{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt liv søges!!
  • #1   9. sep 2011 åååårhh jeg hader bare alt ved mit liv lige nu kan ikke se positivt i en skid, hvorfor ???

Christina .....ok øv

• #2   9. sep 2011 Ikke alt er nemt her heller ^^

• #3   9. sep 2011 Heller ikke alt er nemt her, men prøver at være positiv og se på de gode ting der er smiley

• #4   9. sep 2011 folk virker bare så lykkelige omkring mig, føler bare jeg er den eneste der er ude af kurs og kan ikke engang snakke mere uden det vrøvler ud af munden på mig:( ......jeg er sur hele tiden og min lejlighed roder jeg gider ikke lave noget og er bare hele tiden træt..... Iiih

• #5   9. sep 2011 christina.....har lige været det hele igennem 1 gang, det kan da ikke bar komme igen?

• #6   9. sep 2011 Når tingene er lidt svære for en selv, virker alle andre noget så lykkelige og glade. Men husk: Du kan ikke se hvad de skjuler. Du ved ikke hvad der foregår bag de lukekde døre, og du kan ikke se deres tanker.. alle har det svært, nogle skjuler det bare bedre end andre.(:
    Du må vende alt til noget positivt, selvom det er svært. Der sker altid dårlige ting i løbet af en dag, men til helved med dem, det handler om at huske de gode stunder!(:

Håber du snart kommer op i humøret!(;

• #7   9. sep 2011 man må prøve at se posetivt i alt , det er altid nogen som har det værre,,,

det har jeg lært efter biluheldet og jeg har ikke det liv jeg hadde tidligere... man må tilpasse sig hele tiden og fra velge det man ikke kan længere... sån som negative venner som ikke kan " løfte dig op " eller ting man egentlig har lyst til men ikke kan længere , så må man finde andre ting man kan lave osv...

men står man op hver morgen og siger til seg selv i dag skal det blive en fantastisk dag og jeg skal gøre mit beste , så hjælper det lidt...

smiler du til værden - smiler den tilbage smiley

• #8   9. sep 2011 Christina......Ok det må jeg prøve.. ih gider ikke turen igen det er så hårdt.

Cecilie......det var gode ord tusind tak dem vil jeg tage til mig

• #9   9. sep 2011 Marianne.....puha det lyder også hårdt det du har været igennem.. jeg har bare svært ved at sige til mig selv guuuuud det blir en god dag, der er kun negative ting omkring mig i øjeblikket.

• #10   9. sep 2011 Livet er da dejligt... du bor i et dejligt land... du har en lækker hund.... vi har ikke oversvømmelser her i landet... vi har ingen vulkaner.... vi har heller ingen sunarmier... orkaner.... vi sulter ikke....fuglene fløjter om morgenen når man vågner....det er snart Jul.... vi har dejlige grønne områder... skove....søer....der er mad i butikkerne og vi skal ikke stå i kø , bare for at få et franskbrød ..............er det ikke nok til at du kan få det lidt bedre..... :o)

• #11   9. sep 2011 Men dset skal nok gå!:'D
    Man skal bar elade være at brænde fast det samme sted, og huske at der er lys for enden af tunellen...

Jeg har et lille hverdagseksempel...
    På en uge har jeg opnået følgende:
    Fået slugt mit kort to gange, kommet forsent til tre gymnasietimer(not good) misses i alt 20 busser og toge, punkteret min cykel, mistet mine shoppepenge(ØV!), fået så stærkt et stød at jeg kolapsede, ødelagt min yndlings takse, smidst alle mine 5 deoderanter væk, min hund har fået en kæmpe poteskadet, og alt muligt andet.. kort sagt, en lorteuge!(:
    Men tilgengæld har jeg haft sjove syunder med mine venner, succes med hestene, hunden kommer sig, solen skinner, og folk smiler til mig.. man skal bare finde glæden i de små ting!(:
    Hihi, men håber stadig sdnart heldet vender for mig!xD

