{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Som limet på indersiden af mine øjenlåg! {{forumTopicSubject}}

Så for nok.. 6 måneder siden, så jeg en video omkring den her dreng, som beder sin lillebror om at slukke sin xbox. Lillebroren sidder og protesterer lidt, fordi han ikke bare kan smutte fra sin ven midt i spillet, men broren bliver ved. Lillebroren begynder så at græde, mens han slukker xboxen, og så siger storebroren så til ham, at han bare lavede sjov.
Den hedder vist turn of the xbox på youtube.

Og jeg kan bare ikke få den ud af hovedet. Jeg kan græde bare ved tanken om den.. Jeg mener.. han stoler så fuldt og fast på sin storebror, og gør som han siger, og så er hans storebror bare sådan en fucking røv?! Bare det at jeg sagde til min egen lillebror i går, at han ikke måtte få sit legetøjsgevær ud, når han leger med en bestemt dreng, og han så sagde ''eej'', det var nok til at det her poppede op i hovedet på mig igen..
Det er så mærkeligt at en video med folk jeg ikke engang kender, kan mærke mig så dybt.. Det vil ikke forsvinde.

Hvad gør man, når det ikke vil gå væk? ): Får det simpelthen så dårligt hver gang jeg tænker på den video.. ):

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Som limet på indersiden af mine øjenlåg!
Kommentér på:
Som limet på indersiden af mine øjenlåg!

Annonce