{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Vind en I-phone {{forumTopicSubject}}

Svar rigtigt på dette lette spørgsmål.. udfyld dine kontaktoplysninger... Svar på et par spørgsmål om dig selv og dine vaner...

Kig langt efter der gevinst du alligevel ikke vandt og bliv KIMET ned af telefonsælgere der har det ene gode tilbud efter det andet.. Og som ikke tager nej som svar...

Kæft hvor er de irriterende..

Og det ovenikøbet selv om man i den her undersøgelse svarede " Nej tak jeg er ikke interesseret i at blive kontaktet af xxxxx firma"

Aaarrrrrrgggh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vind en I-phone
  • #2   18. aug 2011 Der stå i starten af de der konkurrencer, at når deltager samtykker du, at du må blive kontaktet af arrangørens samarbejdspartnere. Det er simpelthen så nederen!

• #3   18. aug 2011 Derfor jeg aldrig tager min mobil, hvis det er privatnummer..
    Hvis det er vigtigt kan de lægge en besked, hvilket pudsigt nok aldrig
    sker smiley

• #4   18. aug 2011 Jeg kan bare ikke lade være at tage telefonen da det også er en firmatelefon...

• #5   18. aug 2011 Jeg tænkte bare at når jeg nu ligefrem kan krydse af at jeg ikke er interesseret i at blive kontaktet.. Hvorfor gør de det så alligevel ?

• #6   18. aug 2011 Tina: fordi det er betingelsen for at deltage, at du samtykker, at samarbejdspartnerne må kontakte dig. At de spørger flere gange er sådan set ligegyldigt, for du har sagt ja ved at deltage.

Tag fx den her:

(link fjernet)

Selvom du krydser nej flere gange har du krydset af, at du har læst og forstået brugerbetingelserne, som siger:

Ved din deltagelse accepterer du at modtage reklamer fra Adbaum Advertising LTD, DM-partner, Vesterålens Naturprodukter, Danmark Naturfredningsforening, Mønthuset, Aller Media A/S, Perfect solution, NordicWebAd.com, WinneriDag.net, Qdb.dk, D:E:R, Skandinavisk Sikkerhedstjeneste, TilbudsAgenda.com, Gaverogtilbud.com, Provea via SMS, e-mail og eller breve som er ejet Repaymedia.dk, som udbyder denne konkurrence. Nyhedsbrevene kan indeholde blandet markedsføringsmateriale. Du kan til enhver tid framelde dig nyhedsbreve men fraskriver dig fortrydelsesretten på sms. Ved min accept erklærer jeg, at Viasat fremover må kontakte mig pr. telefon, e-mail, sms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Viasats TV-pakker/- produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette. Når du deltager i konkurrencen accepterer du samtidig, at modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, musik, film mv. fra, Provea, rabatsiden.dk, ASE, Homeenter, Canal Digital, Red Barnet, Benjamin Publications AS via brev, telefon og andre elektroniske medier (f.eks e-mail, sms). Du kan til enhver tid framelde dig kommunikationen igen. Du kan blive kontaktet af vores samarbejdspartnere for denne konkurrence ud fra de svar du har angivet - eks. Røde Kors,Danmarks Naturfredningsforening DM Media A/S, Lindhardt og Ringhof A/S, SOS børnebyerne, Solid Entertainment Limited /EkstraBingo, Diabetes foreningen, Aller Press, Ved din deltagelse accepterer du samtidig at modtage flere spændende tilbud og nyhedsbreve om magasiner, bøger, film, musik mv. fra Telenor kan kontakte dig pr. telefon, email eller sms - i forhold til dine svar i konkurrencen. Hvis vinderens oplysninger ikke er korrekte eller hvis vi ikke kan komme i kontakt med vinderen via brev, e- mail eller telefon , så vil præmien indgå som præmie i fremtidige kampagner. Alle der deltager i konkurrencen vil få mulighed for at svare på diverse spørgsmål og tilbud. I blandt disse vil der være spørgsmål om at få gratis gavekort. Ved min accept erklærer jeg, at Viasat fremover må kontakte mig pr. telefon, e-mail, sms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Viasats TV-pakker/- produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette. Når jeg deltager i konkurrencen, accepterer jeg samtidigt at modtage flere spændende nyhedsbreve og tilbud om medieprodukter, analyser, skønheds- og livsstilsprodukter, events mv. fra Aller Media A/S via brev, telefon og e-post. Ved min accept erklærer jeg, at Onfone fremover må kontakte mig pr. telefon, e-mail, sms, mms eller pr. brev med gode tilbud samt markedsføring af Onfones mobil og internet-pakker/- produkter. Jeg har altid mulighed for efterfølgende at frabede mig dette.

Derfor: læs altid konkurrencebetingelserne

• #7   18. aug 2011 Arrr... aldrig aldrig aldrig nogensinde deltage i sådan noget møg igen altså..

den sidste startede faktisk med at være en " hvilken hund passer til dig" test, som så viste sig at være 2-3 spørgsmål der var relevante for testen og resten var spørgsmål om hvilket telefonselskab vi bruger, om vi interesserer os for boligindretning osv..
    Det er sgu en flabet måde at gøre det på..

I øvrigt blev jeg anbefalet "apporterende jagthunde"

• #8   18. aug 2011 Jep.. been there - og gør det ALDRIG igen !

jeg er typen der panikker når min tlf ringer - kan i forstille jer et helvede da jeg fik opkald fra de firmaer på ALLE tider af døgnet :S dammit..

Men ja.. det er SÅ øv !

• #9   18. aug 2011 Og selv om man trykker "afmeld" til diverse nyhedsbreve etc., så bliver de gud hjælpe mig ved med at komme, bare med et andet navn som afsender - så er det birgitte, så er det Tine, Peter etc.

I guder. Der er med garanti aldrig nogen som vider den skide Iphone

• #10   18. aug 2011 Tina: ha den så jeg godt. Der var en eller anden spade, der havde smidt den herinde ikke? Jeg så bare betingelserne og tænkte: "niks!"

• #11   18. aug 2011 Præcis Julie

• #12   18. aug 2011 jeg har en skod mail adresse jeg bruger til sådan nogle ting.. så kan de sende alt det lort det passer dem.

• #13   18. aug 2011 Hundemutter - nu med 2 DKCH .: det hjælper bare ikke så meget, når de ringer til en...

• #14   18. aug 2011 Men ja, det er en god ide at have en "spam-mailadresse"

• #16   18. aug 2011 Jeg tager stort set aldrig tlf mere hvis man ikke kan se nummeret, for som du skriver man bliver kimet ned af alle mulige og UMULIGE sælgere....

Kommentér på:
Vind en I-phone

Annonce