1.501 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Hvad laver man i Odense? Hvad laver man i Odense?

Ja, mig og Emma skal nu flytte til Odense, og pludselig gik det op for mig, at jeg INTET aner om byen smiley Jeg kender ingen mennesker, ingen steder, ingenting. Så jeg tænkte, at herinde på hg må der da være nogen der kan hjælpe mig lidt. Jeg søger info om alt der er værd at vide, såsom hundeskove, hundetræning, dyrlæge osv. Samtidig også ting som frisør, restaurenter, alt sådan noget.
Desuden kunne det være helt vildt fedt, hvis der var nogle søde hunde og deres ejere, der ville lege en gang i mellem, da Emma er vandt til at lege med andre hunde flere gange om ugen, og nok bliver lidt vred på mig, hvis hun pludselig ikke kan det, bare fordi jeg synes vi skal flytte smiley

God weekend, når i så småt når dertil

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver man i Odense?
  • #1   19. aug 2011 Hvor i Odense, flytter du hen?

• #2   19. aug 2011 El Torito.. Dejlig mad.. smiley

Heidis - gode fadbamser.. smiley

Cafe Kræz og froggys - brunch.. smiley

Der er vist tre hundeskove i nærheden. En i Kirkendrup og en i Søhus. Den sidste kan jeg ikke huske hvor ligger men det må kunne findes på nettet..

• #3   19. aug 2011 Hehe ordentlig omgang vil jeg sige...
    Jeg er født og opvokset her, og bor her så stadig.

Der er en del hundeskove i Odense, men dem kan du vist se inde på hundeskove.dk. Vi kommer der ikke selv, for folk har ikke styr på deres hunde (plus min ikke kommer 100% når jeg kalder, og det duer bare ikke).

Der er en del herinde fra der mødes og leger i mosen inde i centrum.
    Vi har ikke dyrlæge i Odense men i Brenderup.

Gode spisesteder i Odense.. Jeg er jo mega kræsen, så der er ikke så mange steder jeg spiser.
    Druen og Bønnen, Tortilla Flats, Kræs, Olivia, Grand Hotel, Goa - er lige dem jeg kan komme i tanke om.
    Steder jeg bare aldrig kommer igen er Froggys, Bryggeriet, Hereford, Mona Rosa og Ulsted.

Der er jo giga mange frisører i Odense. Jeg ved ikke hvilket leje du ligger i, men ellers er Bellacci og Kofoed super dygtige.

Vi starter til hundetræning i Korup her til september, ved doktordyregod eller sådan noget. De skulle være rigtig dygtige. Vi har ikke trænet der før.

• #4   19. aug 2011 vi vil gerne lege:) eller Cuba vil gerne lege, de andre vil bare gerne være med:)

kommer lidt an på hvor i odense du flytter hen, men jeg bor på skt jørgens gade, og vi har en lille uofficiel hundeskov der hedder hundenes jord i skt jørgens parken, der kommer små hunde og mødes og leger hver dag ved 16-16.30 tiden. det er mest små hunde:)

dyrlæge har jeg i overgade, og er rigtig glad for dem. men de er ikke så store, så det er mest til de almindelige konsultationer, hvis det engang skulle ske, at vi skal have lavet noget lidt større, så ville jeg vælge odense dyrehospital.

Heidis er stedet man går i byen,:)

• #5   19. aug 2011 Vi har vores hunde ved henholdsvis skibhus dyreklinik og odense dyrehospital - begge er rigtig gode! Min kæreste og jeg snakker bare bedst med hver vores dyrlæge, så vores hunde har hver sin smiley

Vi kommer mest i kirkendrup hundeskov, der er også en i allerød i samme område, en ude ved blommenslyst, marienlund i skibhuskvarteret og ude ved agendrup.
    Hundetræning - der er OCH som er en dch afdeling. De har et super godt ry og mange dygtige trænere! Både til dem der vil langt og dem der hygger mest smiley Det ligger i Paarup. Ellers hvis man ahr bil kan træning hos Pia graff i tommerup også anbefales - hun er adfærdsbehandler og også rigtig god!

Frisør er jeg glad for Dina nede i toppen af gågaden. Vi er glade for Flammen (stor buffet restaurent), Ami jees (indisk takeaway på skibhusvej), Bullburger - en rigtig burger menu!, ItalSnack til pizza - albanigade... Froggys, Kræz, Cuckoos nest - lækre cafeer.

Der sker en del i odense hvad musik og kultur angår. Både koncerter og gratis musik og udstilinger. F.eks. kan man holde lidt øje med hvad Studenterhuset laver, Posten, Kulturmaskinen og Dexter...

