{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er din afhængighed?
  • #1   26. sep 2011 Jeg er meget afhængig af chokolade, jeg skal helst have noget om morgenen, ellers bliver jeg let irriteret (;

• #2   26. sep 2011 facebook
    søde sager
    mad
    mine dyr
    og træning smiley

• #3   26. sep 2011 Chokolade! Og den sidste måneds tid har det været totalt ude af kontrol smiley

• #5   26. sep 2011 COLA!!! Jeg prøver på at stoppe, men jeg bliver meget rastløs og irriteret hvis jeg ikke får noget cola.

• #6   26. sep 2011 Smøger
    Alkohol (helst hver weekend ellers bliver jeg rastløs :))
    søde sager
    min mobil
    Alba!!!!!!
    Mit sociale liv i hundeskoven og skolen smiley

• #7   26. sep 2011 Smøger og kaffe.

Rigtig usund er jeg *G*

• #8   26. sep 2011 Smøger
    Chips
    Kaffe
    Nettet
    Sko/støvler
    God mad

• #9   26. sep 2011 Tegninger.
    Enten Chips eller lakrids o.o Kommer an på hvordan jeg har det xD
    Min computer owo
    Alt der har med kunst at gøre xD
    Dyr owo

• #10   26. sep 2011 Hov ja Mobil

• #12   26. sep 2011 - akinagro - Nøj hvor vil jeg godt have de afhængigheder!

• #15   26. sep 2011 ... alt hvad der feder ...

• #16   26. sep 2011 Rødvin

• #17   26. sep 2011 Hg
    Salmiaklakrids

• #18   26. sep 2011 Åh ja. Mælk! Det er ikke sundt med alt det mælk jeg drikker smiley

• #19   26. sep 2011 God mad
    Tilbud
    Min søde kæreste
    Lulu
    Tv'et
    Min computer
    Skoven
    Havet
    Min dyne
    Slik
    Neglelak
    Tøj
    Sko
    Film
    Ansigtsmasker
    Kage
    Mit kamera
    Min familie
    Hundegalleriet
    Bulliezgalleriet (jeg skal have mit daglige fix hvalpebilleder -selvpineri vil nogen kalde det)

Hold k*ft jeg skal vidst til at tage mig sammen ;O)

• #20   26. sep 2011 KAKAO................! Uhmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....

• #21   26. sep 2011 Jeg er afhængig af:

træning, altså løb, cykling og muskeltræning
    Min computer
    Tøj, jeg køber konstant nyt tøj... kan ikke lade være!

• #22   26. sep 2011 og PARFUME...

• #23   26. sep 2011 jeg har de sidste 2 år været alvorligt afhængig af min dejlige kærestes selskab, og kærlighed! smiley Det lyder så kliché agitgt, men han fuldender mig bare, fungere slet ikke optimalt når han ikke er hos mig.

Derudover har jeg en virkelig stor svaghed for chokolade! smiley

• #24   26. sep 2011 Chokolade (så jeg arbejder selvfølgelig i en chokolade butik ved siden af skole)
    is også Chokolade ^_^
    Træning
    SØVN!!! jeg bliver helt dårlig og mærkelig oppe i hovedet hvis jeg ikke få lov at sove
    MIn Kæreste

Alt sammen noget jeg skal have hver eller næsten hver dag for at føle mig godt tilpas.

• #25   26. sep 2011 Min iPhone/iPad
    Mine tre dyr
    Neglelak
    Lækkert og dyrt makeup
    Søde sager
    Vand
    og mit tv smiley (men det er også kun fordi jeg lige har fået det lavet efter at det har været ubrugeligt i tre måneder)

• #26   26. sep 2011 Smøger!
    Åuha... Gid jeg aldrig var begyndt! smiley
    Begyndte da jeg var 13 og nu er jeg snart 19,
    men hvor jeg bare elsker at ryge selvom det er noget rigtig bæ!

• #27   26. sep 2011 Jeg er afhængig af Lilly.
    Det kan faktisk være træls til tider og det er noget jeg arbejder med, ved at tage mere og mere af sted uden hende og lade hende passe hos venner.
    Hun har været passet 4 overnatninger i hendes næsten 8 årige liv og de sidste 3 gange har været inden for de sidste 3 måneder.
    Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv når hun ikke er omkring mig.

Og så er jeg afhængig af min computer, hundegalleri, facebook og andre standard sider jeg simpelthen er NØD til at tjekke flere gange om dagen *GG*

Har været af cola og søde sager og kan til tider stadig have tilbagefald, men pga vægttab er det heldigvis ikke så slemt mere.

