Er jeg den eneste? Er jeg den eneste?
Hej Allesammen
Jeg har svært ved at forstille mig få en kæreste.. Jeg føler det ikke naturligt at have en kæreste! Og jeg har aldrig rigtigt været stormende forelsket i nogen som helst...
Selvom jeg kun er 21 , syntes jeg allerede nu at familien til familiefesterne undre sig over at jeg aldrig har en kæreste med.. Min onkel, og sågar min morfar har spurgt om jeg var lesbisk (hvilket jeg ikke er)
Tror jeg er alene om denne følelse?
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 304 Svar: 2.896
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 2.088
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 168 Svar: 1.128
Jeg føler det er kejtet og akavet, men på den anden side bliver jeg irreteret på mig selv
jun 2009
Så jeg har det jo egentlig bedst alene, og dog ...
jun 2009
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.269
Jeg har haft nogle kærester gennem mit liv og også et par seriøse forhold på 3 og 5år.... Jeg har endda boet sammen med en...
Men det er bare SLET ikke mig.. Jeg har det bedst med at være mig selv hvis jeg skal være ærlig.. Jeg har fundet ud af jeg ikke gider nøjes mere, den mand jeg skal have skal virkelig være af en hvis støbning for at bo med mig.. Og kommer han så kommer han og kommer han ikke så kommer han ikke....
Jeg har det fint nok med at have min familie og venner og ikke mindst mine hunde som betyder alt i verden for mig...
Jeg har for længst besluttet jeg ikke vil have børn, mine hunde er mine børn og jeg gider ikke de "rigtige børn"...
Jeg føler mig tilpas med min situation elsker mit liv med mine hunde og venner... Og har sygdomme der skal tages hensyn til og det fungere bare bedst når jeg er alene:o)
Det vigtigste er at man selv har det godt:o)
Er jeg den eneste?