300 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Elise P
Elise P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Fotokonkurrence - vil I stemme? Fotokonkurrence - vil I stemme?

Hej allesammen.
Jeg vil blive rigtig glad, hvis I vil stemme i denne fotokonkurrence - gerne på mig hvis I kan lide mit billede:-)
I kan finde billedet ved at søge 'Elise Brøgger Petersen'.
(Hav tålmodighed - siden er ikke så hurtig!)
http://www.facebook.com/elisebroegger#!/hooksdanmark?sk=app_207590945965667
På forhånd tak:-)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotokonkurrence - vil I stemme?
  • #1   13. sep 2011 Det er sgu da snyd der der?! Lad folk stemme på dit billed hvis de mener billedet har fortjent det så de bedste billeder vinder!

• #2   13. sep 2011 Hun skriver HVIS vi kan lide billedet smiley

• Elise P
    Elise P Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   13. sep 2011 Rikke: Er det ikke træls at være så sur over ingenting? Læs nu hvad jeg har skrevet;-)
    Nemlig Anita - jeg vil ikke presse nogen til at stemme på mig. Men vil gerne have de ser mit billede:-)

• #4   14. sep 2011 Jeg er skam ikke sur over ingen ting, jeg er bare efterhånden rigtig skuffet over og træt af folk der inddirekte beder folk om stemmer, der findes efterhånden ikke en eneste fair konkurrence mere...
    Så kan du jo sagtens sige, at det var heller ikke det du var ude på, men hvorfor skrev du så dit navn og ikke bare henviste til konkurrencen? Om du vil det eller ej, så har det en effekt der kommer dig til gode og det er ikke fair over for dine modstandere smiley

• #5   14. sep 2011 Nu må jeg altså lige kommentere! På facebook handler langt de fleste konkurrencer om at få flest "likes" og det er som regel dem med flest venner der vinder. Er det så ikke også unfair?

Jeg vil kigge på dit billede og de andre og stemme på et eller andet smiley Nu kigger jeg lige først

• #6   14. sep 2011 Irene: nemlig, men sådan en er den her nemlig ikke, den er noget mere fair hvis folk da ellers ikke snyder smiley (generalt ment her)

• #7   14. sep 2011 Øh? Så vidt jeg kan se skal man trykke stem og den er på facebook...

• #8   14. sep 2011 Ja men den kommer ikke ind på ens facebook side så alle ens venner kan synes godt om det. Man kommer ind på en side hvor man kan se alle billeder, så de andre også har en chance smiley

Kommentér på:
Fotokonkurrence - vil I stemme?

Annonce