478 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Er jeg den eneste? Er jeg den eneste?

Hej Allesammen

Jeg har svært ved at forstille mig få en kæreste.. Jeg føler det ikke naturligt at have en kæreste! Og jeg har aldrig rigtigt været stormende forelsket i nogen som helst...

Selvom jeg kun er 21 , syntes jeg allerede nu at familien til familiefesterne undre sig over at jeg aldrig har en kæreste med.. Min onkel, og sågar min morfar har spurgt om jeg var lesbisk (hvilket jeg ikke er)

Tror jeg er alene om denne følelse?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg den eneste?
  • #1   23. sep 2011 Nææ, du er da sikkert ikke alene om det

• #2   23. sep 2011 ... Det er vel ikke anderledes end at jeg ikke finder det naturligt for mig at få børn?

• #3   23. sep 2011 Jamen je g føler mig følelsesmæssigt unormal. Da jeg som 16-årig havde en kæreste kan jeg huske at det ikke faldte mig naturligt alt det kærste noget.. Kan ikke lide at kysse offentligt( end ikke et tantekys) Holde i hånd m.m

Jeg føler det er kejtet og akavet, men på den anden side bliver jeg irreteret på mig selv

• #5   23. sep 2011 Jamen det mærkelige er at jeg jo alligevel har et behov for at føle mig elsket (end andre end min famile) at nogle faktisk syntes jeg er interresant.. Jeg har stadig et behov for at blive kysset og få af vide at jeg er dejlig, men det føler jeg ligesom bare ikke kan lade sig gøre når jeg har det sådan...

Så jeg har det jo egentlig bedst alene, og dog ...

• #7   23. sep 2011 Så må man bare håbe omverdenen acceptere det ...

• #8   23. sep 2011 Jeg forstår dig godt...

Jeg har haft nogle kærester gennem mit liv og også et par seriøse forhold på 3 og 5år.... Jeg har endda boet sammen med en...

Men det er bare SLET ikke mig.. Jeg har det bedst med at være mig selv hvis jeg skal være ærlig.. Jeg har fundet ud af jeg ikke gider nøjes mere, den mand jeg skal have skal virkelig være af en hvis støbning for at bo med mig.. Og kommer han så kommer han og kommer han ikke så kommer han ikke....

Jeg har det fint nok med at have min familie og venner og ikke mindst mine hunde som betyder alt i verden for mig...

Jeg har for længst besluttet jeg ikke vil have børn, mine hunde er mine børn og jeg gider ikke de "rigtige børn"...

Jeg føler mig tilpas med min situation elsker mit liv med mine hunde og venner... Og har sygdomme der skal tages hensyn til og det fungere bare bedst når jeg er alene:o)

Det vigtigste er at man selv har det godt:o)

Kommentér på:
Er jeg den eneste?

Annonce