• #12   9. sep 2011 ja men jeg har lært mig selv at livet bliver ikke bedre av at være i dårlig humør...
    jo selfølgelig er jeg det af og til nogen time , men så får hundene mine sparket mig i røven og komme på andre tanker osv , men det sker kun hvis jeg får så meget smærter at jeg bliver sengeliggende , men det har jeg mest mig selv at takke da jeg ikke lytter til min krop..
    Men man må finde sin egen måde at komme ud af den " onde cirkel "
    jeg bliver altid godt humør af at være i skoven med hundene i smuk natur,,,

• #13   9. sep 2011 Ihhh så er jeg altså ikke helt alene, føler mig bare sådan engang imellem at ingen forstår en..... men hvor blev den selvtillid af ....?

men det er bare så svært når det så er hverdag og man hele tiden ska høre på en skælde en ud hele tiden.....men ved bare ikke hvordan jeg giver ham sparket ...det er så skide svært det hele smiley

• #14   9. sep 2011 Christina......hvis du er i super godt humør så jeg da frisk

• #15   9. sep 2011 Er det kæresten den er galt med? :s

• #16   9. sep 2011 ja både ham og alt det andet der nager.......Men føler han ødelægger mig

• #17   9. sep 2011 Hvis du har et dårligt forhold, så må du ud af det. Ellers kører du dig selv helt ned smiley

• #18   9. sep 2011 Et ulykkeligt forhold er spild af tid! Íkke kun hans, også din! Hvis man ikek kan finde roden tild et og løse det, skal man ud af det!
    Det er trættende og ødelæggende, og ikke godt for nogle...

• #19   9. sep 2011 hvordan gør man det, kan slet ikke finde ud af at sige fra overfor ham:(

• #20   9. sep 2011 Her er det bestemt heller ikke en dans på roser..... :o(

Idag synes jeg bare det hele er øv bøv. Mit dumme dumme knæ har bundet mig til sofaen hele ugen, humøret bliver dårligt af det, ungerne er umulige og har pisse mange lektier for de ikke gider at lave, hunden er underaktiveret, manden er også sur og kan ikke forstå jeg bare ligger her og mega dårlig samvittighed overfor arbejdspladsen og endnu en sygemelding, men for at være ærlig hænger den mig også langt ud af halsen - altså arbejdspladsen :o(

Men i bund og grund har jeg jo en dejlig familie, som jeg elsker højt. Det er bare så fustrerende ikke at kunne alt det man gerne vil!

• #21   9. sep 2011 Sender dig varme tanker, Susanne. Det er vist lidt rigeligt for dig smiley

• #22   9. sep 2011 Vi kan godt bytte? Jagten på den evige kærlighed magter jeg snart ikke mere!! Er så klar til at slå mig ned og ha alt det alle veninderne har med deres mænd.. Meen næææ neej!

Og så irritere folk mig os bare lige de her dage:(

• #23   9. sep 2011 Øv hvor er det trist med alle dem, der ikke har det godt smiley Men lykken vender en dag er jeg sikker på!!

• #24   9. sep 2011 iiih susanne det lyder bare som en rigtig hård dag:( øv hvor ville jeg gerne sende dig lidt held.

øv det er bare rigtig trist at ha sådan en dag:(

• #25   9. sep 2011 Selvom jeg går og bliver meget trist i hverdagen.

Så påskønner jeg virkelig at mine omgivelser ikker er med til at gøre det værre.

Men kan sagtens følge dig, de er svært. En hård kamp.

