{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Kan simplehen pisse mig af.. {{forumTopicSubject}}

Har lige været på aftentur med malou og går forbi kvickly på vej tilbage, ved kvickly i vores by ligger der en OK tankstation. Det er selvbetjening (altså man kommer kort eller penge i). Der står så fire unge fyrer og to af dem står og tramper på slangen for at få benzin ud. Da de ser mig stopper de med det samme og går lidt væk. Da de tror jeg er væk starter de igen, men snydt jeg stod kun fem meter der fra.
Nu er jeg en pige med kort lunte i forvejen og jeg hader når andre ikke kan finde ud af at behandle tingene i byen pænt.

Så jeg holder ikke igen og siger : At de f.. skal behandle tingene ordentligt og ikke ødelægge det da der nok er andre som bruger dem.

En af drengene siger så at de ikke ødelægger noget.
Jo gud F... gør i siger jeg og så får de afvide at de f.. kan betale for benzinen som os andre og hvis de ikke kan det må de eder bankme få sig et job.

Jeg går stille videre og tager min tlf frem for at ringe til strisserne hvis de fortsætter, de to drenge som har stået passive siger noget og de kører fire mand væk på to scootter..

Arghh nu er jeg rasende for det er sku ikke passe at vi andre skal betale fuld benzinpriser og faktisk er afhængige af at standeren virker og så tror sådanne nogle snot hvalpe F.. at de skal ødelægge tanken bare fordi de ikke har penge til at fylde deres lort op med..

Et lille bøvs herfra, beklager sporget, men det pisse mig af..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan simplehen pisse mig af..
Kommentér på:
Kan simplehen pisse mig af..

Annonce