{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Jeg fu**ing hader snorken!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige ved at gå agurk, den sidste uge har jeg virkelig sovet skidt, begge vores børn er vågnet konstant nætterne igennem, men Selvfølelig på skift smiley

I dag er det så først den yngste som vågnede lige som jeg gik i seng, så faldt hun til ro igen, og fandeme om manden så ikke begynder at snorke som et godstog!!

Og nej det hjælper ikke at vække ham, for han vågner ikke!!
Og for lige at toppe det, så er den yngste djævel i huset endnu engang vågnet og kan vist ikke helt forstå hvorfor vi da ikke står op og spiser og leger..

Grrr jeg tager satme snart på hotel!!

BØVS!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg fu**ing hader snorken!!
  • #1   16. sep 2011 Normalt, så falder han i søvn på sofaen, og jeg anstrenger mig ikke synderligt for at vække ham smiley

Ej det er pjat, men jeg plejer at kunne sove fra det, og det plejer ikke at være så slemt som i dag..

Men når man så har sovet rigtig skidt en uge, med børn der græder hele tiden osv osv, ja så for man sku nok!!!

Og det gør bare ikke tingene bedre at i morgen når mine øjenlåg hænger ved mine knæ så er han helt udhvilet, dumme mand!!

• #2   16. sep 2011 Min kæreste snorker også som en i helvede, og jeg losser ham bare en hver gang. I løbet af sådan en aften/nat kan jeg losse til ham ret så mange gange.

• #3   16. sep 2011 Rikke - LOL... Det gør jeg dog ikke.. Men min kæreste har meget stor tildens til at ligge og fægte med arme og ben om natten, og da han sover VILDT tungt, så må jeg slå ham i hovedet for at få ham til at vågne. smiley

• #4   16. sep 2011 Det er prøvet.. 2 min efter er den der igen.. Og med en lille en der nu oven i skriger som om hun ikke har fået mad eller ren ble på i en måned er jeg simpelthen ved at gå amok over lyden!!!

• #5   16. sep 2011 Og jeg kan råbe sparke osv og han brokker sig ganske vist og vi kan blive virkelig seriøse uvenner og i morgen aner han intet om det

• #6   16. sep 2011 Sjovt jeg kan sagtens med at hunden snorker som ind i helved, men hvis der ligger sig et menneske i samme lokale der snorker så bliver jeg sindssyg smiley

• #7   16. sep 2011 La vær, ja pyt med hunden det er bare hyggeligt smiley

• #8   16. sep 2011 Elsker min mand, for han snorker nemlig ikke smiley og min søn er heldigvis over tude aldrende.. Meeeen Hunden, nøj den snorker nogen gange som en gal!!!

• #9   16. sep 2011 Ja vores snorker sku også som en stang vissen sø mand men det syntes jeg som sagt kun er hyggeligt smiley og hvis det endelig er for meget er hunden da i det mindste til at vække.

Næ nej mit mands væsen herhjemme er for syg når han sover, kan føre samtaler med mig, vores ældste pige, tale i Tlf mens han sover og uden at huske noget som helst når han vågner..

For et par dage siden fægter han vildt omkring sig og både sparker og skubber fordi han havde det for varmt.. Sure galning, så kunne han jo bare åbne et vindue!!

Ej for det meste kan vi grine det Dagen efter smiley

• #10   16. sep 2011 jaaaaa endelig blev her stille, den lille sover igen, manden vendte sig om på siden og nu ligger jeg her, lys vågen.. Men NYDER stilheden smiley

Så er det nu man gerne et øjeblik må glæde sig til den lille starter i vuggestue på mandag, så når hun er kørt ind, manden og den store er ude af huset så skal jeg sku sove igennem smiley

• #11   16. sep 2011 Rikke det er altid noget han siger det samme smiley

Jeg kan, tror jeg, aftale noget med min kæreste han både kigger på mig, og svare men når han står op, ja så er det hele glemt.

