhygge om aftenen, så vi var godt trætte
Jeg kan se, de har nogle småting derude til 120 for en time pr. person og hvis man selv vil lave noget mad, starter priserne på 50 kr., så måske kunne man finde ud af noget med dem alligevel. Det er da et forsøg værd synes jeg.
Ellers kan man jo satse på maden, lave eller bestille nogle lækre madkurve og tage til f.eks. Nyborg Slot og nyde dem og så medbringe diverse havespil til en lille turnering (hvis ellers det bliver godt vejr)
firmaudflugt. Nogle ideer?