{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Søvgænger/forstyrrelser {{forumTopicSubject}}

Åh jeg er simpelthen så udmattet. De sidste måske 10 nætter har jeg rodet rundt, lavet alt muligt, troet at jeg var alle mulige steder henne og vågnet så mange gange. Hvad pokker gør man?

Jeg gik meget i søvne som barn, det stoppede da jeg blev teenager med få tilfælde, da jeg var 20, tror jeg. Men inden for det sidste år, er det vendt tilbage en-to gange om måneden. Det er meget sjovt, at jeg ikke ved, hvor jeg er, og jeg skal tage tøj på, fordi jeg ligger ved siden af en fremmed mand (som så er min kæreste, som jeg ikke kan kende) Men nu har det stået på i 10 nætter tror jeg, og jeg er simpelthen så udmattet af at få så usammenhængende og urolig søvn. Jeg vågner altid og opdager, at jeg er hjemme, at jeg ikke ligger ved siden af en fremmed mand, eller hvad jeg nu tror.

Jeg er startet i nyt job, står op klokken 5:30 hver dag og er meget træt, når jeg går i seng, jeg falder også i søvn med det samme.
Hjælp, inden jeg falder om af træthed


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvgænger/forstyrrelser
  • #1   23. aug 2011 Får du noget medicin der kan forstyrre din søvn ?

    man kan få noget "naturmedicin" der virker afslappende, så man falder i en roligere søvn.
    det er IKKE sovepiller
    kan ikke huske hvad det hedder


  • #2   23. aug 2011 Tina : Tænker du på Baldrian? Mener det er det det hedder :b
    Det har jeg også hørt skulle virke beroligende.


    Julie P: Kan du ikke gå til lægen og få en snak om hvad du gør?


  • #3   23. aug 2011 Tina: nej og der er ingen ændringer i kost, alkoholindtag eller kaffeindtag (drikker en kop om dagen om morgenen)

    Tyson og Angel..: jo men det er lige med at få en tid, og min læge er meget sådan "jamen, hvad har tænkt dig, at jeg skal gøre ved det" med mindre det er noget håndgribeligt.

    Susanne: Jeg sover normalt som en sten og gerne 9 timer i træk. Men jeg ved godt, at jeg ikke falder om af træthed, jeg har bare utroligt svært ved at passe i mit arbejde, når jeg er svimmel af træthed og ikke kan koncentrere mig


  • #4   23. aug 2011 Kan man ikke blive henvist til et søvncenter eller hvad det nu hedder ?

  • #5   23. aug 2011 Jeg prøver at tage fat i min læge og høre. Jeg kan virkelig ikke finde nogen "diagnose" på sådan som jeg oplever det, så mon ikke et søvncenter kunne være behjælpelig

  • #6   23. aug 2011 Hvis du lige er startet nyt job kan det være din underbevidsthed der "bekymrer" sig og det kan gøre at du har svært ved at sove...

  • #7   23. aug 2011 Anne: jeg har tænkt på det. især fordi jeg tit tror, at jeg er om bord på et skib eller i en helikopter- jeg er startet i søværnet. Men jeg sover jo sådan set fint- men så har jeg bare de her vrangforestillinger, som jeg vågner af.

    Men nu er jeg blevet sendt hjem fra arbejde og har fået en afbudstid hos lægen i eftermiddag. Så må jeg se, hvad hun siger


  • #9   23. aug 2011 Kira: det lyder da helt forfærdeligt! Jeg er ved at dø efter ti dage, jeg kan slet ikk forstille mig ikke at have sovet ordentlig ja nærmest nogensinde

Kommentér på:
Søvgænger/forstyrrelser

Annonce