{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Øv hvad gør man så nu ? :'/ {{forumTopicSubject}}

Jeg går på vuc, det hele gik bare rigtigt godt, jeg fandt en god veninde, hendes datter og min steddatter begyndte at lege meget sammen, igår går vi så hen og bliver rigtig meget uvenner vi faktisk slet ikke kan tåle synet a hinanden, vi går så i samme klasse og har ikke været i skole pga det hele, børnene leger ikke sammen mere heller og jeg har nu valgt at blive flyttet til en anden skole hvilket jeg kan på mandag, nu skal jeg så i skole imorgen og fredag og aner bare slet ikke hvad hun har sagt til de andre i klassen, magter ikke at tage de sidste to dage men er nød til det pga mit fravær. Jeg har nu valgt at lave en face mere til de fælles venner vi har, som kommer over på den så jeg ved de ikke kan sige noget vidre til hende via min statusopdateringer, men problemet er at min kæreste er venner med hende på face burde jeg flytte ham med over på den anden? Vil jo ikke bestemme hvem han skal være venner med, men ved jo heller ikke om han måske kunne finde på at sige til hende?

Ved ikke helt hvad jeg vil med det her indlæg da jeg ikke rigtigt ved hvor jeg skal gøre af mig selv heller.?

Måtte bare ud med det!

Hilsen den triste :'/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv hvad gør man så nu ? :'/
  • #1   26. okt 2011 I skal tage jer sammen og blive voksne.

  • #2   26. okt 2011 Ja det er vi...
    Og har entenligt heller ikke lyst til at snakke med hende hvis jeg skal være ærlig...


  • #3   26. okt 2011 Det er ikke kun det med at tage os sammen, det er kommet så langt ud og der har været lidt sur opstød gennem hele vores venskab da hun er meget forvirende person og sådan det skal lige siges at vi altså kun har kendt hinanden i 11 uger..

  • #4   26. okt 2011 Micro

    Du er som jeg selv kun 19.

    Og sådan et ø'råd'' kan ts vel ikke bruge til meget.


    Jeg synes at i skal tage jer en snak, om så det er over FB.
    For jeres børn skulle da meget gerne ikke lære af jeres unoder, det går jo ud over deres venskab.



  • #5   26. okt 2011 ø'råd - ''råd''

  • #6   26. okt 2011 Træls situation at være i...
    Du kan jo ligesom ikke kræve at din kæreste skal slette hende bare fordi du ikke kan med hende mere...
    Syntes dagens Danmark er blevet sådan at man bare ikke kan snakke sammen mere hvis man bliver uvenner over et eller andet... Trist men sandt....

    Min allerbedste veninde, (troede jeg) kunne åbenbart ikke acceptere at jeg havde et meltdown og fik sagt en masse dårlige ting, desværre kunne hun så heller ikke acceptere en undskyldning..
    Meeen det værste er at hun er sammen med min mindstes far og hun vidste at det brød jeg mig ikke om, men er kommet til at acceptere det, og vi fortsatte med venskabet lige indtil det var mig der lavede fejlen... Så skal jeg da lige love for at vi ikke var venner mere....

    Men ok så kunne jeg jo lære at det er ok hun laver fejl og jeg tilgiver hende men ikke omvendt....

    Men nu accepterer jeg bare at sådan er det og det er sådan det bliver ved med at være... Og kan så ikke komme til kaffe ved dem mere selvom de har betterøv...


  • #7   26. okt 2011 Du møder da i skole i morgen. Fordi der er en person man ikke bryder sig om bliver man ikke bare væk.
    Du vil opleve mange gange i dit liv at der er mennesker du ikke kan med. Men skolen er dit arbejde nu, og man bliver ikke væk fra arbejde fordi man ikke bryder sig om en kolega.
    Så afsted med dig.


  • #8   26. okt 2011 Fredsfyldt - Hvis jeg har kendt en person i 11 uger så havde jeg godt nok ikek tænkt mig at flytte skole på grund af et uvenskab..

    Ville nok vælge at snakke om det.
    Sådan face to face, hvis man da stadig kan den slags.


  • #9   26. okt 2011 Micro


    Vidste du det før eller efter ts skrev det?

    Jeg påpegede at der intet nyttigt eller hjælsomt i det du skrev.

    Ikke noget med det du svare på.