• #28   26. sep 2011 Mine afhængigheder er:

Facebook
    Tetris på FB

Slik, prøver alt hvad jeg kan for ikke at købe det.

Varm Kakao, startede for et par dage siden det skal være med flødeskum.

Har en brist for Paradis is, prøver ihærdigt ikke at købe det men den ligger på vej hjem fra skole smiley

• #29   26. sep 2011 Jeg er afhængig af:

Min dejlige dreng Chico
    Smøger
    Min mobil
    Min bedste kammerat som jeg kan snakke med om alt
    Mine fædre
    Mine søskende
    Tatoveringer
    Facebook
    KØD!
    Bananer
    Vindruer
    Alkohol min. 1 gang om ugen
    Balsam
    Nettet
    Ost
    Tilbudsjagt
    Min seng + dyne
    At tage billeder
    Vennerne
    Nogle få fra familien
    Og så at tegne og male smiley

• #30   26. sep 2011 *Tattoo Tazz* ©
    jeg læste det som smølfer i stedet for smøger GG

• #31   26. sep 2011 Ja hvis vi skal tage hunde med....

Så er jeg jo også afhængig af dem over ALT i verden, det kan ikke måles med noget andet, intet....

Men troede det var sådan laster man havde;o)

Og der er Kakao min værste afhængighed;o))

• #32   26. sep 2011 Bøger
    Tegneblok og blyant smiley Tjah, alt mit kreative grej egentlig smiley
    madlog.dk (i hvert fald lige pt :))
    Dyrene
    Sodavand, meeen må kun i weekenden smiley
    Frisk luft, må jeg gerne hver dag smiley Føler mig "klam" hvis jeg ikke kommer udenfor og er lidt aktiv hver dag smiley
    Min dyne smiley

• #33   26. sep 2011 Jeg er afhængig af cola, ikke bare cola men COCA COLA. Intet andet mærke duer.
    Mælk
    Vand

Der udover har jeg ofte en frygtelig trang til:
    Chips og dip

Men ellers har jeg ikke rigtig nogen afhængigheder. Der er mange ting som jeg nyder at indtage, men jeg er ikke afhængig af dem.

• #34   26. sep 2011 Min familie
    Min hund
    Mobil
    Min seng og at sove lææænge smiley
    Chokolade smiley
    Sex, hahahah smiley

• #35   26. sep 2011 Jeg er selvfølgelig også afhænig af min astmamedicin, blodtryks medicin og mavemedicin.
    Men de ting tæller vist ikke rigtig på denne liste, da det jo er helbredsmæssige afhængigheder.

• #36   26. sep 2011 Ja vi er jo alle afhængige af mad, søvn og væske (og evt medicin), men nu var det jo ikke lige livsvigtige ting på dén måde jeg tænkte GG

• #37   26. sep 2011 Irene: Nårh ja for pokker, er da også afhængig af min søsters og mine 3 små smølfer smiley Hehe..
    Vi tog på McD og købte 3 Happy Meal udelukkende for at få smølfer smiley
    Så nu er de vores "børn" som vi har på skift, da hun bor på lolland, og jeg på fyn smiley

Og nårh ja, så mine stærke smertestillende, da jeg ellers ikke kan stå oprejst pga. ryggen. smiley

Og så mit tøj, tager helst ikke nogen steder uden smiley

• #38   26. sep 2011 Og ud fra mine indlæg at dømme, er jeg vist også afhængig af at lave smiley'er når jeg skriver, både på nettet og på mobilen smiley

• #39   26. sep 2011 Foruden mine dyr er min største afhængighed Gavin DeGraw, som jeg er dybt forelsket i og som jeg i min egen fantasiverden både skal giftes og have børn med smiley
    Og så er jeg afhængig af rally lydighed smiley

• #40   26. sep 2011 min datter
    nettet..
    spillene på facebook.
    mine dyr

• #41   26. sep 2011 - akinagro -: Det er faktisk belastende. Jeg har også droppet uddannelser, jobs og arrangementer hos familie og venner til fordel for Lilly. Kunne ikke bære at skulle overnatte væk fra hende smiley
    Men ved med mig selv at hvis jeg skal have et liv, så nytter det ikke noget at leve det som en indelukket hundegal kvinde og det blir jeg hvis jeg bliver ved med at være så afhængig af hende.
    Har det slet ikke på samme måde med Silas.

