Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stakkels krage. !!
  • #1   4. okt 2011 Øv ):

• #3   4. okt 2011 Så syntes jeg de skulle se at få fat i en jæger som kunne skyde den ned. Det er synd at den skal stresses sådan der inde og samtidig er den sikkert meget sulten

• #4   4. okt 2011 Louise Britt P

Helt enig... det ville være meget bedre hvis den blev skudt end døde af sult eller stress

• #5   4. okt 2011 Gud hvor er det synd smiley Er helt enig med Louise Britt

• #6   4. okt 2011 Nu skal i lige tænke på at der skal ufattligt meget til at stresser krager, men kan man ikke få nogen fra en vildstation ud og indfange den frem for at skyde den, er den sulten bør den kunne fanges ret hurtigt i en slags klapfælde.

• #8   4. okt 2011 Det er virkelig synd.
    Må bare ringe igen, de må vel forstå det på et tidspunkt.
    Det bare ikk iorden, lige meget hvilke dyr, så skal det da hjælpes, når det er i nød i
    Det så er på den ene eller den anden måde ..
    Der er endda vinduer deroppe, men de siger at de ikke kan åbne dem, da det sker automatisk, det er bare utroligt at den så stadig er her, for så må de ikke have åbnet i en del dage endnu. Så det må være noget vrøvl. !!!

• #9   4. okt 2011 Ja, tænker også en form for fælde over nat, når der alligevel ikke er nogen i centeret.
    Det ville nok kunne fange den..
    Men så langt tænker de jo nok ikke o.o

• #10   4. okt 2011 Ej det må det godt nok ikke. Er flere kunder der kommentere det. Men den er simpelthen så højt op , så der er slet ikk noget vi kan gøre. Så falck eller ligende må gerne lette r***n. !!

• #11   4. okt 2011 Falck tar sig kun af indfangede dyr, så dem kan man godt afskrive, men jeg ville da prøve som jeg skrev før enten en vildtstation eller at ringe til en ornatologisk gruppe i området, de ved nok hvad man kan gøre, det er jo fugleelskere og kan de ikke selv hjælpe så kender de nok til nogen som kan, det kræver bare at nogen "gider" at foretage disse opkald.

• #12   4. okt 2011 Anita:
    Undersøger det lige når jeg har pause, må kunne Google mig frem til nogen og så skal jeg med glæde ringe til dem, hvis der er en mulighed for, at der kan gøres noget hvis de kontaktes. smiley

• #13   4. okt 2011 LH. Hatten af for at du gør dig den umage for fuglen.*Ss*
    Jeg bor helt ovre i Kbh. og kender derfor hverken Centret eller ved hvor fuglen er, ellers havde jeg gerne påtaget mig opgaven. :o)

• #14   4. okt 2011 hjælper det ikke lidt at true med at melde dem til sundhedsstyrrelsen ? (eller hvad dem der der tjekker butikker og resturanter )

Det er da noget uhyggiejnisk at der er dyr omkring fødevarene især sådan en der kan komme rundt over det hele og skide på tingene .

Måske ikke den rigtige vej at gå men kan / vil de ikke gøre noget kunne det måske hjælpe lidt at true dem med at ramme dem på pengepungen.

Tror ikke den sulter helt vildt den skal nok være fræk nok til at gå på rov enten i butikkerne eller skraldespandene efter lukketid

• #15   6. okt 2011 Sabrine. Jeg er helt enig med dig i at den sikkert ikke sulter og at den sviner=ski*er gevaldigt ;o) "Har selv opfostret flere vilde krager,skader osv som er faldet ud af reden og/eller som af ukendte grunde ikke har kunne komme op i et træ el.lign./ tilbage i sikkerhed for ræve,katte og løse hunde pga.deres dårlige flyvefærdigheder"

Men jeg ved af erfaring at butiks/ Center-ejerne heller ikke aner hvor de skal hendvende sig for at få hjælp til at få fuglen ud i naturen igen, så jo flere alm.kunder der kommer med konstruktive råd jo bedre for Kragen. *Ss*

Nu er der jo gået et par dage og jeg HÅBER at den pt. er kommet tilbage i naturen igen el. i det mindste er blevet taget med ud på en vildt station el.et andet godt "fugle-sted" til den er "klar".

• #16   6. okt 2011 Ups.beklager stave-tastefejl, min staveged er ikke stået op endnu. ;o))

Kommentér på:
Stakkels krage. !!

Annonce