{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Dagens høst ( billeder igen .... ) {{forumTopicSubject}}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens høst ( billeder igen .... )
  • #1   4. okt 2011 Sikke nogle gode billeder! Er lige ved at se alle dine billeder igennem.
    Er speciel vild med det første hvor hun ligger på marken smiley Rigtig rigtig flot!

• #2   4. okt 2011 Eller denne:
    http://www.flickr.com/photos/street-frey/5574020673/in/photostream/lightbox/
    Kan godt lide de små tekster og "sayings" du skriver under smiley

• #3   4. okt 2011 Tuuusind tak smiley Det første var faktisk en tanke jeg fik da jeg var nede og handle lidt - det er de sjoveste steder man bliver kreativ *G*

Jamen håber du nyder dem da smiley

• #4   4. okt 2011 hahaha er glad for at nogen lægger mærke til dem smiley

Og det er det TYPISKE Zoe udtryk når jeg skal skyde *G*

• #5   4. okt 2011 Ja det er sjovt sådan nogle steder det nogle gange kommer til én. Jeg kender det godt. Har bare ikke haft spejlrefleks (før lige i går da jeg fik mit første), men har SÅ ofte fået idéer til billeder underlige steder. Fx offentlige toiletter eller hvad der nu lige ellers er smiley

Det kan du tro, jeg gør! Synes det er rart at der bliver vist billeder frem herinde smiley

Haha, jamen hvorfor ikke lige smække sådan et fjæs på? smiley Det er da fedt så du får lidt forskelligt i stedet for den samme grimasse på alle billleder smiley

• #6   4. okt 2011 Uuuh så skal du rigtig ud og lege med det snart smiley det er så sjovt lige i starten - selvfølgelig også nu, men nu er det lidt noget andet jo smiley

Dog er der stadig tusind ting jeg mangler at få styr på ! Ville være løgn andet smiley

Det er også ofte en stor inspiration at se andres, om ikke andet så kan man tænke "hvorfor mon fotografen valgte at gøre det?" - og undre sig, og evt tænkte "jeg ville have gjord --" smiley

• #7   4. okt 2011 Ja det skal jeg. Har været så hammer-spændt og nu står jeg bare med det og aner ikke hvad halvdelen betyder - af tal, udtryk, ikoner osv. Så jeg prøver at lære lidt af manualen og internettet, men det er jo slet intet imod at lære det af en anden der kan forklare det man lige står og mangler svar på smiley
    Tager du kun billeder til privat brug eller også for andre?

Ja jeg kunne godt forestille mig at man kan blive ved med at lære smiley

Helt sikkert stor inspiration! Hvordan tingene er placeret i forhold til hinanden, hvilken vinkel/perspektiv osv. Kan godt mærke at det giver en masse smiley
    Men du tager netop sådanne billeder jeg gerne vil tage. Hunde diverse steder, naturen, i mørket, makro osv. osv.
    De er super flotte alle sammen! smiley

• #8   4. okt 2011 Jeg tager til alle der kommer i nærheden af mig så at sige smiley Enkelte har betalt hvis det har været lidt større opgaver eller krav / køretid - Men det er udelukkende benzin penge og en cola smiley

Den bedste måde at lære på er ved at lege, du kan ikke ødelægge det ved at rode med indstillinger - Så bare leg alt det du kan smiley

Tuuusind tak smiley
    jeg lære stadig hver dag, men det er skønt med lidt ros smiley

Jeg tænker rigtig meget over vinkler når jeg fotografere, og POV ( point of view ) smiley

• #9   4. okt 2011 Det er da også mere end rimeligt med benzin-mønter og en cola smiley

Ja det må jeg hellere - lege og pille en masse. Men må nok sige jeg er noget øm over den og er næsten bange for at tage den udenfor smiley Men det må jeg altså lige over! Ellers nytter det jo ikke noget.

Det var da så lidt. Eller selv tak! Det er rart også at lære lidt og sødt af dig at give råd smiley
    Hvor længe har du taget billeder?