• #42   26. sep 2011 Jeg ser heldigvis ikke min afhængighed af hundene som en belastning, kan folk ikke tage mig MED mine hunde så gider jeg dem alligevel ikke... De høre til mig og er med mig og dem der kender mig godt ville heller aldrig drømme om ikke at invitere hundene med:o)... Spisning sker steder hvor hundene kan komme med osv osv...

Jeg elsker mit skøre hundeliv:o) Og vil ikke bytte det for noget.... Drengene er så stor en del af mit liv og det ved alle efterhånden og det er jeg glad for de tager hensyn til:o)

• #43   26. sep 2011 -MGMGB -

Ja jeg skal bare være klar til det smiley
    Har prøvet så mange gange, men hver gang så har der været sket et eller andet som har gjort det svært for mig at stoppe. Men 100%, når jeg skal have børn engang så ER jeg stoppet! smiley

• #44   26. sep 2011 Fru Robbie: Nu er det heller ikke fordi jeg ser det hele som en belastning, elsker livet med hundene og vil have dem med overalt hvor jeg kan. Nægter fx at holde jul og nytår uden dem og det genere mig ikke at skulle holde det alene.
    Men ikke at kunne være med til familie-tamtam, ikke at kunne tage på ferie og den slags - det kan sku være lidt belastende i længden.
    Jeg skal kunne tage af sted med Silas uden Lilly er med - fx til udstilling eller andet hundearrangement som hun ikke dur til at være med til. Mit liv skal ikke gå i stå her foran computeren fordi jeg ikke vil forlade hende. Det ser jeg som en belastning og det er små ting der skal ændres for at det blir bedre. Vil altid være hundegal smiley

• #45   26. sep 2011 Motion...Styrketræning, fitness, cyklig, motionsboks ( føler mig som et halvt menneske hvis jeg ikke får trænet hver dag)
    Fedt fitness tøj og sko
    Tasker
    Sko
    Striktrøjer
    Vandmelon
    Blommer
    God salat ( kan ikke stå for en god salat)
    Nachios (er dog en last jeg ikke dyrker særlig tit 2 -3 gange om året)

• #46   26. sep 2011 Cigaretter
    Cola zero
    Mine hunde
    CHOKOLADE
    Familie
    Bedste veninde
    Håndbold
    Hundegalleri smiley

• #47   26. sep 2011 Jeg har holdt jul med min familie og der er hundene selvfølgelig med altid...

Nytår har jeg holdt alene nogle år og andre år sammen med hundevenner:o)

Nu har jeg ikke en kæmpe familie så det er sjældent der er noget stor fest men er vi ude og spise osv, bliver det lavet sådan mine hunde kan komme med:o)

Jeg ville aldrig tage på ferie uden mine hunde, jeg har helt ærlig ikke lyst, jeg ville savne dem hele ugen... Men elsker at tage i sommerhus hvor hundene kan komme med... Min X og jeg havde planer om en tur ud i EU med hundene(og så holdte vi udelukket ferie de stedr hvor hundene kunne være med) det rør mig ikke... Jeg elsker de er med og de elsker at være med, og har et sind der kan holde til det... De har deres taske de kan slappe af i som en rolig base...

Jeg vil bestemt ikke sige mit liv er gået i stå jeg har det faktisk meget bedre nu efter jeg fik mine hunde end jeg nogensinde har haft det før:o)... Jeg vil meget hellere se film derhjemme end i Bio... Jeg gider ikke gå i byen sådan rigtig mere, jeg fik drukket nok som ung og ar rejst som yngre også... Ja jeg ved ikke, det her er bare sådan jeg har det godt og er slet ikke træt af det:o)

Men vi er jo heldigvis forskellige alle sammen og der er ikke noget der er mere rigtig end andet, bare man har det godt er det jo det vigtigste...

Jeg elsker fx at gå til koncerter og der kan hunnierne jo ikke være med men så bliver de passet, det har jeg det bedst med:o)

Men jeg er sgu sær og indrømmer det gerne;o)...

Men bare vi har det godt ikke:o)

• #48   26. sep 2011 Fru Robbie: Dit liv lyder som mit - den del jeg ikke har problemer med. Synes det er svært at forklare hvad jeg mener smiley
    Jeg var uden mine hunde i en weekend i August - fordi min stedfar holdt 60 års fødselsdag fra fredag til søndag på en campingplads. Det var ikke muligt for hundene at komme med, fordi jeg ikke havde råd til med så kort varsel at leje min egen hytte.
    Min mor og stedfar ville blive kede af at jeg ikke kom, så der lod jeg hundene passe. Det ville jeg aldrig have gjort før i tiden - der ville jeg havde blevet hjemme hos hundene og derved have skadet forholdet til min familie.

