Jeg er så uheldig :( {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har altså brug for at ynke lidt
I tirsdags startede jeg i føtex, i en form for praktik hvor jeg skal arbejde der i 13 uger. Og efter at have været hjemmegående i laang tid, glædede jeg mig utrolig meget!
Og det var bedre end jeg havde troet, nyder virkelig at komme igang og mine kolegaer er super søde.
- Men idag var heldet slut!
Dagen starter med lidt ømme ben (havde jeg også igår). Men det jo bare for jeg lige skal igang igen, så arbejder på trods af ømme muskler
Idag står jeg op, det drypper lidt uden for, men jeg tænker skidt pyt, glatter hår og ligger makeup.. da jeg så skal afsted har regnen taget til og jeg skal cykle!
Da jeg ankommer til føtex, har jeg mascara i øjnene.
Men skidt da jeg skynder med ned i omklædningen kommer jeg i tanke om at jeg har glemt mine nøgler til skabet i min anden jakke.. Så vil skynde mig op for at høre om jeg kan få en skjorte, så kommer jeg til at vride om på mit knæ!
Har gjort det en del gange før, så kunne godt mærke den ikke var god. Så chefen sendte mig hjem.. Så jeg måtte humpe hjem i regnen
øv dag!
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 332
I øvrigt kender jeg godt det med ømme ben og muskler. Jeg har et stillesiddende arbejde, og her for ikke så lang tid siden prøvede jeg lige at arbejde en dag på stående og på gå ben.... jøsses jeg var fuldstændig kvæstet dagen efter...
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.318
varme tanker fra de tre sorte og mig til dig :')
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.127
Ja, jeg er ikke vandt til at rende rundt i så mange timer i træk, men nød det nu til fulde
maj 2008
Tusind taak
Forresten, håber snart at møde dig i hundeskoven! Min veninde og jeg er begyndt at tage derud i weekenden igen
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.318
vi plejer at være der søndag ved 14 tiden, og så indtil de ikke gider mere.
maj 2008
Jeg er så uheldig :(