• #10   4. okt 2011 Hvilket kamera er det du har købt dig ? smiley

baaaare rolig, De kan faktisk holde til en del hvis de har kostet lidt mere end 1000 kr altså *G* jeg har fakker talt tabt mine et par gange - Alle gange Canon, Alle gange overlevet *G*

Jamen egentlig hele mit liv, Min far er fotograf også http://www.flickr.com/photos/alfblume/

Og han har altid bare stukket det i hånden på mig og ladet mig lege .- men fik mit aller første spejlreflekt i 2007 - Canon 400D - og fik så mit 550D her sidste vinter/forår smiley

• #11   4. okt 2011 Jeg har købt et Nikon D3100 m. 18-105 mm. VR.
    PhotoCare-manden anbefalede Nikon fremfor Canon. Jeg har ellers altid haft Canon i tankerne smiley
    Havde så inden da snakket med min veninde som har det samme Nikon og set nogle af hendes billeder, og da jeg syntes det passede ret godt i mit hoved, var det sådan det måtte blive smiley

Haha ej puha! Det måtte have været slemt første gang? Tror nok det havde givet mig et ordentligt sug i maven smiley Fedt at det har overlevet alle gangene!

Hvor fedt. Jeg vil lige kigge nogle af hans billeder smiley
    Så er du jo nærmest vokset op med at tage billeder. Hehe, hvor lækkert - også at have en tæt på der har forstand på det og lige kan hjælpe til, hvis der er brug for det.

• #12   4. okt 2011 Sikke nogle flotte billeder med svanerne... sådan som de er taget nedefra og op samt lyset nedefra også smiley

• #13   4. okt 2011 Jeg siger lige hej. Nu har jeg fulgt med i jeres snak, men har ikke lige haft noget at byde ind med ;o)

Er han fritidsfotograf eller arbejder han som det, Freja?

• #14   4. okt 2011 Det er super lækkert at have en "vejleder" med nogle gange - også mht til at sammenligne billeder af det samme objekt bagefter fra samme dag - Det er ganske lærerigt !!

Der er fakker talt ikke den store forskel på Canon og Nikon -Det handler om fotografen smiley

Jeg er Canon menneske fordi min far er - Skulle jeg starte forfra idag havde jeg nok valgt Nikon - men forskellen er langt fra stor nok til at jeg vil skfite - plus alle objektiverne skal skiftes også jo smiley

Jo for satan da - første gang jeg tabte det var jeg ved at dø *GG* hihi

Min far har kørt med sit kamera på taget af bilen så det røg ned på asfalt.. Det virker den dag idag - Det er dog med gammedags film smiley

• #15   4. okt 2011 Ja min far er EKSPERT i svanerne - Tjek evt hans set ud - Der er nogle der er helt uvirkelige *G*

Han er fritidsfotograf ligesom mig *G* Dog har han udgivet en bog om luftvåbnet sammen med en anden fotograf, med deres billeder smiley
    og han har også solgt et par stykker til diverse aviser, blade osv smiley

• #16   4. okt 2011 Og velkommen til snakken Irene *GGG* hehe, ingen grund til at være derude i kulden:)

• #17   4. okt 2011 Ja, jeg kunne godt forestille mig at det er lærerigt! smiley

Åh ja, av. Tænk at skulle skifte alt ud - specielt objektiverne!!! Det ville jeg nødigt med det udstyr du sikkert har smiley

Hahaha jeg kan næsten se for mig hvordan man bare vil panikke totalt!
    Hold op hvor vildt at den stadig fungerer. Wow - sejt smiley

Må lige prøve at se nogle flere svaner smiley

• #18   4. okt 2011 Jeg synes inspiration er værst, har ikke lige de vilde naturområder i gåafstand. Har fælleden, altså militært område, og der må hundene ikke gå løs. Der er knap så meget cool over hund i 2 meter line GG og de er ved at lave om derovre, så der er bare byggerod. Nøj jeg synes det er svært smiley haha

• #19   4. okt 2011 Hej Irene smiley Hyggeligt med selskab.

