6.005 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

fra mørkt hår til rødt ? fra mørkt hår til rødt ?

Til jer der har farvet fra mørkt til rødt hår selv .

jeg overvejer at farve mig rødhåret, synes det er så flot og det kom lige på tale nytårsaften at jeg godt kunne tænke mig at prøve det men nu har jeg mørke brunt hår .

Hvordan får jeg det rødt ? og gerne flot ikke for mørk rød .

Hvordan gjorde i ?
Blev jeres hår ikke grimt gult af afblegning ?, over hvor mange gange afblegede i ? og gjorde i håret helt lyst inden den røde farve kom i ?
Opstod der et problem undervejs med grønt hår eller ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fra mørkt hår til rødt ?
  • #1   3. jan 2012 du skal bare afblege det, indtil du synes det er lyst nok, så kommer du den røde farve i, det kan ikke blive grønt når du har kommet rød i smiley

• #2   3. jan 2012 Jeg har også været helt rubin rød.. og som de andre skriver så bare afbleg så meget du kan smiley

Synes helt sikkert du skal gøre det smiley Absolut noget som skal prøves.

• #3   3. jan 2012 stinne

Hvorfor dig hår blev grønt var fordi der ikke var noget varme tilbage i dit hår, da du farvede det sort, der skule du ha blandet nogen rød, orange eller gul i for at undgå den grønne farve.

det er også derfor at C B H ikke kan få grønt hår fordi det er rød hun kommer i håret altså en varm farve smiley

• #4   3. jan 2012 Du kan få en rød hårfarve der bleger samtidig.
    Den brugte jeg sidst, virkelig godt resultat smiley

• #5   3. jan 2012 så hvis håret bliver grønt når jeg afbleger putter jeg alligevel bare rødt i også forsvinder det grønne og håret bliver rødt ?

• #6   3. jan 2012 Fredfsyldt - og det bliver ikke for mørkt i den røde farve når jeg har mørke brunt hår ?

• #7   3. jan 2012 Du starter med at trække farven ud af dit hår, så afbleger du det, også farver du det rødt..

• #8   3. jan 2012 Et spørgsmål mere: Jer der aflbeger det og så farver rødt. Hvad gør I med udgroningen?

Jeg droppede mit røde, fordi der hele tiden kom mørkebrun udgroning og ja... Kunne ikke finde ud af at farve udgroeningen i samme røde farve som resten af håret :b

• #9   3. jan 2012 Trust No1

så skal du afblege din udgroning hver gang, det er det eneste du kan gøre.

Fredsfyldt

Ja det kan du, den hedder magma, men det er også en farve som du ikke kan få ud af håret igen, der brænder den røde lige som ind i håret, dvs at du skal lade det røde gro ud, og hvis du prøver at afblege bliver dit hår bare lyserødt .

• #10   3. jan 2012 Jeg vil ikke anbefale dig det røde hår... Ja det er virkeligt flot, og savner mit rigtig meget...
    Men det er ikke til at vedligeholde, håret bliver ødelagt, og svært at ændre hvis man vil tilbage til det gamle igen...

Kommentér på:
fra mørkt hår til rødt ?

Annonce