  • #10   26. okt 2011 Siger heller ikke at nogen skal slette hende men at de ryger over på den anden face jeg har lavet... Og det indebære alle der er venner med hende OGSÅ min kæreste... Synes ikke der er noget at snakke om med hende, hun har trådt nok på mig, tager os i skole imorgen men ved jo igen ikke hvordan folk reagere...?

  • #11   26. okt 2011 Jeg mener det er en relevant kommentar i det TS og hendes forhenværende veninde ikke opføre sig ret voksent.
    Man vil i 90% af tilfældende kunne snakke om problemerne og løse det istedet for at blive sådan der.


  • #12   26. okt 2011 Bare acceptere det er sådan mellem jer nu, tag de dage der er tilbage med rank ryg og så mandag er du der ikke mere....
    Siger nogen noget i skolen så sig det er mellem hende og jeg får så er du da den der har ryggen fri...


  • #13   26. okt 2011 TS - Vi ved ikke hvordan folk vil reagere vi kender dem ikke.

    Hvis det er nogen rare personer så er de skide ligeglade med om i er uvenner sålænge de kan lide en af jer eller begge 2 også snakker de med dig, hende eller jer begge 2..

    Hvis de er nederen så retter de sig efter hvad du har sagt eller hun har sagt.
    I er dem der er uvenner og andre folk burde ikke blande sig i det.



  • #14   26. okt 2011 Hmm.. Det virker lidt som et skænderi jeg havde i 4 klasse.. smiley

    Men jeg ville da være død hamrende ligeglad.. smiley

    Lad hende være hende og vis at du er voksen.. Kan hun ikke tale om tingene og kan hun ikke lade være at udspionere dig på facebook bare for at sladre.. Åh herre gud.. Så lad hende være et barn.. smiley

    Vis dig som den voksne smiley


  • #15   26. okt 2011 Det er skisme ikke altid at man kan snakke om tingene....

  • #16   26. okt 2011 Anika - Står der det? smiley

  • #17   26. okt 2011 Hvor gammel er du?
    Flytte skole? jøsses da...


  • #18   26. okt 2011 Nemlig Anika... det er ikke altid man kan det, og jeg har valgt ikke at gøre mere ved det andet end at jeg ikke ønsker kontakt med hende, derfor har jeg os sagt kæresten og vennerne fra skolen ryger over på den anden der bliver ikke lavet nogen opdateringer så der er ikke noget der kan gå vidre, at dette måske kommer til at gå ud over det forhold jeg har kan jeg jo ikke gøre noget ved, jeg har os kun mit liv 1 gang og jeg skal ikke finde mig i at blive snakket til som "fuck dig" og den slags ting.. Jeg kan ikke bruge det til noget jeg er først nu ved at komme mig efter min far's død og den angst jeg havde efter og ved det er det hun går efter, og det kan jeg bare slet ikke tilgive på nogen måde..

  • #19   26. okt 2011 Jeg er ked af at sige det men det virker utroligt barnligt at begynde at lave ny FB profil til folk der også er venner med hende og så ligefrem at skifte skole.. Ej jeg å også sige at du lyder ikke særlig voksen men meget konflikt sky :-((

    Ikke om jeg ville lade et andet menneske ødelægge det for mig.


  • #20   26. okt 2011 Jeg er 23 og planen var at flytte skole uanset om det her var sket eller ejj... Men nu er jeg bare glad for det kan gå så hurtigt som tingene ser ud nu!

  • #21   26. okt 2011 Nej men nu sidder i nok heller ikke med en sygdom der er givet fra en psykriater nogen kan takle det andre kan ikke!

  • #22   26. okt 2011 Hvis hun er så dårlig for dig som du siger der er hun da heller ikke en veninde... ???

    Men bare fordi hun måske har haft en dårlig dag og har flippet lidt på dig ville jo være noget andet, hvis hun havde kommet med en undskyldning og en forklaring... smiley


  • #23   26. okt 2011 Jenny - bare fordi du ikke lige får det svar du ønsker behøver du ikke blive sur smiley

    Der blev ikke nævnt noget om at du er syg eller hvad man kalder det.. smiley

    Der blev blot sagt at det ikke virker særligt modent og voksent at smutte fra problemerne på den måde.. smiley


  • #24   26. okt 2011 Og derudover er det da ikke særligt pænt at kalde et andet menneske barnlig, især når man ikke kender personen....

