troede at jeg var glad for dyr {{forumTopicSubject}}
ja i hele min levetid har jeg altid troet at jeg var glad for dyr og især den vilde natur vi har i Danmark, med så mange forskellige arter og heldigvis ikke alt for giftige og farlige.
Men i dag lærte jeg en helt ny side af mig selv at kende.
Jeg er på besøg oppe hos min kæreste i hans sommerhus, og går og hygger mig med min søn ude i haven, da jeg pludselig ser at græsset i nærheden af min fod bevæger sig underligt, nysgerrig som jeg er kigger jeg selvfølgelig lidt tættere. Pludselig får jeg rigtig øje på hvad det er, det er en kæmpe slange (kæmpe= ca 1 meter) den er stor nok til at skræmme livet af mig, for stikker et hyl af den anden verden sætter i løb hen og hiver min søn op og stikke af, så selv en ninja ville spørge WTF, ind i huset og væk fra det monster.
Ja der lærte jeg pludselig at jeg måske ikke er så vild med den vilde natur, eller ihvertfald ikke når den er så tæt på.
Der er heller ingen leg i haven for min søn lige foreløbigt før jeg er sikker på at det monstrum af en slange er væk
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.588
Jeg fik ikke set ordneligt efter, jeg nåede kun at se at den var brunlig
winnie N
puhha ej det tror jeg nu heller ikke jeg havde overlevet hehe
jan 2008
stinne P
Jeg kunne ikke lige huske hvem der var hvem og hvordan man kendte forskel
jan 2008
Uhhh nej tør slet ikke tænke på hvis det er et dyr der er stukket af
Stinne: okay
jan 2008
Den havde ikke noget mønster den var kun kanstanje brun agtig
jan 2008
Jeg tror ikke jeg som sådan er bange for slanger, men de skal bare ikke overraske mig hehe... jeg synes faktisk det er lidt spændende at de kan blive så store hehe
Rikke aka. rap-anden :- )
Hehe åh nej jeg kan sagtens forstå at du var blevet forskrækket
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.496
LOL, så er det da heldigt at det vist nok er de mindste hugorme, der er de giftigste, den I mødte var jo en kæmpe
Dyrelivet herhjemme skræmmer mig ikke - i Australien har jeg til hest mødt en Death Adder og til fods på vandretur set en Taipan og en Eastern Brown.
De to sidstnævnte hører til blandt verdens giftigste slanger.
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 423 Svar: 5.030
I virkeligheden er det smukke og spændende skabninger ligesom så mange andre dyr.
jan 2008
Hold da op.. jeg tror ikke jeg ville have haft nerver til at bo i sådan et land hehe
Tina J
Jeg håber da ikke at du har fået forståelse af at jeg skulle hade slanger for det har så sandelig ikke været meningen med dette indlæg... det var nu mere for at grine og dele med andre over min morsomme reaktion
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 423 Svar: 5.030
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Jeg eeelsker at tage ud i foråret og fange både snoe og hugorme, og stålorme også
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 483
troede at jeg var glad for dyr