Hvorfor er det så svært (præmatur ) {{forumTopicSubject}}
Jeg har en pige der kom til verden lidt for tidligt og her små 2 år efter er der dukket noget op der får mig til at søge oplysninger på Dansk præmaturforening's hjemmeside.
Sammenlignet med andre havde vi et meget nemt forløb på neonatal afdelingen og hun har fungeret som et helt almindeligt barn med den udvikling der er normal for børn på hendes alder.
Jeg føler imidlertid der er opstået noget, som jeg lige vil undersøge men så snart jeg slår op på siden snørrer halsen sig sammen og tårerne stiger op i øjnene på mig...
Stuerne med kuvøser
Lugten af sprit
Lyden af C-pap
Overvågningsskærmen med puls og iltmætning
sonden i hendes næse
alle ledningerne hun var tilkoplet
Det hele kommer bare op igen
Hvorfor nu det ??
Jeg kan bare slet ikke overskue at søge den information jeg har brug for.. det er alt for overvældende.
Ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her.. jeg er bare overrasket over de følelser stadig er så stærke og sur på mig selv over det.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
jeg har heller ikke følt det var noget problem før jeg slår op på den skide hjemmeside.
Jeg tør slet ikke tænke på hvordan de forældre der har haft et vanskeligt forløb må have det
jun 2006
alting kørte bare på skinner helt fra starten
jun 2006
Jeg blev nødt til at slå væk fra siden.. jeg er på arbejde med kundebetjening og kan jo ikke være helt opløst af tårer så.
Hvor er jeg bare en lousy mor altså
jun 2006
jun 2006
Det nærmer sig jo næsten PTSD
På et eller andet plan er jeg glad for at høre at det er en normal reaktion og på den anden side...
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
og enig med de andre
jun 2006
Det var rart at få læsset lidt af her.. Og bare få tankerne lidt ned på skrift hjælper.
jeg har skrevet lidt med en bruger over PB og hun har fundet link til mig med bla. en kugledyne, der måske kan hjælpe min pige
Tak til HG endnu engang
Hvorfor er det så svært (præmatur )