    Har da selv overvejet en ny profil grundet tumper i mit liv er jeg så osse barnlig som 38 årig... ?????


  • #25   26. okt 2011 Anika - ingen har skrevet at hun ER barnlig..
    Folk har skrevet at hele scenariet VIRKER umodent og knapt så voksent..


  • #27   26. okt 2011 Det har jo ikke noget med at smutte når planen var at skifte skole?????
    Det har ikke noget at gøre med at blive sur tror bare ikke i forstår eller læser ordenligt hvad det entenligt er jeg skriver... Altså jeg kan være ligeglade med de svar jeg ikke gider høre, men at misforstå/tolke er noget andet... planen var at flytte pga undervisningen ikke var god nok skulle have sket i november, men har været så heldig at få plads fra mandag....
    Og hvorfor skulle jeg snakke med en der bliver sur over at jeg konfrontere hende med nogen ting. Jeg vælger derefter at skrive til min lære den opgave vi skulle aflevere idag havde hun ikke lavet men det havde jeg og så gik hun helt amok så mener jeg da ikke at jeg har nogen grund til at stå og snakke med hende bagefter, ikke at jeg ikke kan løse konflikter, men jeg har hjulpet hende så meget i skolen i forvejen og så for ejg en sviner fordi jeg siger jeg sys hun skulle komme i skole og hun ikke ville? Kan ikke se hvor min fejl er i det her ?


  • #28   26. okt 2011 *Molly*Kiki * >>> Den var ikke til dig men til Nadja nu uden sin smukke Gizmo :-((( .


  • #30   26. okt 2011 Camilla og anika endelige nogen der forstå mig...
    Og kan se hvad jeg mener..


  • #31   26. okt 2011 Tak camilla :o)

  • #32   26. okt 2011 Maria det kan jeg bare ikke... Og overflytningen er sket og starter på mandag :o)

  • #35   26. okt 2011 Hvis det er sååå slemt for en person at komme i skole hver dag, hvor meget er man der så lige...????
    Ens uddannelse er mere værd end det...( Og jeg har ikke en så derfor jeg skriver sådan, men har været igang... )
    Syntes det er utroligt vigtigt at befinde sig godt et sted man skal lære noget eller være meget af sin tid, ellers kan det skisme ende i udmelding eller stress eller værre... Derfor min mening...
    Og ja man kan selvfølgelig ikke med alle men derfor er det stadig vigtigt...


  • #36   26. okt 2011 Camilla - rolig nu.. det kan være at hun ikke lige har læst hele tråden smiley

  • #37   26. okt 2011 *Maria nu med hundehvalp* .>>> Måske ikke den bedste måde at svare igen... ??????
    Hmmm kom nu ned på jorden igen begge to... smiley


  • #39   26. okt 2011 det er det nemlig...
    Og man er jo sådan et sted det meste a dagen, problemet er ikke at jeg skal se på hende, for igen jeg behøver ikke sige noget til hende men der vil være en trykket stemmning der vil påvirke resten af klassen... Og ja der vil sikkert komme nogen i den nye klasse jeg heller ikke kan med men igen PLANEN VAR AT FLYTTE SKOLE TIL NOVEMBER OGSÅ SELVOM DET HER IKKE VAR SKET!


  • #40   26. okt 2011 Camilla Bianca R>>> Sjovt som store bokstaver i en tråd kan opfattes så negativt... smiley

    Måske fordi det bliver betegnet som råb...

    Derfor smilet bag kom nu ned på jorden begge to... smiley


  • #41   26. okt 2011 Held og lykke på den anden skole. Håber ikke du bliver uvenner med en der, men får et godt forløb.

  • #42   26. okt 2011 Tak Brug hjernen :o)

  • #44   26. okt 2011 Synes det virker utrolig umodent at have problemer med at møde i skole fordi man er uvenner med en, og at sætte fælles venner over på en anden konto.
    Og så får et venskab der har varet 11 uger????? I dont get it.

    Jeg kunne forstå det hvis vi snakkede om 14 årige pige, men det gør vi jo ikke.


  • #46   26. okt 2011 Nej sådan ser nogen det.

  • #47   26. okt 2011 det med face er fordi hun nok vil høre til hvad der sker med mig og hvad jeg foretager mig og det har jeg ikke lyst til derfor det med face...

