674 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Biopejse Biopejse

Hvad mener i om dem?
Er bioethanolen til at få fat på?

Der er det her super gode tilbud http://dagensbedste.dk/campaigns/single/2839/?utm_source=newsletter&utm_medium=newsletter&utm_term=city&utm_name=Newsletter-daily&utm_content=rightoffer&email=lil_riiva%40hotmail.com&utm_campaign=V%E6lg+mellem+4+behandlinger+hos+Star+Beauty+%2F%2F+Elegant+biopejs+%2F%2F+Clinic+PURE+ansigtsbehandling, som jeg virkelig overvejer at give min kæreste i julegave, men når jeg surfer rundt på nettet koster de fleste biopejse min. 2300 og så tænker jeg lidt om det tilbud er for godt til at være sandt? Jeg overvejer om det er sådan noget discount agtigt noget?

Hm, hvis der er nogen der har forstand på det, må de godt lige komme med deres input smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biopejse
  • #1   6. dec 2011 Prøv at læse dette indlæg.... det var her forleden dag....der er mange gode råd....

http://www.hundegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=491106

• #2   6. dec 2011 Jeg ELSKER vores. smiley - og bioethanol har de mange steder, intet problem. Giver ca. 70 kr. for to liter. Tror vores model kostede ca. 1200 kr.

Der er nogle der siger at det ikke er så sundt. Vi har dog ikke vores tændt så tit, kun til hygge. Den varmer meget og vi lufter altid ud efter, så tænker at det nok ikke kan være så meget mere skadeligt end så meget andet, ved moderat brug.
    Den bruger en del af det der bio etanol. I vores er der to beholdere, og fylder man dem holder de ca. to timer. Det kan man gøre tre gange på en dunk.

Men som hygge er den helt fantastisk!!

• #3   6. dec 2011 Misja, Kiwi og Carlos
    Der står i beskrivelsen af den her at den kan indeholde 1 L bioethanol og den kan holde i 1,5-2 timer..

Overvejer virkelig at købe den!! smiley

• #4   6. dec 2011 Jamen det passer nok meget godt. Til den pris er det ikke opvarmning. Men juleaften, nytår når man gæster, eller bare en våd og regnfuld søndag, så er den sååå lækker.

Min kæreste fik den også i julegave året efter vi var flyttet i hus. Og vorers synes jeg er rimelig pæn at have hængende. Vores er med spejl. SÅ jeg sætter ofte fyrfadslys i den, så lyser den også lidt hyggeligt, bare uden al den varme smiley

• #5   6. dec 2011 Nu er den købt smiley

Dog ikke som gave, men som en fælles gave til hinanden.

Ih hvor jeg glæder mig til at komme over i en anden lejlighed så den kan komme op! smiley

• Nina S
    Nina S Tilmeldt:
    apr 2020

Følger: 1 Svar: 1
    #6   20. apr 2020 Hej Maria.

Jeg er lidt nysgerrig efter hvad du synes om pejsen nu hvor du har haft den nogle år? Jeg overvejer nemlig selv at købe denne: https://www.biopejs-shop.dk/nevada-biopejs-til-vaeg_3239r6617.html - men, jeg er ligesom dig meget i tvivl om den er god nok, da den koster 1.999 kr. Hvad er din erfaring med det nu?

Venlig hilsen

Nina

• #7   20. apr 2020 Nina, Maria har ikke været online i over et år....... Jeg tror ikke du skal satse på at hun svarer sådan lige foreløbigt smiley

• #9   21. apr 2020 Det er også bioethanol der er i spritdunkene i Brugsen og andre steder. I Brugsen koster en liter 20 kr.

Kommentér på:
Biopejse

Annonce