• #26   9. sep 2011 Det bedste når jeg har en lorte dag er uden tvivl at komme hjem til prinsessen og ligge og putte med hende<3 Hun er sku mit ét og alt<3

• #27   9. sep 2011 Diva

Sådan er det lige præcis også her, han er vores centrum i hverdagen.
    Han lyser at op, vores evige grødhoved smiley

• #28   9. sep 2011 Fredsfyldt: De er jo fantastiske små væsner:) har os lige lagt ved Diva og så blir alt ting bare meget bedre:)

• #29   9. sep 2011 De varmende slimede kys og de hengivne øjne er nok grunden smiley
    For slet ikke at tale om den ubetingede kærlighed smiley

• #30   9. sep 2011 Jean - Jeg har nok haft mit liv hårdeste år... når jeg tænker over det, trækker min mave sig sammen og jeg forstår ikke rigtig hvordan jeg er kommet igennem det.. men jeg har brugt utrolig meget krudt på at fortælle mig selv hele tiden at tingene kunne være meget værre... f. eks.. jeg ikke har galoperende cancer.. jeg har en dejlig familie.. osv osv...

det har hjulpet... men det giver voldsomt bagslag nu...

vil egenligt bare sige at hvorfor er det ikke ok at være nede og synes det hele er noget pisse lort? at være skide sur og ked af det? og have det dårligt, bare fordi....

undskyld jeg bander lidt, men det er en af konsekvenserne for mig smiley

ved egenligt ikke hvad jeg vil med det her.. æd en plade chokolade og ha ondt af dig selv.. det må man gerne.. smiley

• #31   10. sep 2011 ved du hvad maria....jeg køber en plade chokolade og deler gerne med jer alle smiley

• #32   10. sep 2011 Hvis det kan hjælpe sender jeg gerne skumfiduser og krammere i rigelige mængder...

• #33   10. sep 2011 -Maria- gu' det i orden at sige øv hvor er det bare træls og at man lige ikke kan solen skinne for bare mørke skyer. Det tog mig noget tid inden jeg kom så langt så jeg kunne sige "F*CK jeg synes sq ikke det fair - det gør bare p*sse ondt helt ind i hjertet og det er faktisk helt ok at jeg har det sådan"
    Men for filen hvor er bunden lige hård at ramme hver eneste gang og så er det rart at finde et frirum hvor man kan se at man ikke er alene og at man ikke er mærkelig over at have det sådan.
    Jeg havde selv en tur sidste år hvor jeg tilsidst tænkte nu er der snart ikke plads til flere knive i mit hjerte og jeg kan umulig have mere snot at græde ud.
    @Jean - Jeg håber at du har fået en smule bedre ved at læse at du ikke er alene og der findes mennesker som gider lytte :o)

• #34   10. sep 2011 Karina......det hjælper utrolig meget man ikke er alene, selvom man føler det engang imellem.. smiley det er også som om jeg har grædt alt ud og alligevel langt fra....men gad vide hvornår lykken vender og smiler lidt til ens side? måske når man ikke tænker over den skal komme ?

• #35   10. sep 2011 Livet kan virke mørkt og trist, men fremtiden venter lys derude et sted, men man må være tålmodig og nyde det gode i nuet, også selv om det er svært at finde lyse punkter i hverdagen, men de er der, man kommer bare tit til at fokusere på det negative, så man glemmer det positive. Man tænker hele tiden på hvordan man ville ønske man havde det, man fokuserer for meget på det man ikke har. For at komme videre, må man løse de problemer som hindrer en, for ellers sidder man fast det samme sted, uden at kunne gå de lyse tider i møde ude i fremtiden. Man bliver nødt til at komme videre, problemer løses ikke altid af sig selv. Og du kan klare det, lige som alle andre kan klare det! smiley

• #36   10. sep 2011 Kunsten er at få det ½ tomme glas vendt til at være ½ fyldt!!!

• #37   10. sep 2011 @Susanne - gætter på at det blev endnu en nat uden søvn og dermed flere smerter smiley Hvis du har brug for at komme af med noget galde osv så står min pb gerne til rådighed... Nogle gange kan det hjælpe at få skrevet det ned.

Kommentér på:
Nyt liv søges!!

Annonce