541 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mandagshumor:) Mandagshumor:)

Kære hustru, jeg skriver dette brev til dig for at fortælle dig, at jeg forlader dig for evigt. Jeg har været en god mand for dig i 7 år. De sidste 2 uger har været et helvede. ... Din chef ringede til mig for at fortælle, at du var stoppet på dit job i dag. I sidste uge, du kom hjem og opdagede ikke engang at jeg havde fået ny frisure, havde lavet din ynglings mad og endda havde et par helt nyt boxershorts af silke på. Du spiste i 2 minutter, og efter at ha' set dine serier, gik du på hoved i seng. Du fortæller mig ikke mere at du elsker mig, du vil ikke have sex eller noget, der forbinder os som mand og kone. Enten er du mig utro, eller også elsker du mig ikke mere, hvad så end er tilfældet, er jeg væk. Din eksmand P.S. Forsøg ikke at finde mig. Din søster og jeg er på vej til West Virginia sammen! Har du et godt liv!

- Kære eksmand, Intet har gjort min dag bedre, end at modtage dit brev. Det er sandt, du & jeg har været gift i 7 år, selvom en god mand er langt fra hvad du har været. Jeg ser min serier så meget, fordi de overdøver din konstante klynken. Ærgerligt, at det ikke virker. Jeg lagde godt mærke til, at du var blevet klippet i sidste uge, men det første jeg tænkte var "Du ligner en pige!" men min mor har opdraget mig således at hvis du ikke kan sige noget pænt, så sig intet. Og da du lavede min ynglings mad, må du ha' forvekslet mig med min søster, fordi jeg holdt op med at spise svinekød 7 år siden. Om de nye silke boksere: Jeg vendte mig væk fra dig, fordi prisen på $ 49,99 stadig var på dem, og jeg tænkte at det var en tilfældighed, at min søster lige havde lånt 50 $ af mig den morgen. men jeg elskede dig stadig, og følte, vi kunne finde ud af det. Så var det at jeg vandt 10 millioner dollars i lotto, jeg sagde mit job op og købt 2 billetter til Jamaica til os, men da jeg kom hjem, du var væk .. Alt sker for en grund, tror jeg. Jeg håber du har det tilfredsstillende liv, du altid har ønsket dig. Min advokat sagde, at det brev du har skrevet sikrer, at du vil ikke få en rød øre fra mig. Så pas godt på dig selv. Underskrevet, din eks-kone, rig som ind i helvede og fri som fuglen! P.S. Jeg ved ikke, om jeg nogensinde fortalt dig det, men min søster Carla blev født Carl. Jeg håber, det er ikke et problem.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mandagshumor:)
  • #1   26. sep 2011 Damn it, så lige den allerede var herinde, nåh men så kan det være nogle af dem som ikke har set den før kan få lidt glæde ud af den:)

• #2   26. sep 2011 Haha den var også lidt god lotte:D

• #3   26. sep 2011 Ha ha ha hvor er de gode :-))

• #4   26. sep 2011 Der er 365 dage på et år til at lave lektier i.Hvis man fjerner alle søndage, er der 313 dage tilbage, også er der ca. de 50 dage hvor vejret er for varmt til at lave lektier, dvs.263 dage tilbage, og selvfølgelig sover vi mindst 8 timer hver dag, som svarer til 122 dage på et år. Så er der 141 dage tilbage. Hvis vi hver dag bruger én enkel time på os selv, er det 15 dage på et år, dvs. 126 tilbage. Vi skal jo også have noget at spise og drikke ca. 2 timer om dagen, hvilket er 30 dage i alt. Så er der 96 dage tilbage. Og for at udvikle sig, skal man også ud og røre sig 2 timer om dagen og 2 timer til at shoppe i, også er det allerede 92 dage. Så har vi 4 dage tilbage. Og trods alt er vi et mennesker, og vi bliver jo nok syge mindst 3 dage på et år.Hoov 1 dag tilbage! Iiih, se tilfældigheden, den dag er jo min fødselsdag! - så nej, jeg har ikke tid til lektier

• #5   26. sep 2011 •L & Z
    Hehe ja gid man kunne bruge den undskyldning...

Men er skam nød til at arbejde og "lave lektier" for at firmaet skal køre ordentligt rundt:P:P

Kommentér på:
Mandagshumor:)

Annonce