{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

Hvis i vandt i Lotto?- hvad ville i så? {{forumTopicSubject}}

Hvis nu vi " leger " at i vandt i lotto, fra sidste uge, og den var på 92 millioner. smiley her i denne uge, har man set i tv'et at folk ved ikke rigtig hvad de vil bruge dem til smiley

Hvor jeg bare tæææænker WHAAAAAT :O!
Altså, Først ville jeg købe et hus med min forlovede, få et kørekort, købe to af mine ynglings biler, OGSÅ en masse tøj, kjoler, OG STILLETTER :D, også ville jeg stoppe med at arbejde, og nok bare tage den uddanelse jeg ønsker smiley
også rejse ud i verden og hjælpe dyr.. smiley

- HVIS i nu havde vundet dem.. Hvad ville i så købe, eller bruge dem på :)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis i vandt i Lotto?- hvad ville i så?
  • #1   24. nov 2011 Stille dem i banken og lade renterne trække beløbet op til jeg er 18, og så købe mig en lejlighed at bo i. Derudover ville jeg købe mig en hest, da jeg er heste og hundepige, måske en hund ellers bare have beløbet stående i banken. Ville ikke købe aktier.

• #3   24. nov 2011 Indfri gæld i banken. Køb et lille hus, et par får og en sheltie mere.. og en hest mere...

Og det ville nok være det.

• #4   24. nov 2011 Jeg ville betale det gæld jeg har. Købe drømmehuset.
    Hjælpe noget familie økonomisk.
    Købe en hest.
    Tag kørekort og købe bil.

Ellers bare lade dem være i banken

• #5   24. nov 2011 Gå amok smiley

Bygge et hus til 20-30mil

Nå ja og give min mor den robot støvsuger hun ønsker sig i jule gave. Evt med et nyt hus der passer til den smiley

• #6   24. nov 2011 Jeg havde sagt til min far at han måtte tage ud og vælge den mercedes som han har ønsket sig længe smiley sagt til min mor at det hun ønsker sig, det bliver hendes..
    Mine svigerforældre - de skal have gratis håndværker hjælp til alt omkring deres hus og have.. og de skal bare pege og dirigere så huset bliver drømmehuset.. smiley

også skal vi ALLE sammen ud og rejse.. en måned i thailand! smiley

Også til mig selv og min kæreste.. Ja så skal vi have vores drømmebryllup.. Vi skal have vores drømmehus, og en ny bil hver smiley

Resten bliver smidt i banken for at trække renter smiley

• #7   24. nov 2011 Husk nu at penge kun er noget værd hvis de bliver brugt smiley

• #8   24. nov 2011 Jeg ville som det første grine min r*v i laser...

Betale al min gæld.

Købe mit drømmehus og gøre det istand.

Tage på kommunen og sige farvel og tak i kan rende mig et vist sted...

Hjælpe min familie.

Købe et sted hvor jeg kunne have børn i alle aldre som har forældrer som står dårligt økonomisk, dvs holde kæmpe julefest med gaver og sommerferier osv.... Altså de skulle ikke bo der men have et sted hvor børn i samme situation kan samle sig og få lidt mere på opleveren...
    Og så give mine børn det som jeg ikke har kunnet før som rejse og store ting de har behov for, som pcerer osv....

• #9   24. nov 2011 Betale gæld ud, betale min mors gæld, bestille en rejse til hele familien, stoppe mit fritidsjob og arbejde frivilligt med noget studierelevant og så ellers bare forsætte mit liv som nu, med lidt ekstra goder smiley

• #10   24. nov 2011 Ville faktisk være lidt træt af at ha brugt 2 år på at bygge om smiley

• #11   24. nov 2011 Jeg glemte helt en vigtig ting!!

JEG VIL HAVE EN ELEVATIONSSENG!!!! haha xD

• #12   24. nov 2011 Jeg ville slet ikke fortælle det til nogen smiley købe mit hus, bygge min inddørs agility bane, få en hund til måske et par får smiley købe min mustang shelby gt500 Cobra smiley også en hundebil med specielt lavet burer smiley købe en masse nyt tøj, tage en mdr til USA med manden og give min far de jagtrejser han altid taler om smiley resten af familien vil ikke få noget at vide andet end min storesøster smiley også ville svigerfamilien få lidt også smiley

• #14   24. nov 2011 Sige mit job op og kalde min chef for et røvhul smiley

• #17   24. nov 2011 i nedenstående rækkefølge villle jeg:
    - vil betale alt min gæld
    - ringe til mig mor og sige jeg ville give hende et hus
    - finde en gård til mig selv og få sat i tiptop stand (inkl. opvarmet stald og træningshal/lade)
    - købe mig en ny VW transpoter, få fat i en smed og få lavet den bedste hundbil der ku tænkes
    - give min bror en rigtig go slat til hus/bil eller hva han nu ville bruge det til
    - få taget trailerkørekort
    - købe en campingvogn/autocamper
    få denne lavet med indbygget hundebure (6 stk.)
    - booke udenlandske udstillinger til en helt stor tur

og gi dem jeg ellers holder af nogle glæder man ellers ikke har ku ha haft mulighed for

og ellers gæmme en ordentlig slat til invistering

samt et par 100.000 til sådan hyggeshopping bare fordi man ka:)

