Sød (og sørgelig) lille tekst delt fra FB :) {{forumTopicSubject}}
Jeg døde i dag. Du blev træt af mig og afleverede mig på en kennel.
Det var overfyldt og jeg trak det korte strå. Jeg ligger nu i en sort plastikpose. En anden hvalp vil få min næsten ubrugte snor. Mit halsbånd var beskidt og for lille, men damen tog det af mig før hun sendte mig til regnbuebroen.
Ville jeg stadig være hjemme hvis jeg ikke havde bidt i din sko? Jeg vidste ikke hvad det var, den var lavet af læder og den lå på gulvet. Jeg legede bare, og jeg havde ikke fået noget legetøj.
Ville jeg stadig være hjemme hvis jeg havde været renlig? At putte min snude ned i det gjorde mig bare flov over at jeg skulle lave noget overhovedet. der findes bøger og trænere der kunne ha lært dig hvordan jeg blev renlig.
Ville jeg stadig være hjemme hvis jeg ikke havde taget lopper med ind i huset? uden loppehalsbånd eller andre former for loppebekæmpelse kunne jeg ikke komme af med dem efter du havde efterladt mig i gården i flere dage.
Ville jeg stadig være hjemme hvis jeg ikke havde gøet? Jeg prøvede bare at fortælle dig "jeg er bange, jeg er her, jeg føler mig alene, jeg vil være din bedste ven.
Ville jeg stadig være hjemme hvis jeg havde gjort dig lykkelig? at slå mig lærer mig ikke hvordan.
Ville jeg stadig være hjemme hvis du havde lært mig hvordan jeg skulle opføre mig og taget dig tid til mig?
Du brugte ingen tid på mig efter den første uge, men jeg brugte al min tid på at vente på at du ville elske mig. Jeg døde i dag.
Kærligst din hvalp
jul 2011
Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265
sikke en trist tekst..
men det værste er sikkert passer på ale dem der "med blødende hjerte"
desværre må skille sig af med en total uskyldig levende væsen som er så 100% afhængig af en...og selv efter måske kun2-4 uger
jul 2007
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 6 Emner: 31 Svar: 281
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 1.970
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.118
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.540
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Hunden -------- menneskets bedste ven.
Den eneste absolutte uselviske ven
nogen kan have i denne egoistiske verden.
Den eneste som aldrig forlader én den eneste som aldrig viser sig utaknemlig eller forræderisk, er ens HUND
Ens hund står hos én i fremgang og fattigdom, i dage med godt helbred og i dage med sygdom.
Den vil sove på den kolde jord, hvor vintervinden blæser og sneen driver heftigt, hvis den bare kan være nær sin herres side.
Den vil kysse hånden, som ikke har noget mad at give den.
Den vil slikke sårene, som man fik, når man støttede sig til verdens råhed.
Den vil vogte i søvne på sin herre, som var han en prins.
Hvis alle andre venner forlader én, vil ens hund være hos én.
Når rigdom flyver bort og det gode rygte går i stykker, vil ens hund blive lige så trofast med sin kærlighed, som solen på sin rejse gennem himlen.
Senator Vest 1857
Sød (og sørgelig) lille tekst delt fra FB :)