1.203 visninger
|
Oprettet:
Vind en I-phone {{forumTopicSubject}}
Svar rigtigt på dette lette spørgsmål.. udfyld dine kontaktoplysninger... Svar på et par spørgsmål om dig selv og dine vaner...
Kig langt efter der gevinst du alligevel ikke vandt og bliv KIMET ned af telefonsælgere der har det ene gode tilbud efter det andet.. Og som ikke tager nej som svar...
Kæft hvor er de irriterende..
Og det ovenikøbet selv om man i den her undersøgelse svarede " Nej tak jeg er ikke interesseret i at blive kontaktet af xxxxx firma"
Aaarrrrrrgggh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.010
Hvis det er vigtigt kan de lægge en besked, hvilket pudsigt nok aldrig
sker
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
jun 2006
feb 2006
Tag fx den her:
(link fjernet)
Selvom du krydser nej flere gange har du krydset af, at du har læst og forstået brugerbetingelserne, som siger:
Ved din deltagelse accepterer du at modtage reklamer fra Adbaum Advertising LTD, DM-partner, Vesterålens Naturprodukter, Danmark Naturfredningsforening, Mønthuset, Aller Media A/S, Perfect solution, NordicWebAd.com, WinneriDag.net, Qdb.dk, D:E:R, Skandinavisk Sikkerhedstjeneste, TilbudsAgenda.com, Gaverogtilbud.com, Provea via SMS, e-mail og eller breve som er ejet Repaymedia.dk, som udbyder denne konkurrence. Nyhedsbrevene kan indeholde blandet markedsføringsmateriale. Du kan til enhver tid framelde dig nyhedsbreve men fraskriver dig fortrydelsesretten på sms. Ved min accept erklærer jeg, at Viasat fremover må kontakte mig pr. telefon, e-mail, sms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Viasats TV-pakker/- produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette. Når du deltager i konkurrencen accepterer du samtidig, at modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, musik, film mv. fra, Provea, rabatsiden.dk, ASE, Homeenter, Canal Digital, Red Barnet, Benjamin Publications AS via brev, telefon og andre elektroniske medier (f.eks e-mail, sms). Du kan til enhver tid framelde dig kommunikationen igen. Du kan blive kontaktet af vores samarbejdspartnere for denne konkurrence ud fra de svar du har angivet - eks. Røde Kors,Danmarks Naturfredningsforening DM Media A/S, Lindhardt og Ringhof A/S, SOS børnebyerne, Solid Entertainment Limited /EkstraBingo, Diabetes foreningen, Aller Press, Ved din deltagelse accepterer du samtidig at modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, film, musik mv. fra Telenor kan kontakte dig pr. telefon, email eller sms - i forhold til dine svar i konkurrencen. Hvis vinderens oplysninger ikke er korrekte eller hvis vi ikke kan komme i kontakt med vinderen via brev, e- mail eller telefon , så vil præmien indgå som præmie i fremtidige kampagner. Alle der deltager i konkurrencen vil få mulighed for at svare på diverse spørgsmål og tilbud. I blandt disse vil der være spørgsmål om at få gratis gavekort. Ved min accept erklærer jeg, at Viasat fremover må kontakte mig pr. telefon, e-mail, sms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Viasats TV-pakker/- produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette. Når jeg deltager i konkurrencen, accepterer jeg samtidigt at modtage flere spændende nyhedsbreve og tilbud om medieprodukter, analyser, skønheds- og livsstilsprodukter, events mv. fra Aller Media A/S via brev, telefon og e-post. Ved min accept erklærer jeg, at Onfone fremover må kontakte mig pr. telefon, e-mail, sms, mms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Onfones mobil og internet-pakker/- produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette.
Derfor: læs altid konkurrencebetingelserne
jun 2006
den sidste startede faktisk med at være en " hvilken hund passer til dig" test, som så viste sig at være 2-3 spørgsmål der var relevante for testen og resten var spørgsmål om hvilket telefonselskab vi bruger, om vi interesserer os for boligindretning osv..
Det er sgu en flabet måde at gøre det på..
I øvrigt blev jeg anbefalet "apporterende jagthunde"
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
jeg er typen der panikker når min tlf ringer - kan i forstille jer et helvede da jeg fik opkald fra de firmaer på ALLE tider af døgnet :S dammit..
Men ja.. det er SÅ øv !
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
I guder. Der er med garanti aldrig nogen som vider den skide Iphone
feb 2006
jun 2006
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
feb 2006