{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Svimmel og hovedpine. {{forumTopicSubject}}

Jah jeg har sådan fra den ene dag til den anden fået hovedpine og igår blev jeg meget svimmel i løbet af aften det var så slemt at da jeg gik i seng kørte altid rundt nå jeg lukkede øjne lige som nå man er stang stiv og prøve og sove det var godt nok ubehageligt..

Nu sidder jeg så og har fået hovedpine igen idag. er som sådan ikk rigtig svimmel bare sådan lidt baah oven i hoved men har jo også hovedpine.. ?

Er det normalt ligepludselig at få det.??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svimmel og hovedpine.
  • #1   23. dec 2011 tror der er en virus, sådan har jeg haft det siden i forgårs, dog også med kvalme, det går så lidt bedre i dag, så er er håb
    god bedring smiley

• #2   23. dec 2011 Håber jeg.. sys godt nok det træls. har det endelig ok ellers.. altså har lidt ond i halsen om morgnen nå jeg stå op ellers har jeg det fint.

• #3   23. dec 2011 Tror også det er en virus i luften, jeg har haft det sådan flere gang igennem december måned

• #4   23. dec 2011 Jule stresset sys jeg endelig ikk er jeg har meget andet i hoved pt.. men jah... Har taget en panodil og lagt mig til og slappe af min min lille pige også tager sig en middags lur så kan jeg forhåbentlig komme af med hovepinene..

sys bare det var vildt mærkeligt jeg havde det sådan igår aftes at alt bare drejet rundt havde det som om jeg blev rusket frem og tilbage så ulækkert. hvis jeg ikk viste bedre havde jeg squ troede jeg var møg stiv

• #5   23. dec 2011 jah holder mig sådan lidt slidt i kroppen godt nok.. Men har haft stress før.. men nu jeg tænker over det passer det måske meget godt for har også vågnet meget om natten og ikk sovet super godt.. så kan godt være nu jeg tænker over det har haft stress før desværre. men der havde jeg også meeget og lave og kørte min krop helt ud..
    Må vist bare prøve og slappeaf. har heldigvis juleferie helt til den 18 =)

• #7   23. dec 2011 Jah men jeg er endelig færdig med jule ræset var hurtigt færdige med julegaver og vi skal ikk selv holde ju hos os jeg skal bare sørger for mandel gave så jah det lige til og overleve =) men har haft mange bekymringer angående mange andre ting så måske det er det.. men jah eller måske bare virus. hjal på hovedpinen med panodil og en lille lur nu føler jeg bare bare energi forladt og sådan lidt groggi men ellers har jeg det fint. =)
    Hvad nok er ret heldigt da jeg var 3 børn til og lave ballade herhjemme og vi skal ud og spise hos sviger forældre her til aften og holde til jul

• #8   23. dec 2011 Jeg havde det i starten af måneden sammen med vel 80% af mine kollegaer. Det varede ne uges tid. Der fulgte godt nok også ufattelig kvalme med, men lad os håbe, du kan "nøjes" med hovedpinen og svimmelheden

Kommentér på:
Svimmel og hovedpine.

Annonce