{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Er det bare mig eller det HELT GALT?! {{forumTopicSubject}}

Jeg fik i November installeret en wabasto bilvarmer i min bil.
Jeg bruger bilvarmeren igennem november måned, der er ingen problemer, jeg undre mig dog over bilen ikke bliver så varm som jeg havde forventet indevendigt.

I december begynder det så at gå galt. Hver gang jeg har haft bilvarmeren tændt og tænder for motoren blinker alle advarsellamper - Motoren er for varm og jeg skal slukke for motoren - står der i mit display.
Jeg slukker for motoren tænder den 3 min efter og der er ikke nogen lamper der blinker mere.

Næste gang jeg brugte bilvarmen gjorde den det igen - straks tænker jeg, det kan ikke være bilvarmeren jeg har trods alt givet 9000 for den så der burde ikke være nogen problemer med den allerede.

Jeg kører ud til autoværkstedet hvor bilen er købt (og hvor bilvarmeren er købt men monteret et andet sted), de er dog helt sikre på det ikke er bilen der er problemer med, og at det er bilvarmeren.

Jeg kontakter dem der har monteret bilvarmeren og de har ALDRIG HØRT OM DETTE PROBLEM FØR! men "tilbyder" alligvel at kigge på det i januar.

Jeg indlevede bilen og de ringede kort efter og fortalte den var lavet, de havde kommet til at vende vandpumpen forkert, men den vendte rigtigt nu og bilvarmeren virkede. Jeg hentede bilen og var lykkelig for det ikke var et større problem..

Indtil dagen efter, jeg har haft bilvarmeren tændt, og fejlen var der STADIG! jeg kørte på arbejde og satte bilvarmeren til at kører så bilen var varm når jeg fik fri - skulle de om fejlen kom igen - DET GJORDE DEN!

Jeg køre så direkte hen til den der har monteret den, de kan simpelhen ikke forstå det - jeg havde heldigvis optaget det med min mobil så de kunne se det med egne øjne.

De kører bilen ind på værkstedet og kigger den igennem, mekaninerne kan ikke komme med nogen logisk grund andet end det måske er termostaten, så de ville bestille en hjem og kunne indsætte den allerede dagen efter. Jeg lod bilen stå, så de kunne lave den næste morgen.

Idag var bilen så færdig igen, jeg kommer over for at hente den og går op til skranken - siger jeg skal afhente min bil.

Pludselig siger manden bag ´kassen; Ja, og du skulle afregne ikke?
- Nej? det er da på garantien?
- Nå... det er ikke det der står her..
Hvorefter han henter mekanikeren.
Han siger så at det er jo ikke bilvarmeren der var i stykker men termostaten, og det er jo ikke en del af bilvarmeren? - også havde vi en rimelig lang diskussion.,

JAMEN FOR HELVEDE!!! jeg kunne ikke snakke med værkføren for han sad i møde. så vi aftalte jeg skulle komme tilbage mandag - IGEN! - og snakke med ham.

Men det kan sgu da ikke passe jeg skal betale for det? Bilvarmeren er 2 måneder, og denne fejl er kun sket i forbindelse med bilvarmeren. og hvis det nu er termostaten - jeg har ikke kunne teste den endnu - der var i stykker. Så kan det da ikke passe jeg skal betale for en reperation jeg ikke har bedt om?
Jeg vil jo mene at de skal informerer mig om at denne del ikke er dækket af garantien, men om de alligvel skal monterer den.
Denne mulighed fik jeg ikke - det skal lige siges at min bror er mekaniker så han kunne sagtens have monteret den.

Jeg fik ikke nogen fraktura, fordi han blev ved med at sige at jeg ikke skulle betale - endnu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det bare mig eller det HELT GALT?!
Kommentér på:
Er det bare mig eller det HELT GALT?!

Annonce