Du har jo også D3100, ikke?
    Jeg var vist forbi dit album med killingerne den anden dag smiley

• #20   4. okt 2011 Ja nu har jeg ikke så voldsomt meget faktisk - standard 18-55 mm og canon 70-200 mm - også en gammel Sigma 70-300 mm til macro UDELUKKENDE *G*

( hov - har da forresten også en 400 mm - den er bare uden autofokus ( tak for gaven der ikke virker far smiley )

jeg øøøsnker mig mere end noget andet et fiskeøje ! Det kunne være så sjovt smiley

• #21   4. okt 2011 Helt enig, Irene.
    Har heller ikke de mest spændende områder her omkring hvor hunden kan gå løs - og vil helst heller ikke have en line med på billedet smiley

Har en meget sørgelig og mørk hundeskov i nærheden smiley hehe.

• #22   4. okt 2011 Er det rigtigt? Årh ja, jeg regnede med du havde noget helt vildt smiley
    Hahaha tak far.

Ja virkelig! Har også tænkt på det, men har slet ikke turde kigge priser nu jeg lige har købt kameraet. Min brors veninde har et - synes simpelthen det er nogle herlige billeder, der kan komme ud af det smiley
    Forestil dig sådan et ordentligt grise (læs: hunde)-hoved heeelt op i linsen... Hæhæ.

• #23   4. okt 2011 Liiige præcis - Der er SÅ meget man kan gøre med det jo !! Desværre er de ikke helt billige :S øv øv

Nej nej, Det handler super meget om fotografen, De fleste kamera kan tage fantastiske billeder bare man bruger det rigtigt smiley

• #24   4. okt 2011 Hej hej smiley

Ej, en rigtig gris kunne nu også være hyggeligt, synes de er noget af det kæreste der findes!

• #25   4. okt 2011 Det er de også *G* helst med mudder på snuden *G*

• #26   4. okt 2011 Ja, jo mere mudrede, des bedre!
    Jeg håber egentlig lidt på en snerig vinter, så kan man måske være heldig med gode fuglebilleder

• #27   4. okt 2011 Øv øv. Det kan være det er hvad næste opsparing skal gå til smiley

Ja helt sikkert smiley
    Er meget imponeret over din fars billeder af svanerne. Det er helt vildt!
    Er han aldrig kommet til skade? Jeg er ret bange for dem, fordi jeg altid har fået fortalt at de kan brække en arm smiley

Irene - Ja det synes jeg også. De små er bare for kære smiley

• #28   4. okt 2011 Det er en dyb overdrivelse at svaner er farlige på den måde - Man skal respektere dem som alle andre vilde dyr, Men de er faktisk meget nysgerrige og snaksalige smiley

Svanerne i farum sø go furesøen her hvor vi bor kender ham igennem mange år - så han er næsten hvad man kunne kalde en menneske-ven til dem smiley

Og han har altid hans hunde med ude smiley

• #29   4. okt 2011 Hvor vildt. Det er rart at vide. Så kan det være jeg tør nærme mig dem bare lidt mere smiley

Ej sjovt. De kan godt genkende ham? Altså de har den "intelligens"?
    Ja kan godt se Ziva (var det ikk?) er med i båden på billederne smiley Vildt sødt.

• #30   4. okt 2011 Jep Ziva smiley - Ja det kan de sagtens - og de kommer gerne fra den anden ende af søen for at hilse og se om han har brød med smiley

• #31   4. okt 2011 Vi havde også altid vores gamle broholmer med ude i kanoen til svanerne smiley http://www.flickr.com/photos/alfblume/1476583733/lightbox/

• #32   4. okt 2011 Utroligt! Det må være fedt at have sådan nogle "svane-venner" smiley

Nååårh, hn flader totalt ud smiley hvor søøød.

Kommentér på:
Dagens høst ( billeder igen .... )

Annonce