Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smoothie...
  • #3   9. nov 2011 Innocent.

jeg har ikke energi til selv at lave dem. smiley

• #4   9. nov 2011 uhh det kommer an på hvad humør jeg lige er i smiley
    Lige for tiden køre jeg en blanding med banan og jordbær blended med yoghurt naturel 0,1%.

Skal det være mere sødt kommer jeg f.eks. kanel, kardemomme og æble i.
    Skal det være eksotisk og frisk kommer jeg f.eks. mango, ingefær og ananas i.

Det vigtige for mig er at jeg kan smage frugten, og at den er cremet uden af være fed.

• #6   9. nov 2011 havregryn? Det har jeg aldrig hørt om, det må prøves smiley

nogen som har prøvet med soyamælk med vanille smag?

• #7   9. nov 2011 Louise s: haha, den er jeg også på smiley

• #9   9. nov 2011 Banan
    Ananas
    Juice
    Frosne bær (gerne hindbær)

Laver det hver morgen med forskellige bær.

• #10   9. nov 2011 Nete: Hvis du køber frosne bær og tager dem op i en skål om aftenen og stiller blenderen klar, så skal du bare hælde juice, yoghurt eller hvad du nu bruger, de optøede bær og en banan du brækker i stykker op i blenderen og vupti så er der smoothie smiley

• #11   9. nov 2011 Vil lige sig det er så nemt og selv lave dem smiley og jeg er ikke en masterchef hehe..

• #13   9. nov 2011 2 bananer, vanille yoghurt fra Cheasy, multi juice og frosne jordbær ... Mmmm og har jeg det hjemme, kommer der også nogen gange ananas eller hindbær i...

• #14   9. nov 2011 Frosne jordbær, hindbær, blåbær, en banan, mælk og lidt æble juice! MUMS

• #15   9. nov 2011 Til jer der bruger fx frosne hindbær, husker i at lige hælde kogende vand over eller tager i bare chancen ang den mave virus man ofte kan få af bakterier der er i hindbær?

Jeg brugte selv bare frosne uden lige at skolde dem men tør det ikke længere og så syntes jeg det bliver lidt besværlig at lave det.

• #16   9. nov 2011 North

Det er mere hele processen med at købe al den frugt, have det stående i mit lille køkken, blende det, smide ud, gøre blenderen ren...

nej. Så giver jeg hellere 26kr for 75cl og drikker det direkte fra dunken og køber en ny når den er tom. smiley

• #17   9. nov 2011 I Thailand fik vi ikke andet end frugt blendet med is. Nøøøøøj hvor var det godt! F.eks. noget så simpelt som vandmelon blendet med en god røvfuld is (dog ikke så meget at det bliver slush ice).. Eller bare frisk appelsinjuice blendet med is er også mega lækkert. Det er godt nok ikke smoothies, men stadig super forfriskende og overraskende lækkert.

Den smoothie jeg ofte laver består af:

Appelsinjuice
    Mango
    Blåbær (eller hindbær)
    Jordbær
    En smule honning

(opskriften er tyvstjålet fra JuiceMania i Bruuns Galleri :o) )

• #18   9. nov 2011 Vi laver altid smoothies med soyamælk.. Både med vaniliesmag og uden.. Hvis uden kan vi godt fInde på at drysse lidt vaniliesukker i smiley
    Vores yndlingsdmoothie:
    En dl. Soyamælk
    En halv banan
    Frosne jordbær
    Frosne blåbær
    .. Og så selvfølgelig en skefuld HUSK, da vi simpelthen ikke gider drikke vores HUSK i vand.. Bvadr! smiley

• #19   9. nov 2011 Is som i "ice", eller "ice cream"?

• #20   9. nov 2011 Is som i isterninger.. Der skal bare nok til :o)

• #21   9. nov 2011 Frugt og soja-yoghurt. Og massere af sukker så alt det sunde går af....

• #22   9. nov 2011 Nete: ja så kan jeg godt se problemet smiley

• #23   9. nov 2011 ER kendt blandt mine elever for mine underlige smoothies i mangfoldige farver:-) - og fik blandt andet en smoothie-bog af min gamle 9. klasse ved afslutningen!

Noget af det mest simple og lækre er friskpresset appelsinjuice med en håndfuld frosne jordbær og en frossen banan.

Jeg bruger aldrig mælkeprodukter i smoothies - synes mælkeprdukter er ækle - både mælk, fløde, yoghurt etc... - men kan godt leve med erstatninger som havremælk, rismælk, og hasselnøddemælk, hvis jeg skulle have lyst - (slet ikke fordi jeg forsværger ting lavet af mælk - spiser ost og creme fraiche i store mængder, men kan ikke drikke mælk og spise yoghurt, da jeg synes det giver en ubehagelig eftersmag... Fløde kan jeg faktisk godt lide, men kan ikke rigtig tåle fedtprocenten)

Nogle af de bedste ting jeg har smagt udi smoothies, var da jeg legede rå-veganer... - Det bedste var en smoothie med mandel-mælk (blendede mandler og vand, hvor "pulpen" var siet fra) blandet med banan og en smule kanel...

Generelt set plejer jeg at smide en banan i - er ikke vild med at smide hverken gryn eller hele nødder i og blende med resten - synes det bliver en underlig tyktflydende substans så - men en banan hjælper på mætheden og blandet med de andre frugter og juice, så blev man også frisk af det..

Såeeeh, frisk frugt og evt nøddemælk:-)

• #24   9. nov 2011 Nå ja, så lige ovenstående indlæg med soya-yoghurt - Har heller intet til overs for soya-produkter - ad bad:-) - Har spist mængder af det, men bvadr! - det er meget smagsneutralt, men der er en bismag, jeg ikke kan leve med! - Og så har jeg også et personligt problem med dyrkningen af soyabønner, som ikke gør det bedre:-)

• #25   10. nov 2011 Friskpresset appelsinjuice, frossen hindbær og blåbær.. smiley

Kommentér på:
Smoothie...

Annonce