{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Jeg har brug for jeres hjælp til en undersøgelse {{forumTopicSubject}}

Har I hund, og har I en holdning til hundetræning og belønning?

I så fald så vil jeg meget gerne opfordre til at I deltager i min spørgeskemaundersøgelse.
Jeg er i gang med et eksamensprojekt hvor jeg skriver om en forholdsvis ny virksomhed der producere nye, sunde og naturlige godbidder.

Formål og problemformulering for mit projekt kan læses nedenfor:
Formålet med min opgave er at øge kendskabet til Sunde Godbidders produkt: ”Fillet snacks.” Dette vil jeg opnå ved at analysere og formulere brandidentitet og derefter at analysere deres eksisterende kommunikationsmateriale med det formål at udarbejde et nyt eksternt kommunikationsmateriale.

Problemformulering: Hvordan formuleres og styrkes Fillet Snack’s branidentitet med henblik på at øge kendskabet til Fillet Snack gennem en ekstern kommunikations indsats.

Meningen med mit spørgeskema er at indsamle data omkring produktets målgruppe og hvordan disse bruger hundegodbidder, og derfor vil netop din deltagelse være essentiel for min opgave.
Opgaven skal afleveres d. 8/12 og det er derfor vigtigt at jeg får så mange besvarelser som muligt inden d.6/12 hvor undersøgelsen afsluttes.

Jeg håber derfor at så mange som muligt vil ofre 2 min. Af jeres tid på at besvare mit spørgeskema.
Der vil være præmier i form af gratis prøver af netop det omtalte produkt, og vinderen findes blandt alle de personer der har deltaget i undersøgelse. Af samme grund vil I blive bedt om at indtaste e-mailadresse inden i svarer på skemaet, men dette er kun så jeg kan kontakte vinderen af mine præmier direkte pr. mail. Hverken undersøgelsen eller jeres e-mail eller identitet vil på nogen måde blive offentliggjort.

Hvis I vil hjælpe mig ved at deltage i undersøgelsen så klik da på linket: http://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=YJNX63P23611 og udfyld e-mailadresse, og så modtages en mail med et direkte link til spørgeskemaet.
VIGTIGT! Når sidste spørgsmål er besvares så er det vigtigt at huske at trykke på krydset i bunden af undersøgelsen. Skemaet vil herefter automatisk lukkes ned og jeres besvarelser vil blive gemt.

På forhånd tusinde tak for hjælpen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har brug for jeres hjælp til en undersøgelse
Kommentér på:
Jeg har brug for jeres hjælp til en undersøgelse

Annonce