• #18   24. nov 2011 Jeg ville betale en masse gæld ud.
    Få ordnet vores have og hyre en gartner - jeg HADER havearbejde.
    Skifte gardaroben ud - både hos mig og kæresten.
    Forkæle alle dyrene + ansætte en hundepasser til lange gåture når jeg ikke er hjemme.
    lave et træningscenter hjemme smiley
    Renovere huset

give kæmpe gaver til familie og svigerfamilie

resten i banken og så leve fedt resten af livet ....

ps. jeg ville nu stadig arbejde, men nok kun deltid smiley

• #19   24. nov 2011 Hvad mener du med "hvis"?? Jeg er helt sikker på at jeg nu er den lykkelige ejer af 102 millioner kroner :o)

• #20   24. nov 2011 Jeg ville betale min gæld i bank og realkredit.

Lave vores udbygning på huset og ny garage med dertlhørende skur.

Få en anlægsgartner til at ordne haven.

Sørge for at min datter fik en ordentlig opsparing.

Få kørekort og bil, og ny bil manden.

Få drengenes tænder renset og forkæle dem med nye kurve til diverse rum i huset.

Ork, det er skam allerede gennemtænkt det hele.

• #21   24. nov 2011 Jeg ville så ikke kalde min chef et røvhul hehe da det er min mor jeg arbejder for. Men ville nok sige at jeg sagde op smiley

• #23   24. nov 2011 Er der ikke nogen der vil gøre ligesom i reklamerne?
    Kaste med cornflakes eller slå flik flak eller sådan noget? smiley

• #24   24. nov 2011 Hvis jeg kunne slå flik flak havde jeg gort det bare fordi jeg kunne men kan jeg ikke :))

• #25   24. nov 2011 Hahaha.. jeg ville nok løbe ud af butikken skrigende, skrige ude på parkeringen, og komme ind igen tootaaaalt rolig smiley

• #26   24. nov 2011 hehe der åbenbart mange med gæld ;P

• #27   24. nov 2011 Vi har et millionærbudget, der ville blive sat i brug ligeså snart gevinsten blev bekræftet...

Jeg venter bare....

• #28   24. nov 2011 Money

Det er svært at undgå når man tager en lang uddannelse.

• #29   24. nov 2011 blive ødsel og ufornuftig i mine valg af indkøb.
    da der er penge til mit liv flere gange, ville jeg støtte noget dyreværn. ingen investering her.
    Måske få lakeret cyklen

• #30   24. nov 2011 Først vil jeg nok tude af glæde i en uge..

Vil betale det nuværende hus ud.
    Få bygget et nyt lækkert hus..
    Købe mig en audi Q7 til når jeg skal have hundende med
    Købe en stor audi a6 eller a5 til når jeg bare skulle på besøg eller handle.
    Købe en cabriolet af en art til sommer..
    Købe en lækker amerikaner bil til manden.

Købe massere nyt tøj og sko, smykker og fede møbler til mit hus.
    og selvfølgelig top sikker sikkerhed på huset..

Hmm.. Så hvis der var mulighed for det..sponsorere til noget dyrepoliti i danmark:D
    så de penge vel os brugt:p

• #31   24. nov 2011 Gooode ting i vil bruge dem på :D,

Og money det lige præcis rigtigt, penge er kun noget værd hvis de bliver brugt :D!

¤ Søster McFluff ¤ : så der bare dobbelt så mange penge næste gang smiley

• #32   24. nov 2011 Købe et lille rækkehus med have og en rigtig lækker hund.
    Give nogle millioner til Anima.
    Give lidt til familien.

Købe en hulens masse legetøj til Laika. Og lidt nyt tøj til mig selv, jeg træner ;o)
    Tage et motorcykel kørekort og få en motorcykel (noget jeg altid har drømt om, men kan ikke se hvornår jeg skulle få råd til det...)

Og ellers være rigtig kedelig og sætte resten til side, så jeg kan leve frådern, mens jeg studerer.

• #33   24. nov 2011 træner = trænger*

• #35   24. nov 2011 Tja... forkæle mine unger og min mor.
    Total istandsat hus har jeg. Fin bil har jeg også. Har de heste og hunde jeg synes jeg skal ha. Jeg har intet behov for at rejse, så jeg ville bare forkæle alle mine unger og min mor som altid har været der for mig.

• #36   24. nov 2011 Jeg ville skrige.... Græde... Og så ellers smile ...