Næste år skal vi til familiefest på samme betingelser som denne fødselsdag - der har jeg allerede reserveret min egen hytte så hundene kan komme med, for det vil jeg helst smiley Der har jeg kombineret familie og hunde på en god måde - men der skal være plads til den anden metode også smiley

• #49   26. sep 2011 akinagro -

Ja og når man har det sådan er det også godt du er opmærksom på det og gør noget ved det:o) Ellers fortryder du senere i livet... Og din hund skal jo nok overleve at du tager på ferie... Det må være virkelig svært at have det sådan:o(

Håber du får arbejdet dig godt på vej:o)

• #50   26. sep 2011 Hov glemte designer ting... Grrr kan ikke stå for en lækker stol eller lampe eller ja hvad ved jeg....

• #51   26. sep 2011 Og det går selvfølgelig heller ikke Tinna.. Jeg tror godt jeg forstår hvad du mener nu:o)

Jeg er bare SÅ heldig at have en familie som forstår mig så godt og ser drengene som en helt naturlig del af familien... Så de er altid inviteret med... Men ja til en 60års fødselsdag kan man jo ikke ha dem med..

Men skønt du allerede har fået dig en hytte til næste år, så er der dømt hygge nygge:o) Det bliver da dejligt ellers kunne du gå og tænke på det indtil da:o/

• #52   26. sep 2011 - akinagro -
    Det lyder skønt, så er det bare med at komme det lille skridt videre så du kan komme ud og opleve de dejlige steder som venter på dig:o)

• #53   26. sep 2011 Ja og det ville være træls. Men elsker også når jeg kan kombinere det. Min familie acceptere mere og mere at jeg er sær når det kommer til mine hunde - men det kommer til at tage mange år endnu at få dem til at acceptere det 100% selvom de fleste i dag er hundeejere smiley De har bare hund på en anden måde end jeg.

• #54   26. sep 2011 Jeg bliver utilpas hvis jeg skal undvære mine dyr, kaffe, cigarretter eller musik i længere tid af gangen.

Helt praktisk er jeg afhængig af min mors hjælp til at få det til at hænge sammen med hunde og job.

I hyggeafhængigheds-kategorien, dvs ting, jeg meget nødigt vil undvære i min hverdag, er f.eks. slik, chips, cola, min dyne og pude, bøger, tv, mobil, internet og min Corolla smiley

• #55   26. sep 2011 Tinna,

Det lyder da dejligt de acceptere det mere og mere nu. Det gør det jo også meget lettere for dig, for det må være fustrerende at være så afhængig(glad for) sine hunde og ens familie så bare ryster på hovedet af en:'o(

Men dejligt det går fremad....:o)... Jeg kunne godt forestille mig det, hvis det var min familie der rystede på hovedet af mig, det må sgu være svært:o(

Nej skidt med ikke alle er så sære som os;o) Bare hundene har det godt, er elsket og bliver respekteret så gør det ikke noget at ens hund ikke er som et "barn" for en(forstå mig ret)....;o) For kan sgu godt se jeg ikke er helt normal, men skidt pyt;o)

• #56   26. sep 2011 Facebook
    Twitter
    Chokolade
    Min iphone

Tror ik jeg har flere.. Ka ik komme i tanke om flere..
    Vil meget gerne på afvænning

• #57   26. sep 2011 Smøger
    Cola
    kaffe
    Computer
    TV
    Slik
    og Robbie Williams smiley

• #58   26. sep 2011 Ros / bekræftelse
    min iPhone
    min eftermiddagslur
    min mand
    mine hunde

• #60   27. sep 2011 Uha glemte HG smiley

Men nu I snakker om at være afhængig af sin hund, så kan jeg skrive mig på den liste.
    Har aldrig sovet uden min hund, hun bliver ikke passet, når hun er ved dyrlægen, er jeg IKKE hjemme i mit hus, det kan jeg ikke uden hende, holder jul og nytår med hende, er hun ikke velkommen bliver jeg hjemme, bla. sidste nytår sad jeg alene hjemme, kun hende og mig.
    På sin vis er det jo "sygt" at tænke på . .

• #61   27. sep 2011 Uhh ja rent sengetøj, er i den syvende himmel så! smiley

• #62   27. sep 2011 Frugt
    Søde sager - Især chokolade
    Min hund
    Min kæreste
    Adrealinkick.

Kommentér på:
Hvad er din afhængighed?

Annonce