{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træls :)
  • #1   30. okt 2011 Brugt en del af den på at lave nogen papir vi skal bruge i morgen i skolen (skærelist, udregninger og lidt til det vi bygger)
    Og haft en tur hvor man er nede uden jeg ved hvorfor.


  • #2   30. okt 2011 Har sovet fra kl 2 i eftermiddags til kl 7.

    Manden har været i skoven med hundene, så jeg kunne få en dag kun til afslapning.

    Udover det har jeg brugt det meste af aftenen på at prøve og redde trådene ud med min veninde.


  • #3   30. okt 2011 Sune

    Det kender jeg alt for godt - det er sååå irriterende smiley


  • #4   30. okt 2011 N - M

    Lyder godt nok træls smiley

    men tror jeg har fundet løsningen til hvorfor jeg har været nede de sidst par dage:
    Har en ven tilbage skulle bruge en weekend sammen med ham da mor, far og lillebror skulle til fodbold fis her den 4 nov. og så aflyser han fordi han heller vil op til kærsten. Følte mig så nede over det at jeg har hjulpen, givet ham råd og det hele og han så ændre planer igen igen igen for at være sammen med hende tror det det der trækker ned. smiley


  • #5   30. okt 2011 Har brugt aftenen på at male stuen for 3. gang og hive lofter ned. Hunden har til gengæld hygget sig, da haven er blevet indhegnet, og hun har været ude det meste af tiden fra kl 17 - til ca nu:-) - kun afbrudt af spisepause!

    Kattene glæder sig til at komme ud, tror jeg!!!

    Jeg nyder at være flyttet på landet (i noget alt for gammelt l...) - men det kræver godt nok arbejde - og med fuldtidsarbejde ved siden af, og 3 dyr, er det ret hårdt!


Kommentér på:
træls :)

Annonce