{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Indflytter fest underholdning:)? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg holder en indflytter fest i morgen aften:) jeg bor på 45 kvm så vi skal alle sidde tæt smiley
Har inviteret ca 10-12 og så der altid nogen der ikk kommer:)

Men folk skal selv ha drikkelse med og jeg har købt chips og salt stænger ind:)
Hvad kan jeg ellers gøre for a folk Suns det her blir hygge og sjovt? Jeg har aldrig holdt privat fest selv haha som 24 årig:) men har altid tænkt jeg ikk gad folk blev så stive og ødelagde alt

Kom gerne med en masse gode råd med alt en fest bør ha:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indflytter fest underholdning:)?
  • #1   2. dec 2011 Jeg laver altid jordbærshots til sådan noget- det er ved at være en tradition.
    Blend optøede frosne jordbær, tilsæt fløde til den har den rigtige farve, smag til med sukker og vaniljesukker. Hæld vodka i, så du synes det smager godt, og tynd evt op med mælk, hvis det stadig er lidt for tykt. Det er altid et hit. Jeg plejer at lave af ca en liter fløde og tre-fire poser jordbær til 10-12 mand.

Ellers er singstar, spillekort og terninger godt smiley

• #2   2. dec 2011 Vi plejer at spille spil for at komme lidt i gang. Det kan være kort, terninger, TP, tegn & gæt osv osv. Ellers plejer vi egentligt bare at sidde og snakke smiley

Hvis du er bange for at folk ødelægger ting, så stil de ting væk der er mest skrøbelig smiley
    Derudover kan jeg anbefale at lave en spille/playliste med musik, så folk ikke går op og skifter hele tiden. Det er så irriterende *G*

• #3   2. dec 2011 Prøv og skriv festlege på google, så får du mange gode ideer.

Kommentér på:
Indflytter fest underholdning:)?

Annonce