{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

silicone bryster, erfaring ? {{forumTopicSubject}}

Søger nogle der vil fortælle om deres oplevelse med at få lavet operationen, eller nogle der har overvejet at få det lavet.. Tanker bag, efter operationen, smerter, piller, hvor længe i var forsigtige, osv.. alt hvadi overhovedet kan fortælle.
Har forgæves søgt og søgt, overvejer at få det lavet, men er ikke sikker på det er noget for mig, min familie fortæller hele tiden om den store risiko om at de bliver grimme, og formet forkert, osv osv ...
Hvordan har jeres oplevelse været ? hvem brugte i ? hvad kostede det ? osv osv osv smiley

håber der sidder nogle der ude der vil dele deres viden og erfaring med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  silicone bryster, erfaring ?
  • #1   18. sep 2011 Prøv at søge lidt på mylooks smiley

• #2   18. sep 2011 ja prøv mylooks smiley det er en fantastisk hjemmeside der hjalp mig meget da jeg skulle have lavet bryster smiley Jeg endte med at vælge Jens på HC. Andersens klinikken. Og jeg kunne ikke være mere tilfreds med forløbet og resultatet smiley
    Held og lykke i bryst junglen smiley for det er det virkelig smiley

• #3   18. sep 2011 folk lægger billeder ind på mylooks smiley så du ka se nogle resultater og så er der et super debatforum hvor du selv kan spørge og kigge på andres spørgsmål smiley der er nogle super erfarne piger derinde som er gode til at hjælpe smiley

• #4   18. sep 2011 synes der er ret rodet der inde, kan ikke helt finde rundt på hjemmesiden, men har kigget en masse billeder , der er godt nok nogle uheldige imellem, men det nok smag og behag smiley ...

ja for søren det er en jungle, har slet ikke fundet nogle jeg overhovedet vil overveje endnu, vil gerne høre fra andre der har fået lavet der, og vide at de er "gode nok" og betjeningen, er god . smiley et krav er selvfølgelig forsikring på babserne også smiley

• #5   18. sep 2011 Uhhh jeg ville gerne ha' lavet større bryster.
    Hvorfor? Fordi jeg har haft elevator vægt og ja pga det sidder mine bryster ikke der hvor jeg mener en 22årig piges bryster skal sidde, har mistet meget fylde og er gået fra en D-skål til en B-skål..
    Og det har egentligt gjort mig ret træls og utilfreds med mit brystparti..

Dog er jeg blevet anbefalet at vente til jeg har fået børn...

• #6   18. sep 2011 hedam- tak for svaret smiley men de fraråder en lang køre tur, jeg bor langt oppe i nord, så skal jeg blive i københavn i hvor mange dag, 3-4 ? har jeg læst mig til.. Men vil prøve at tage en snak med nogle forskellige, og se hvad der giver bedst indtryk smiley

carina - tak for svaret smiley ja tyngdekræften og alt muligt andet kan hurtigt ramme os alle sammen smiley

• #7   18. sep 2011 odense* ikke kbh. min stedsans og geografi er elendig smiley

• #8   18. sep 2011 jo det kunne jeg nok godt smiley det var en god ide smiley ! min kæreste vil nok gerne med ned og holde mig i hånden , og få mig sikkert hjem igen smiley

har læst en masse gode anmeldelser af dem på deres side, 4-5 stjerne har de fået. , og næsten alle sammen nævner god service, og i gode hnder smiley så det tegner jo godt der fra smiley

• #9   18. sep 2011 det kan den nemlig og det er bare såå træls, for vil næsten påstå at jeg hader mine bryster smiley

• #10   18. sep 2011 carina , men, er det løft du tænker på efter børn ? Man kan sagtens "malke" selvom der er implantater i smiley læste jeg mig frem til smiley
    Man kan hurtigt blive uvenner med de babser, vi ser dem jo heletiden, og det eneste der bliver vist i blade og medier er flotte perfekte babser, ikke hverdags agtige almindelige .. Tag en tur i svømmehallen, og kig lidt diskret. Så bliver man altså lidt glad, man er slet ikke så angt fra almindelige. Nu kan jeg jo kun snakke for mig selv, men sådan føler jeg. Så det så bare trls at stå ved siden af ens veninde, som har de flotteste ..
    øjih, man bliver helt misundelig.

• #11   18. sep 2011 når jeg har fået børn, alt afhængigt hvordan de ser ud, bliver det både fylde og løft.. altså de skal være større.. vil meget gerne op i en D-skål igen. smiley

• #12   18. sep 2011 Har os hørt meget godt om H.C.A ..!

• #13   18. sep 2011 carina - okay smiley ! så forstår jeg det bedre. smiler.

mai - det lyder som et godt sted smiley har tænkt på hende vivi, eller i hvert falde lige tage en snak med hende smiley

• #14   18. sep 2011 Jeg har personligt ingen erfaringer, men min kusine har fået lavet sine og det ser super naturligt ud. Hun fik lavet sine på et privathospital i Lyndby.

• #15   19. sep 2011 anne , det lyder godt for hende smiley dejligt når der kommer det ud af det man vil have smiley ! var hun tilfreds med behandlingen, kundeservice, sådan smiley ? råd og vejledning smiley

• #16   19. sep 2011 Ja, hun var supertilfreds. Det eneste minus var at der gik lidt infektion i det ene operationssår, men den risiko er der uanset hvor man bliver opereret ,og der er kun kommet meget lidt arvæv.

• #17   19. sep 2011 Jeg har lige fået lavet mine bryster her den 15.juni efter 2 ammende børn og en mand der har hængt i dem, så de ikke ligefrem struttende ud mere ;).

Jeg fik det lavet på privathospitalet AROS i Århus og kan helt klart anbefale det. De ansatte er søde og man føler sig 100 % tryg ved første møde.

De er perfekte til at doserer smertestillende, så man får det ikke dårligt overhovedet ( og jeg kan ikke tåle morfin ) og på patienthotellet, bliver du behandlet som en dronning, med alt hvad du kunne ønske dig af mad og drikkevarer smiley

Den læge der skal foretage indgrebet er også super god til at se hvad for en situration du står i og hvad der vil være bedst for dig at få lavet, foreksempel om du skal have implantater eller brystløft.

Jeg har ikke og vil aldrig fortryde at jeg har fået det gjort !!

Skriv gerne en privatbesked til mig hvis du vil vide mere smiley

• #18   19. sep 2011 Carina , tusind tak for dit svar smiley vil lige sende dig privat besked om spørgsmål om alt muligt smiley !! Samler så meget som muligt for at finde ud af hvordan og hvorledes. det dejligt at høre det fra "rigtige folk" , og ikke fra en hjemmeside, enhver kan jo gå ind og skrive godt om dem, uden egentlig at have fået lvet noget. de kan promovere sig selv smiley

Kommentér på:
silicone bryster, erfaring ?

Annonce