11. dec 2009 Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 2.610
NU kan det altså være nok!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige brug for at komme ud med noget galde, så jeg undskylder på forhånd....
for 1,5 måned siden kommer min kæreste kørende i vores bil (som vi har haft i 3 måneder), og der er en klaphat der kører lige op bagi vores bil og totalskader den.... Vi har så fået lov til at låne en kammerats bil indtil vi kan få vores egen. Mens jeg er til fødselsdag og holder ude ved vejen er der en tumpe i en lastbil der kører i den og slæber den nogle meter hen af vejen...
Nu for 30 min siden er jeg nede og handle, kommer kørende med 10 km i timen for at komme ud af parkeringspladsen, da en bakker ud foran mig, jeg bremser og undviger lige, men hun har stadig ikke set mig og fortsætter lige ind i siden af mig. Jeg har lånt min bedstemors bil mens de er på ferie, så nu kan jeg så aflevere en bil med en meget ridset kofanger, og to døre der er bulede og meget ridsede.....
Hvad sker der for at vi åbenlyst er magneter som tiltrækker alle id*oter bag et rat for tiden????
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 1.624
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 2.610
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 138 Svar: 2.089
Da jeg tog kørekort, sag min kørelærer, at jeg skulle huske, at jeg var den eneste, der kunne køre bil, alle andre er idioter. Det motto kører jeg altid efter, har indtil nu været meget heldig i trafikken, så jeg klager ikke.
Men forstår godt du er træt af det.
dec 2009
aug 2005
Følger: 35 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 1.369
dec 2009
Lige nu er jeg da glad for at de først kan levere vores nye bil til december, for jeg ville simpelthen flippe råddent skrot hvis folk kører ind i os når vi får vores helt nye bil!!
Jeg forstår bare overhovedet ikke hvordan man kan være så uheldig. Vi havde 2 biler, den første stod af i januar, den næste i marts, og så nåede vi at have den "nye" i 3 måneder.. Så vi har selv ejet 3 forskellige biler i år, samt lånt to der er blevet skadet..
Behøver jeg at sige at jeg håber 2012 bliver et bedre år?
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.013
Og noterer mig så lige, at jeg ikke skal låne min bil ud til jer...
dec 2009
Og send du bare bilen herop susanne Jeg skal blot bruge et døgn og så skal du se løjer.. Eller det vil sige, det er kun kæresten der ligefrem har fået en totalskade, jeg får blot lavet plade og lakskader (eller altså folk får det lavet på os ;)).
NU kan det altså være nok!!!