  • #48   26. okt 2011 Camilla - Man er vel ikke hård og kold hvis man bliver væk, man er hård og kold hvis man rent faktisk møder op, og det viser da en hel del - at blive væk viser at man enten er bange for personen, utrolig umodent eller andet negativt.

  • #49   26. okt 2011 Jenny - så lad være med at skrive personlige ting derinde.

  • #50   26. okt 2011 Det kan jo ikke passe det skal gå ud over mine venner...
    Gruden til jeg ikke kom er at jeg reagere ret voldsomt til tider og går til psykolog med dette...


  • #51   26. okt 2011 Jenny- var jeg blevet flyttet over på en anden facebook af den grund der, så var du blevet slettet smiley
    For mig ville det være for langt ude.


  • #52   26. okt 2011 Ja men igen er det jo os deres eget valg om de vil ansøge den eller ejj...

  • #54   26. okt 2011 Jenny L>>> Godt du kan komme vidre i din uddannelse....
    Jeg har så gjort det på Face at jeg har blokeret en plus anmeldt ham på siden... :)¨
    Og når en er blokeret kan hverken personen eller jeg se hinanden selv ikke hvis man søger på navnet... smiley


  • #55   26. okt 2011 Camilla - Hvad er det jeg misforstår da?

  • #56   26. okt 2011 Har anmeldt og blokeret på face , men det jeg mener er at dem jeg er venner med fra klassen kan jo fortælle det hele vidre og som sagt kender jeg dem jo ikke så godt da vi jo kun har været i klasse sammen i 11 uger...

  • #57   26. okt 2011 Tænk sig at man kan gøre så meget ud af en person man har kendt i 11 uger, det lyder mest af alt som en 8. klasse og ikke en VUC

    Synes det er barnligt og umodent at pjække fordi man ikke lige er enig med en klassekammerat, så burde jeg vist være blevet hjemme de sidste 10 uger af min skolegang, da der er flere i min klasse jeg ikke kan med. Har tidligere droppet klassekammerater fordi de var for useriøse, men man møder sgu i skole, og passer sine ting, ellers kan man lige så godt gå på bistand, det andet er udnyttelse af den skat vi andre har betalt for at man kan gå i skole.


  • #58   26. okt 2011 Nu sys jeg måske lige du skulle læse hvad der bliver skrevet igennem hele denne tråd inden du udtaler dig om noget som helst... Den der var ikke fair på nogen måde!!!!

  • #59   26. okt 2011 Saml nu op efter jer, hvor svært kan det være !>>> Fatter ikke helt din måde at skrive til folk på...????
    Hvad dælen mener du med at fordi man bliver væk en dag er det samme som at være en der udnytter systemet...????
    Og at være kontanthjælpsmodtager er absolut ikke for sjov....
    Og hvad er at være barnlig over man måske ikke lige har psyken til sådanne konflikter...?????
    Tror virkelig du ska kigge en smule indad inden du smidder med mudder efter et menneske su ikke kender....


  • #61   27. okt 2011 Camilla - Ahhh okay, ja så misforstår jeg :o)

  • #62   27. okt 2011 Jubii var afsted idag og det gik super godt, vi snakker dig stadig ikke sammen men kom afsted :o)
    Så er det sidste dag imorgen hvor jeg dog kommer til at savne de andre, men det er lidt vigtigere for mig til at jeg kan komme vidre med mit liv, men pueha de er kede af at jeg rejser men mega stor sejer til mig smiley


  • #64   28. okt 2011 Tak tak, ihh var der os idag fik min matematik prøve tilbage og bestod med 7 :o) Ihh er så glad :o)

  • #66   29. okt 2011 Ja det er skisme flot... smiley

  • #67   29. okt 2011 Ja er os bare mega glad :o)

  • #68   29. okt 2011 Sådan. Flot du tog afsted. Pas på andre ikke styre dig fordi de er uvenner med dig. Du kommer længst ved og knejse med nakke.
    Held og lykke på den nye skole.


  • #69   29. okt 2011 Mange tak :o)
    Ja det er jo det man skal, men bare ikke altid lige let at se desværre.. Men jeg klarede det og jeg er stolt :o) smiley


  • #70   29. okt 2011 Og så skal du da lige have et klap på skulderen for godt gået... smiley

  • #71   29. okt 2011 Tusind tak :o)

Kommentér på:
Øv hvad gør man så nu ? :'/

Annonce