Købe mig et lille hus med en dejlig grund til.
    Komme i gang med min uddannelse
    Betale gæld, både min og min families

• #37   24. nov 2011 Tror rent faktisk jeg ville blive dårlig, er ikke sikker på jeg lige kunne forholde mig til tanken om alle de millioner på min konto. Det er jo sygt mange penge!.
    Men når jeg kommer oven på igen ville jeg:
    Betale min lille klat gæld.
    Tage på en meget luksuiøs jordomrejse med kæresten og bonus søn.
    Afslutte luksus jordomrejse med at invitere familie og de nærmeste venner (alt betalt, selvfølgelig) til bryllup et smukt sted i verdenen.
    Hjælpe noget familie økonomisk.
    Sørge for, at mine forældre ikke manglede noget som helst.
    Give min kæreste de biler han ønsker sig.
    Bygge/købe et lækkert nyt hus det helt perfekte sted.
    Shoppe amok
    Donere lidt til fattige/trængende familier i DK.
    Hyre en rengøreings dame/mand.

Og mest af alt så ville jeg pisse på janteloven!!

• #38   24. nov 2011 Hmm jeg ville som alle andre betale min gæld ud - den er lille - men irritere mig *GG*
    Så ville jeg med et droppe mit arbejde - begynde på min drømmeuddannelse - flytte til Sverige - købe et hus og ellers nyde livet smiley

• #39   24. nov 2011 tja aller først gøre mig totalt gældfri!!!

så ville grunden blive udvidet med marken ved siden af os. (håber bnden er i godt humør den dag)
    huset revet ned og der ville blive bygget et nyt, der ville ligge bedre på grunden. (vores hus er fra 1878)

Og eller udleve min drøm så det bliver min egen lille ranch med et par westernheste jeg kunne hygge med og avle lidt på. så skulle familien forkæles og ikke mindst min nabo som har været så søde og behjælpelige i alle vores småprojekter

• #40   24. nov 2011 Ja drømme er dejlige....
    Jeg ville sige mit job op, men gøre min uddannelse færdig!!
    Og så ville jeg tage ud og rejse og se en hel masse af verden.
    Jeg ville også lave opsparinger til mine søskende, og min kærestes søskende, så de når de bliver gamle nok, har mulighed for at købe sig nogle dejlige huse uden at skulle betale af på dem i 30 år.
    Og så ville jeg betale vores forældres gæld, så de kunne leve godt resten af deres dage.
    Og jeg ville også, når nu det var over 100 millioner, giv en pæn sjat til fx kræftens bekæmpelse og lign.

• #41   24. nov 2011 hehe lave et jumboland for hunde ;P

kunne være mega fedt hvis nogen byggede sådan et

• #42   24. nov 2011 + få en grund med plads til en suuuper lækker hundepension hvor jeg vil ansætte folk til at være med til at aktivere og passe hundene så jeg ikke skulle stå med det selv. deres sovepladser sku gøre meget mere hyggelige end de er i dag..små minihuse:D

• #43   24. nov 2011 også vil jeg rejse ud og hjælpe dyreorganisationer..

• #44   24. nov 2011 Jeg tror jeg ville..
    hæve lidt penge på min firma konto
    løb ned og shop den bil jeg altid havde tænkt på..

...

Nej.. Egentlig ville jeg nok fyre små 2 mio. af på en tur i rummet. Det er noget jeg altid har ønsket mig, og jeg bliver helt ked af det ved tanken om, at jeg skal være usandsynlig heldig for nogensinde at komme derud.
    Derudover ville jeg ansætte en konditor til at lave kager, hvor husblas er en del af opskriften. Så ville jeg være fri for flere raserianfald og ting der flyver gennem luften, når det klumper og trevler for mig!
    ..og så kunne jeg godt bruge mig et par nye vinterstøvler

• #45   24. nov 2011 Jeg ville starte med at forære et par milioner til både min mor og min far.
    Så ville jeg indfri den smule gæld jeg har.
    Derefter ville jeg købe et hus
    - og en ny bil - en økonomisk en
    Så ville jeg få importeret et par lækre hunde

Og resten ville jeg nok sætte i banken for at trække renter.

• #46   25. nov 2011 MGMGB:D hvad er problemet med at gøre rent i stort hus.du ansætter da en rengørings dame:D:D

• #47   25. nov 2011 Hvis jeg vand den helt store gevinst, ville jeg prøve at se om jeg kunne skjule det i et par uger, så der ikke er nogle der ved helt præsist hvormeget jeg har vundet.

Jeg ville betale min gæld ud.

Give fanden i at jeg har brugt penge på at bygge om og rive hytten ned og bygge drømmehuset.

Sætte et par millioner af til begge børn.

give min mor og svigerforældre en million eller to sam tak for hjælpen da vi ingen penge havde.

og tja tage en dag ud og shoppe for vildt bare for at have prøvet det.

Vinke farvel til jobjagten og lave det jeg har lyst til.

tja ud af de lidt over 100 milioner der er i puljen nu skulle der stadigt gerne være en del tilbage til at smide i banken, der ville kunne trække lidt renter.

Kommentér på:
Hvis i vandt i Lotto?- hvad ville i så?

Annonce