{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Den forelskelse er da bare... ja..... {{forumTopicSubject}}

Hej...

Jeg blev single i april. Dog gjorde jeg den fejl at gå tilbage til min gamle eks som et plaster på såret - det er jeg så også ude af nu.

Jeg har fundet ud af, at jeg ikke er kommet over min eks smiley

Altså jeg kunne ALDRIG drømme om at gå tilbage til ham!!!

Jeg er bare sindsygt bitter over, at jeg først i dag kan se de ting jeg ikke kunne se i starten...

Jeg måtte ikke kalde ham for skat - han flejnede totalt!
Han blev sur over at jeg kommenterede hans status på facebook...

Altså der har været sååå mange tegn på, at det var mig der elskede ham og ikke omvendt.
Han sagde ovenikøbet til mig at han ikke havde den det nyforelskelse, som jeg havde - Det undskyldte jeg med, at vi var nyforelskede, da vi var skolekærester i folkeskolen... :S

Jeg var mega naiv!
Jeg vartede ham op i hoved og r*v!
Da vi flyttede sammen var det mig der stod for ALT i hjemmet - til trods for, at jeg ofte var så presset, at jeg var på grænsen til depression flere gange, og nu må tage 2. HF om, fordi jeg brugte al min tid og energi på ham og hans velvære i stedet for min egen.

Jeg har kæmpet hans kampe med vægten med ham - troede jeg! Det har jo været mig, der kæmpede for ham... Og der er så mange flere ting....

Oven i det hele har jeg flere gange haft på fornemmelsen, at han har haft lige lovlig meget interesse i andre piger. Det kan godt være, at han ikke har lavet noget med dem, men når han eksempelvis pludselig tager sin mobil med i seng, har den liggende under puden så han vågner når der kommer en sms og svarer tilbage på den med det samme - ja så undrer man sig squ som kæreste, specielt når man selv kan vente temmelig længe på svar til hverdag..... Eller han modtager lange beskeder fyldt med hjerter og kyssesmileys over msn af en pige "Jeg ved ikke, hvorfor hun gør det"...... Jeg kunne blive ved!!!



Nu er det sådan, at jeg blev overvældet af nysgerrighed og var inde på min eks's profil på facebook, hvor han og hans nye kæreste nærmest sidder og snaver hinanden ned på hinandens vægge...

Jeg er bare blevet så bitter på mig selv over, at jeg lod tingene komme så langt ud, og bitter over, at jeg var så naiv og blind!!!
Det gør så ondt, at jeg ikke kunne se de ting!


Jeg vil ikke se ham. Jeg vil ikke møde ham. Jeg vil ikke snakke med ham.

Hvordan i alverden kommer jeg videre?
Nogen der har nogle gode råd??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den forelskelse er da bare... ja.....
  • #1   20. sep 2011 Som mig tag beslutningen inden i dig selv....

    Var sammen med en ligesom din og jeg måtte ingenting han tjekkede min tlf og min face og alt hvad jeg lavede på nettet... Han svarede ikke altid på mine beskeder men jeg SKULLE svare med det samme...
    Så om man er 15- 20 eller 38 kan man møde den der er forkert for en....


  • #2   20. sep 2011 ja det kan man...

    han tjekkede så ikke mig, men der var jo så mange andre ting...

    det er bare mega svært, når jeg jo nu er sur, vred og bitter på mig selv...


  • #3   20. sep 2011 Tror det bedste ville være at tilgive dig selv, og så tænke det var det...

    Tro mig jeg har slået mig selv i nakken over ham, men nu er jeg faktisk ret ligeglad med ham.... Han kan rende mig....

    Han er det ikke værd....

    Jeg er mere værd end det... smiley


  • #4   20. sep 2011 Du skal være glad for duer sluppet af med ham. Lad være at bruge tid på at være sur og biller på dig selv, men glæd dig i stedet for over du er sluppet af med den egoist. Op med humøret, og glæd dig over livet uden en du skal opvarte. ;-))

  • #5   20. sep 2011 A.V.N. - tusind tak... har lige opdateret albummet...

    jeg snakker også med en fyr, men vil ikke skræmme ham væk ved ikke at så bitter over min eks...

    Winnie - jo det er jeg ret sikker på vi har... Og nej - han var bestemt ikke til mig!!!


    Jeg er også meget, meget glad for at jeg er sluppet af med ham!


  • #6   20. sep 2011 Hvis du skal videre skal du lægge bitterheden bag dig - for er du bitter blvier du sur og ked af det og så ødelægger du dig selv.
    Læg idioten bag dig - vær glad over at du er af med ham - være glad for at du har lært meget af det forhold og ikek gør de samme dumheder igen.

