1.129 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Ideer til årsdagsgave? Ideer til årsdagsgave?

Jeg har 6 års dag med kæresten her på lørdag, og i den anledning skal vi ud og spise, og hjem og se Wall-E som kommer i tv'et.

Min plan er at købe en LILLE gave til ham, til max 100 kr. men jeg har virkelig ingen ide til hvad det kan være? Nogle forslag?

Det skal ikke være spiseligt, men må godt være lidt sjovt og romantisk, uden at det er for meget - jeg tvivler på at jeg får noget som helst smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ideer til årsdagsgave?
  • #1   27. okt 2011 Stinne - Nu drikker jeg ikke rødvin, og han gider ikke sidde med det selv smiley

• #2   27. okt 2011 Stinne - Ja, gid jeg havde en kæreste der gad massere mig - eller kunne finde ud af det, de FÅ gange han har gjort det har jeg fortrudt kort efter smiley

Han er en lidt "kedelig" type, så synes det er enormt svært at finde på noget.

• #3   27. okt 2011 Stinne - Det skal ikke være spiseligt smiley
    Ja, det er svært når beløbet er sat lavt, men har ikke råd til mere når vi også skal ud og spise.

• #4   27. okt 2011 Stinne - han havde fødselsdag i mandags, og der fik han et ur - men med en indgravering koster det over 100 kr (tror jeg) + jeg ville ikke kunne få det lavet, da han går med uret hver dag - og det skulle gerne være en overraskelse smiley
    ^^ Og så er det et billigt ur, så det holder ikke så længe *gg*

Gid jeg var millionær, så var det meget nemmere smiley

• #7   27. okt 2011 Fie - den er rigtig sød, jeg tvivler bare på at den når at komme til lørdag, og ville være rigtig øv hvis den først kom mandag smiley

• #9   27. okt 2011 Stinne - det er også planen, men der mangler en lille gave i mit hoved - det behøver ikke være ret meget, men der skal bare være en lille ting smiley

• #11   27. okt 2011 hahahahahahaahaahahahahahaha Stinne - Hell nooooo! det har jeg slet ikke selvtillid til smiley

I øvrigt påstår han at han ikke tænder på strip ( det er jo bare nogle der tager tøjet af ) jeg tror dog ikke på ham, men det hjælper da ikke ligefrem på selvtilliden hvis man rent faktisk valgte at gøre det smiley

• #12   27. okt 2011 Gi' ham en hamster... han kan gå og nuldre i lommen....ha ha ......

• #13   27. okt 2011 NITTIB - Hehe han elsker faktisk hamstre - men det er mig der kommer til at skifte det, så nej tak smiley

• #14   27. okt 2011 Skifte den `?????..... det skal han da selv gøre... han skal jo have den i lommen... ha ha ha

• #15   27. okt 2011 Tag i en sexshop og find et eller andet skægt.. Jeg købte en gang sådan nogen "pasty's", som var et sort "tattoveringsmønster" af små sorte sten, som sad rundt om los nipplos.. Det var en sød lille overraskelse, da bh'en kom af.. Glidecreme er jo også fantastisk til at super handjob.. Spiseligt undertøj.. Bar tag det som noget sjovt, I kan grine af.. smiley god fornøjelse!

Kommentér på:
Ideer til årsdagsgave?

Annonce