838 visninger
|
Oprettet:
* ~ Ann-Sophie - Red Is The New Black! ~ *
25. apr 2009 Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
25. apr 2009 Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
Underholdning til julefrokost? Hmm... Hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hejsa allesammen og godmorgen :o)
Igår var jeg så "heldig" at få tildelt opgaven "Lav et underholdende indslag til julefrokosten"...
Vi er kun 5 piger og det er på lørdag.. Vi er 2 stk. der står for denne underoldning.. Og, regner med, at de mener noget vi alle kan deltage i..
Så alle gode forslag til sjov underholdning modtages med kyshånd - Jeg er helt blank... :'o)
Hjæælp..
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.732
http://julefrokostbasen.dk/lege-til-julefrokost
http://www.festdoktoren.dk/index.php?Itemid=50&id=20&option=com_content&task=blogcategory
Google er din ven
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
Den ene skal indeholde noget dejligt (behøver ikke være noget fysisk) den anden noget rigtigt "kedeligt". Dette fortælles til deltagerne.
Lad to små nisser (eller noget andet) gå rundt blandt deltagerne i løbet af aftenen. Det er meningen at man IKKE skal være i besiddelse af tingen (nisserne) når der på et tidspunkt i løbet af aftenen bliver sagt STOP. Man må på alle måder forsøge at komme af med nissen til en andre.
Når stopsignalet lyder skal de der har nisserne stå frem. De får hver en pakke og får nu to minutter til at komme af med pakkerne på ....de må gerne sælge, forære dem væk eller prøve andet.
Efter de to minutter skal dem der har pakkerne pakke dem op og legen er slut.
Vi legede legen på min arbejdsplads, og den ene gave var et flot vin-åbner-sæt, og den anden gave var at varte sine kollegaer op med kaffe og småkager, oprydning og i det hele taget servicering på afdelingen i hele januar....
Det er op til dig selv at finde ud af hvad gaverne skal bestå i, det kunne jo være at den ene gave var at servicere (stå til rådighed med små tjenester i en periode) den der vinder den anden gave?
Jeg har selv opfundet legen så du risikerer ikke at nogle allerede har prøvet den før.......;o)
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
Ellers er der den ordinære pakkeleg; hvor hver deltager medbringer 1-2 pakker til et aftalt ca. beløb, fx max 20 kr.
I første runde slår man 6ere m. terning for at få del i en pakke og når der ikke er flere, sætter en af deltagerne en alarm til fx 20 min. og så må man stjæle pakker fra hinanden når man slår en 6er, indtil alarmen går....
Denne leg er helt obligatorisk i vores familie og hører simpelthen med under traditioner ;o)
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
Der er forresten også den pakkeleg igen med 6ere...og kniv og gaffel, hehe... men sig lige til Ann-Sophie, hvis du har brug for mere...er på vej ud af døren...
aug 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 9 Emner: 83 Svar: 1.803
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 67
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
Tusind tak - Jeg prøver at drøfte det med min "medarrangør"..
Bliv endelig ved med sjove input! ;o)
Underholdning til julefrokost? Hmm... Hjælp!