    Se det positive i at du er kommet videre i stedet for at gå og kig dig tilbage, og lad være med at pine dig selv ved at lure hans FB profil. Du er ung og smuk og har livet foran dig - drop den idiot - glem ham!


  • #7   20. sep 2011 Den bedste måde at komme videre fra et dårligt forhold er ny underholdning i form af en lækker fyr smiley
    Først og fremmest må du indse at han ikke er værd at blive bitter på. Hvorfor spilde mere energi på ham ved at være sur på dig selv? Ud over at have kostet rundt med dig i årevis – skal han så også have lov til at påvirke dig efterfølgende og gøre dig bitter?
    Find en frækkert af en fyr og så nyd at du er single smiley


  • #8   20. sep 2011 Tak Kennelmor smiley

    Det arbejder jeg også på!

    smiley


  • #9   20. sep 2011 Det er nemmere at komme videre, når man er sur på modparten.. Det er ikke dig selv, du skal være sur på..

    Du er meget mere værd, Charlotte.. Han havde slet ikke fortjent dig.

    Så se fremad og bare vent, så kommer den rette smiley


  • #10   20. sep 2011 Han havde helt sikkert ikke fortjent dig og der er masser af gode fyre derude.
    Så fokusere på fremtiden, og lad være med at bebrejde dig selv ;o)


  • #12   20. sep 2011 Min kæreste har ikke haft andet end problemer med hende som han var sammen med før mig..

    Hun stjal fra ham, altså penge, cheks osv. Hun handlede en masse i H&M i hans navn, og havde et kreditkort i hans navn.. Hun har ialt kostet ham sindssygt mange penge..
    Ikke nok med det havde hun en affære med flere forskellige mænd og blev tilmed gravid flere gange med de her mænd, men fik dog abort..

    Han kunne ikke se at der var noget galt i meeeget lang tid, før hans venner begyndte at tage ganske alvorligt fat i ham og fortalte ham 100% hvordan tingene så ud.. ENDELIG endte forholdte.. Men det var bare laaangt fra nok for hende..

    3 måneder senere begynder han og jeg at småkæreste og vi tilbringer alt vores tid sammen og blandt fælles venner.. OGSÅ brød helvede løs, hun ville stjæle Molly (hans hund) og selv hendes forældre begyndte at blive spydige overfor os, da vi desværre boede i et hus som de ejede.. heldigvis er vi flyttet nu
    Her startede hele vores mareridt som kærester..

    idag 1½ år senere, har vi stadig kampe med advokater, dog ikke så meget som vi har haft..

    Men for guds skyld.. Indse ligesom ham at de bare ikke er det værd, at du er meget bedre tjent med en som faktisk elsker dig.. bare husk en ting..

    LÆG ALDRIG BÅND PÅ DIG SELV! smiley


  • #13   20. sep 2011 Jeanette - tusind tak smiley Det betyder så meget at høre ting som det smiley

    Og nej - han er helt klart ikke det værd!

    Vi har ikke været venner på facebook siden bruddet, og jeg har i sidste uge gået min venneliste igennem og slettet alle, som jeg kender gennem ham. Det var virkelig rart...


  • #14   20. sep 2011 Jeg har endelig fået tid til min favorithobby - jeg har fået part på en hest og bruger rigtig meget tid på hende og en af unghingstene, som gården har!

    Det er det mest fantastiske, der er sket i mit liv rigtig længe!


  • #15   20. sep 2011 Jamen det passer jo smiley Og god ide med at slette alt, der minder om ham..

    Ud til højre med ham smiley


  • #16   20. sep 2011 Nej - han skal nemlig ikke lide under at jeg stadig slikker sårene!!! Det er en ting, som er meget, meget vigtig for mig!!!! smiley

    Vil virkelig ikke skræmme ham væk pga en idiot af en eks!!!


    Molly - læg ikke bånd på mig selv?? Er du sød at uddybe det? Evt. i en pb??


  • #17   20. sep 2011 tak smiley

    Ja, og jeg har netop blokeret ham og hans kæreste (ikke fordi jeg er venner med dem, men de har åbne profiler, så enhver kan se hvad de laver), så jeg ikke falder for fristelsen igen... smiley


  • #18   20. sep 2011 Ja, super god ide at blokke ham:-) derudover synes jeg at det er flot, at du er kommet videre, og vent du bare, prinsen skal nok dukke op.
    Din x havde slet ikke fortjent dig:- ) Det var da ham, der var et fjols. kan det tænkes at han allerede havde gang i noget, dengang siden din kærlighed til ham ikke måtte være åbenlys?

    Held og lykke fremover:-)


  • #19   20. sep 2011 Lykke - jeg er ret overbevist om at han havde noget, og at han har haft det en del gange under vores forhold....

    tusind tak!


  • #20   20. sep 2011 smiley

Kommentér på:
Den forelskelse er da bare... ja.....

Annonce