FUP og fidus på gul&gratis FUP og fidus på gul&gratis
Har modtaget denne mail.......
Hej Betina, Tak for din mail, jeg virkelig sætter pris på din mail. Jeg ønsker at købe denne vare til min datter og jeg vil have dig til at fragte denne Olympus kamera direkte til min datter, der er i øjeblikket på et landbrugsprojekt i Nigeria hun var udstationeret der i sidste uge. Jeg ønsker denne pakke til at være hendes fødselsdag gave. Jeg er en amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Belarus for en virksomhed formål. Min ven fortalte mig om guloggratis.dk, at det er nemt at købe og skib i hele verden, så jeg vil gøre betaling via bankoverførsel. Alt, hvad jeg har brug for nu, er disse oplysninger til at sætte mig foretage betalingen i dag. Jeg vil virkelig sætte pris på det, hvis du kan sende gaven til min datter med Post Danmark, fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker hende til at modtage denne gave, før hendes fødselsdag.
1. Bank oplysninger ...
2. Transport omkostninger til min datter i Nigeria ....
3. Samlede omkostninger.
Jeg afventer deres din praktiske svar, så jeg kan lave min betaling for dig at sende den til min datter.
Med venlig hilsen
Monica.
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.777
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.240
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.063
hvorfor er der tit i tråde det der link til canada goose jakker? er det noget spam eller en person der sidder og gør det?
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.240
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 520
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 613
... nå ja og husk, når noget lyder til at være for godt ... så er det ofte FOR godt
FUP og fidus på gul&gratis