• #7   19. aug 2011 Restauranter: Mona Rosa og Torlilla Flats er godt. Derudover er der også Jensens Bøfhus og Bone's.

Shopping: Rosengårdscenteret og centrum.

Andet: Odense Zoo, Robåde og vandcykler (Odense Åfart), Torsdagskoncerter i Kongens Have.

Der er også en del fede koncerter på Posten (spillested). The Storm kommer bla. 29. september, de kan anbefales!

• #9   19. aug 2011 Ej hvor er der mange gode ting. Tusind tak alle sammen! Så har mig og Emma noget at se og lave. Jeg tænkte nok, man fik noget ud af at spørge de "lokale" smiley

Michelle - ih det lyder fedt! Jeg skal lige prøve at finde ud af, hvor skt jørgens gade ligger, men det er lige sådan noget jeg har ledt efter smiley Vi vil meget gerne lege. Vi flytter her om små 2 uger, så når vi lige finder på plads, skriver jeg lige til dig igen, det håber jeg er okay smiley

Jeg flytter midlertidigt hen til en ven, da jeg ikke har lejlighed endnu, men skal starte på universitetet den 30. sep, så jeg kan ikke 100% svare på, hvor jeg skal bo i Odense, men det bliver forhåbentligt i Odense C eller M. Jeg transporterer mig dog gerne til forskellige steder, hvis der er nogle gode hundebekendtskaber
    (hvis der er nogen der har, eller kender nogen der har, et værelse/lejlighed de vil leje ud, modtages disse også gerne smiley )

• #10   19. aug 2011 tine. det lyder fint, du skriver bare:)

• #11   19. aug 2011 Hæh Daise, jeg er faktisk ikke meget til fodbold, men har været til et par kampe, bare for stemningens skyld. Så man skulle måske prøve og se, om Odense fodbold kan skabe lige så god stemning som AGF smiley

• #12   19. aug 2011 Efes er også ret god, og den mongolske smiley

Så er der kongens have man kan gå tur i smiley

• #14   19. aug 2011 Jeg må lige sige: Hold da op, hvor er det dejligt at folk er så hjælpsomme herinde smiley

• #15   19. aug 2011 Daise - hahaha nej, det er vist aldrig smart bare så meget som nævne andre fodboldhold på fremmede stadioner smiley

• #17   19. aug 2011 Marianne - Jeg gemmer også lige dit navn, så jeg kan skrive til dig når jeg kommer derover af. Så kan det være, du kan hjælpe mig med til jeres legemøder også smiley

• #18   19. aug 2011 Daise - Engang var jeg med en Randersfan til AGF-kamp, og vi stod på AGF-siden, og han kom til at nævne det. Næsten livsfarligt smiley

• #20   21. aug 2011 Daisie: Er det bare mig der er lidt blind? Men hvor finder man tiden på hvad tid de viser kampen på tirsdag? smiley

• #22   21. aug 2011 Daisie: Mange tak.. Bare mig der vist ikke var helt vågen og brugte hovedet smiley
    Tror muligvis at min papmor, mine brødre og jeg tager en tur derind.. smiley

• #24   21. aug 2011 Mange tak smiley

• kenneth s
    kenneth s Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 46
    #25   22. aug 2011 Hum hum velkommen til Odense snart ihvertfald så heh.

Dyrlæger i Odense: Overgades Dyreklinik.
    kanon betjening osv og så kan man betale sig ud af det i modsætning til dem i Ringe(Lad være med dem i ringe! De er dyre!!)
    Ellers er der Dyrlægerne ved Årslev de er også udemærket ifølge min svigermutter da hun har dem.
    Overgades dyreklinik og Årslev er en del af en samarbejde med 3-4 andre dyrelæger i områderne der har Dyrelægevagt om natten. Hvis det skulle blive nødvendigt.

Restauranter. Smut en tur op og ned ad gå-gaderne og glem ikke dem som er på Overgade også.

Frisører.. Kan jeg ikke svare på.

Det vigtigste! Hundeskovene! Allesø/kattebjerg( Kæmpe mark) osv hva folk nu kalder den. Den er stor åben og du kan se alle hunde der kommer.

Der er også den i nærheden nær kirkendrup. Det er en faktisk en SKOV! du har ikke en chance for at se hvad du møder og folk med de bidske hunde holder til der for det meste.. Det siges ihvertfald. Ved ikke om det passer mere.

• #26   22. aug 2011 Anbefaler Dyrlægen på Skibhusvej

Og frisør: Salon city hair - Hans Tuasensgade 2

Kommentér på:
Hvad laver man i Odense?

Annonce