• #12   16. sep 2011 Og det er mest når han lige tager en time på sofa'en hans er slemt.. Der kan ham virkelig være grov at vække og ja som sagt tror man han er vågen men næ nej..

• #13   16. sep 2011 Hvis mine ord ind i mellem ser lidt sjove ud, er det fordi jeg er på nettet fra min iPhone og den ændre det nogen gange uden man lige fanger det smiley

Haha jeg har optaget at han snorker her i nat, for i morgen tror han mig ikke en meter.

• #14   16. sep 2011 Ja, jeg har overvejet at optage alle vores samtaler når han har sovet til middag, for jeg er sku aldrig sikker på om han er rigtig vågen og har ret så ofte prøvet at skændes med ham uden han ka huske det.

Eller give en besked til ham

• #15   16. sep 2011 Ej det værste jeg har prøvet,

En dag jeg havde fået fri fra arbejde af, ringer jeg til ham og spørger, henter du Caroline i vugestuen eller skal jeg? Han siger jeg har hentet hende..

Da jeg så kom hjem en halv time efter og han ligger og sover på sofa'en, spørger jeg ham ret gal, hvor er Caroline!! Han siger bare, det ved jeg ikke.. Vi boede i et hus med 3 etager, så jeg farede hele huset rundt og ledte efter ungen, og løber ind til ham og nærmest råber, David hvor helvede er caroline?? Han rejser sig op og siger er hun ikke her? Og først da jeg råbte nej, hvor er hun!! Kom han i tanke om at hans mor havde hentet..

Nøj hvor var jeg gal, og han var meget flov!!

• #16   16. sep 2011 I nat har vi, 4 gange, været oppe og jage Ozzy væk fra døren til soveværelset ;-(
    Han snorker så alt ryster..
    4.gang blev han lukket i gangen

Vi er ved at blive vanvittige af ham, hele tiden, om vi spiser SER(ikke hører) TV, taler i tlf osv, han snorker så øredøvende højt at det er en meget stor gene.

Værst af alt, er at vi ikke kan holde ud at ha ham i samme rum som os andre, når han starter, så gang på gang, bliver han bedt om at gå, hvilket er så synd for ham, han bliver tydeligvis ulykkelig over at skulle skilles fra flokken..
    Så lige nu overvejer vi, om det eneste rigtige for alle parter vil være at putte ham til sove, for altid ?! ;-(

• #17   16. sep 2011 Bettina,

Ej nu for jeg det helt dårligt over at brokke mig over min anden halvdel snorker ind i mellem. Det er jo vand i forhold til jeres problem smiley

Det er sådan noget jeg ikke aner hvad jeg skal sige til, så sender jer mange tanker og håber ikke det bliver nødvendigt for jer at sige endegyldigt godnat smiley

• #18   16. sep 2011 vi har snorken every f***ing night!

Og min mand kan heller ikke vækkes, han grynter bare og snorker så videre :S

hvis han en sjælden gang holder op, så tager hans skønne hund da over! :S

• #19   16. sep 2011 Bettina - kan man ikke gøre noget ved snorken hos hunden egentlig?

mener at min veninde fik rettet snudetøjet lidt op på hendes hund fordi den også snorkede så vildt og voldsomt.. og det hjalp da en del smiley

• #20   16. sep 2011 Herhjemme snorker gemalen også så slemt, at jeg til tider er ved at kvæle ham i hovedpuden,, har dog måtte sømme gardinerne fast til vægen, da jeg er bange for at han inhalerer dem..
    Når det er rigtig slemt sover jeg med ørepropper,, det hjælper en del.

• #21   16. sep 2011 Normalt så kan jeg faktisk finde det lidt beroligende hvis han snorker, når det bare ikke er så højt som et gods tog smiley

Kender i ikke den der rolige, lidt tunge vejr trækning som er lidt dybere en bare normalt? Der sover jeg skønt når jeg kan høre den.

Om jeg selv snorker? Aner det ikke, kunne være jeg skulle optage det en nat og finde ud af det smiley

Kommentér på:
Jeg fu**ing hader snorken!!

Annonce