{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Hund i bevægelse indendørs - fotografering {{forumTopicSubject}}

Skarpheden/focuspunktet på hunde i bevægelse når man tager billeder indendørs driller...... (her under indendørs Weightpull-træning)

de er taget på sportprogrammet (ikke af mig selv, da jeg fører hund)

Hvordan hulen får man stillet kameraet, så "andre" kan tager ok billeder? Uden at gå ud og købe en fjernbetjening smiley

Her kunne jeg ønske mig at være 2 steder på en gang.

ER stadig ved at sortere og fremkalde fra raw, så der er ingen af disse billeder på profilen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund i bevægelse indendørs - fotografering
  • #1   12. okt 2011 Indendørs ville jeg gå på M, og selv sørge for at Lukketid og blænde står rigtigt, hvis andre skal bruge kamaraet, lukketid 1/500 og blænde derefter,indendørs mangler man altid lys, så iso skal som regel meget højt op

• #2   12. okt 2011 Ja det er næsten umuligt ikke at få lidt grynede billeder - Men som René siger, op med iso´en - Lukketiden er svær at gå ned på ved bevægelse -

prøvede sidste torsdag til det AG hold jeg går på , Vi er lige rykket ind i hal, og jeg mangler også træning i at fange de rigtige indstillinger smiley Men det kommer nok smiley

Held og lykke med det i hvert fald, Det er altid spændende at se hvad andre får ud af det når de låner kameraet smiley

• #3   12. okt 2011 nu er jeg ikke super stærk i blænde, så hvad ville blænden eks skulle være med en lukke tid på 1/500?

Iso var sat til 1200

• #4   12. okt 2011 Jeg kører som regel med blænde 2,8 indendørs og lukketid på 1/500, hvis det er i bevægelse, om du så kan komme højt nok i iso til det aner jeg ikke ..

Det ene sted jeg var til indendørs agility, der skulle jeg i iso 8000-10.000 for at opnå 1/500 i blænde 2

Så det kommer meget an på hallen

Hvis der ikke er meget fart på hundene, så prøv evt om du kan nøjes med en lidt langsommere lukketid,

• #5   12. okt 2011 hmm jeg må jo forsøge mig og se hvad eet bliver til

Kommentér på:
Hund i bevægelse indendørs - fotografering

Annonce